Zou dat sneeuw wezen? Kan het wel zo hard sneeuwen dat het rood op de radar wordt? Lijkt mij niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=.buienradar.nl%2fns.aspx%3fsoort%3dweeralarm&jaar=2007&maand=02&uur=09&minuut=30&dag=08&id=17581528&bliksem=0
Lekker rood vlekje daar in Zuid-Duitsland.
Ik zie...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hey er staan allemaal \\\\\\ in de op
dat kan hoor. dan valt er geen 20 mm neerslag, maar 20 cm sneeuw per uur of zoiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef Party_P het volgende:
[..]
Zou dat sneeuw wezen? Kan het wel zo hard sneeuwen dat het rood op de radar wordt? Lijkt mij niet.
Hey Hansquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:25 schreef hsenden het volgende:
In Best is het wit en sneeuwt het nog steeds.
Ook in Zuid-Limburg (Wijlre) ligt een pak, volgens het vrouwtje ;-)
Het komt toch uit het zuiden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dan moet je nog even wachten..
Er komt volgens mij nog wel wat.. Maar Buienradar is ook een beetje van streek..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
Als ik die buienradar zo zie, is het hier (Breda) bijna over met de pret. Of komt/komen er nog sneeuwgebied(en) achteraan?
Enschede ook nog niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef highway101 het volgende:
nog geen sneeuw in Zwolle, moet wel zo beginnen volgens de radar.
Het er ook meer om wat er in de spits gebeurt enzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef JoeKurr het volgende:
Hier in Apeldoorn sneeuwt het nu, en hier en daar blijft ook al wat liggen.
Ben benieuwd of het weeralarm-waardig wordt...
Weet ik, maar een paar jaar geleden, toen het nog normaal was dat er sneeuw viel in de winter hoorde je er niemand over, en nu ligt het hele land al op zijn kop van de verwachting dat er mogelijk sneeuw gaat vallen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het er ook meer om wat er in de spits gebeurt enzo.
=
Da's altijd op speciale dagen, er is zeker ook een betaalde versie van?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef -skippybal- het volgende:
Van die hele radar klopt geen fuck. Niet op letten dus![]()
Vooral de media is erg. De meeste mensen hebben volgens mij nog wel zoiets boeiend beetje sneeuw is ieder jaar wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Weet ik, maar een paar jaar geleden, toen het nog normaal was dat er sneeuw viel in de winter hoorde je er niemand over, en nu ligt het hele land al op zijn kop van de verwachting dat er mogelijk sneeuw gaat vallen.
in Delft toch wel 5 cm denk, maar het blijft niet echt meer lekker liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
wat zijn de centimeters geworden?
ik zit hier dus goed in het noorden wat betreft vanavondquote:Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Een gebied met sneeuwval ligt nu ten noorden van de grote rivieren. Dit gebied trekt langzaam verder noordwaarts en beperkt zich vanavond tot de noordelijke provincies.
Bericht nummer 6
Opgesteld donderdag 08 februari 2007 16.05 uur
Volgend bericht 19.00 uur
hier (boven antwerpen) her en der nog in tuinen wat plekken sneeuw maar op de straten en daken is alles weg..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen spoortje sneeuw meer te bekennen hier.
Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cmquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef IedeK. het volgende:
Het is hier net opgehouden met sneeuwen, maar als ik zo buienradar.nl zie kan ik vanavond nog wat verwachten.![]()
mwah in valkenswaard is het alles regen wat er valt (na het grote gebied).quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cm. Gisterochtend lag hier toch wel wat meer.
Door die oostenwind waaien ze het IJsselmeer op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cm. Gisterochtend lag hier toch wel wat meer.
haha ik dacht dat er een uur een vent naast die auto stondquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een timelapse filmpje gemaakt van de sneeuwval. 3.5 uur in iets meer dan 1 minuut
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/Sneeuw3.avi
en ja het dooit weer
maar natuurlijk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef seeya_40 het volgende:
Mag ik hier alstjeblieft even blij zijn dat de sneeuw nu eindelijk in Leeuwarden is?
Nou, het viel mij wel mee juist. Het sneeuwde van 14.00 - 20.00 in Zwolle, toch zo'n 6 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar natuurlijk!
Het verpieterde wel snel richting het noorden.... had verwacht dat het wat actiever zou blijven.
Ik had het idee dat het vooral richting Groningen/Friesland/Drenthe begon te verpieteren, daarvoor was het inderdaad mooi actiefquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou, het viel mij wel mee juist. Het sneeuwde van 14.00 - 20.00 in Zwolle, toch zo'n 6 uur.
Hier in Amsterdam wel, allang jammer genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
is de sneeuw al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |