Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cmquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef IedeK. het volgende:
Het is hier net opgehouden met sneeuwen, maar als ik zo buienradar.nl zie kan ik vanavond nog wat verwachten.![]()
mwah in valkenswaard is het alles regen wat er valt (na het grote gebied).quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cm. Gisterochtend lag hier toch wel wat meer.
Door die oostenwind waaien ze het IJsselmeer op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt wel mee he? Zo misschien nog wat buitjes. Hopelijk is het nog sneeuw en geen regen. Misschien halen we hier dan nog wel de 1,5 cm. Gisterochtend lag hier toch wel wat meer.
haha ik dacht dat er een uur een vent naast die auto stondquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een timelapse filmpje gemaakt van de sneeuwval. 3.5 uur in iets meer dan 1 minuut
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/Sneeuw3.avi
en ja het dooit weer
maar natuurlijk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef seeya_40 het volgende:
Mag ik hier alstjeblieft even blij zijn dat de sneeuw nu eindelijk in Leeuwarden is?
Nou, het viel mij wel mee juist. Het sneeuwde van 14.00 - 20.00 in Zwolle, toch zo'n 6 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar natuurlijk!
Het verpieterde wel snel richting het noorden.... had verwacht dat het wat actiever zou blijven.
Ik had het idee dat het vooral richting Groningen/Friesland/Drenthe begon te verpieteren, daarvoor was het inderdaad mooi actiefquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou, het viel mij wel mee juist. Het sneeuwde van 14.00 - 20.00 in Zwolle, toch zo'n 6 uur.
Hier in Amsterdam wel, allang jammer genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
is de sneeuw al weg?
Het weeralarm heeft dus goed gewerktquote:
Vet filmpje!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een timelapse filmpje gemaakt van de sneeuwval. 3.5 uur in iets meer dan 1 minuut
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/Sneeuw3.avi
en ja het dooit weer
Damn, dat zuidelijke deel van Finland met die -28's en -32's daar was ik vorig weekend bijna voor m'n werk naartoe geredenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
De temperatuur hier in Nederland valt wel mee.
Grote kans op witte wereld is voor het noordenquote:
Beter!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Grote kans op witte wereld is voor het noorden![]()
quote:
Dus regen bij jouwquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:13 schreef Steenarend het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png
het vriest nog in het noorden dus misschien sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |