ja heerlijk he. Daar irriteert de opperbitch zich enorm aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zag Yvonne toch altijd druk in de weer met poetsen, maar Palma zie ik niet veel doen, is ze alleen aangenomen om Zdngmw op te fokken?
Hier in vlaardingen ook, en het gaat steeds harder sneeuwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Hier in Rotterdam is al lekker wit aan het worden![]()
(en ik heb een dagje vrij)
Hmmm daar moet ik vanmiddag naar toe, dat zal dan wel niks wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Hier in Rotterdam is al lekker wit aan het worden![]()
(en ik heb een dagje vrij)
een butlerin danquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een butler is toch altijd een man?![]()
Bruin zequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:22 schreef zaadjuh het volgende:
ik ga ff zonnebanken en lees zo wel weer verder hier
Zouden ze Utrecht overslaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Black_king het volgende:
Ja ! Hier ook eindelijk sneeuw !!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb net Huub nagemaakt in de sneeuw !!!!
[afbeelding]
ik mis nog zijn eeuwige peuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef Black_king het volgende:
Yvonne denkt dus dat Bart een grote kanshebber is, dat moest Herma even melden....
hij heeft wel een flesje alcoholica in zijn armen... Leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bahquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef Carlaa het volgende:
Wat dacht je van de reactie van Bart op Palma's vraag of hij nog iets wilde bestellen.
"Doe maar een bus met 40 hoeren, van alle nationaliteiten"
Die jongen gaat het niet redden..... Hij maakt zich veel te druk om de weg die het programma gaat inslaan. Als er een verwijfde homo het huis inkomt, zie ik hem in staat om weg te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef Carlaa het volgende:
Wat dacht je van de reactie van Bart op Palma's vraag of hij nog iets wilde bestellen.
"Doe maar een bus met 40 hoeren, van alle nationaliteiten"
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In Eemnes hebben ze anders genoeg Flokkies
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die jongen gaat het niet redden..... Hij maakt zich veel te druk om de weg die het programma gaat inslaan. Als er een verwijfde homo het huis inkomt, zie ik hem in staat om weg te gaan.
Sylvia daarentegen zal het niet boeien. Die heeft er een leuk maatje bij, als er tenminste een beetje intelligentie inzit....
Daarom juist klinkt het Zebralounge acceptabel....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Deze muziek klinkt behoorlijk Zeebralounch-acceptabel.
Maar het is niet door Brian gemaakt.
Hij heeft maar 1 fles drank vast......quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
[afbeelding]
kut brainlesquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:46 schreef anno-i-mus het volgende:
kut muziek
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In Eemnes hebben ze anders genoeg Flokkies
Het enige wat Brian als DJ maakt, zijn tenenkrommende overgangen en effecten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Deze muziek klinkt behoorlijk Zeebralounch-acceptabel.
Maar het is niet door Brian gemaakt.
Ja baasquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom even gezellig doen en de mod-plicht vervullen.
Omdat COS veel wordt teruggelezen, is het streven om de reeks zo "clean" mogelijk te houden.
In de COS dus alléén commentaren op de streams.
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Mocht er dus geen flikker te doen zijn op de streams, en je tóch de behoefte hebben om regelmatig iets te posten, doe dit dan in het SC-topic.
Dank u.
Daarnet Bart van opzij had ie wat weg van George Michael. (Als je een beetje door je oogharen keek)quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.
Hee, het sneeuwt nog niet in DGK .... net als bij mij in Heerhugowaard .... dit mag toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Omdat COS veel wordt teruggelezen, is het streven om de reeks zo "clean" mogelijk te houden.
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Mocht er dus geen flikker te doen zijn op de streams, en je tóch de behoefte hebben om regelmatig iets te posten, doe dit dan in het SC-topic.
Dank u.
Brian nog veel erger vermoed ik.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.
Ok, Dude.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of dat je onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Dank u.
Ik las ergens anders dat het te maken had met zijn alcoholgebruik die nacht ervoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef CARLAK het volgende:
Wie weet mag Brian niet naar de Zeebralounch in verband met de sneeuwval. Gisteren mocht hij in verband met de hoeveelheid sneeuw ook al geen vlieglessen volgen werd hem verteld.
'k Weet het, het komt een beetje bazig over.quote:
Begrijp ik goed dat als het topic slecht gelezen zou worden het dan ineens wel zou mogenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of dat je onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Dank u.
Nieuwegein ook onder de coke!quote:
Ok, af en toe danquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
'k Weet het, het komt een beetje bazig over.![]()
Maar zoiets moet nou eenmaal af en toe geroepen worden.
Hij zit in een muzikale vibe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:50 schreef Ecila111 het volgende:
Waar is Brian zo overdreven enthousiast mee bezig?
Geweldige reactie - klasse en bedankt !quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
<knip>
Dank u.
Ik snap uw punt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
'k Weet het, het komt een beetje bazig over.![]()
Maar zoiets moet nou eenmaal af en toe geroepen worden.
Een uitgaanstent in Amsterdam, maar voor Brian kan het net zo goed het Zebra nachtverblijf in Artis zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:52 schreef Ecila111 het volgende:
Kan/wil iemand mij vertellen wat de zebralounche is?![]()
Gertje, wat ben je opeens streng.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Dank u.
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=zebra+lounche&spell=1quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:52 schreef Ecila111 het volgende:
Arme Zebra's, ik snap nog steeds trouwens niet waarom ze Brainles laten gaan, dit wordt een volledige afgang voor die jongen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Een uitgaanstent in Amsterdam, maar voor Brian kan het net zo goed het Zebra nachtverblijf in Artis zijn...
Dat had ik ook begrepen ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat het te maken had met zijn alcoholgebruik die nacht ervoor.
Zou kunnen, maar het is toch niet zo heel ver rijden daar vandaan......quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef CARLAK het volgende:
Wie weet mag Brian niet naar de Zeebralounch in verband met de sneeuwval. Gisteren mocht hij in verband met de hoeveelheid sneeuw ook al geen vlieglessen volgen werd hem verteld.
http://www.the-zebra.nl/quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:52 schreef Ecila111 het volgende:
Ik hoop echt dat er fokkers heen gaan en foto's maken of een uitgebreid verslag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen ja.
Die villa ligt aan de snelweg. Die worden altijd goed sneeuwvrij gehouden. Dus ze zijn zo ina A'dam. En Brian moet daar pas 's avonds laat heen, dus de avondspits is dan wel voorbij. Ik verheug me nú al op het shot waarbij je Nena en Huub intiem ziet dansen, met Brian op de achtergrond toekijkend.![]()
Eindelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef Black_king het volgende:
Syl en de meiden !!!
Waar hij afgaat is toch niet belangrijk .... als het maar snel gebeurt, liefst niet al te bloederig !quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Arme Zebra's, ik snap nog steeds trouwens niet waarom ze Brainles laten gaan, dit wordt een volledige afgang voor die jongen.![]()
Klopt maar het werd hem wel zo verteld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat het te maken had met zijn alcoholgebruik die nacht ervoor.
En ze heeft iemand van de Metro gebeld, omdat ze boos is over de term "homo-moeder".quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:57 schreef Black_king het volgende:
Palma heet dus José
Ach zo..... had het geluid uit en dacht dat er iets verassends aan de hand was, dus niet.quote:
quote:
Ja, maar ze gaan laat weg die gasten, dusss ik hoop dat er voor die tijd nieuwe inkomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
Iemand al medelijden met Syl? Die zit vanavond als een soort hyperintelligente wetenschapper opgescheept met twee minderwaardige, complotten-smedende eencelligen. Syl zal wel denken dat ze een rustige avond heeft, en lekker een boekje lezen.
Natasia en aDamnda kunnen dat niet hebben en gaan haar de hele avond 'zwart' maken.
Dat zullen ze wel zo in beeld proberen te brengen zodat ze toch Huub nog in de tv-uitzending kunnen laten zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen ja.
Die villa ligt aan de snelweg. Die worden altijd goed sneeuwvrij gehouden. Dus ze zijn zo ina A'dam. En Brian moet daar pas 's avonds laat heen, dus de avondspits is dan wel voorbij. Ik verheug me nú al op het shot waarbij je Nena en Huub intiem ziet dansen, met Brian op de achtergrond toekijkend.![]()
Als ik het goed onthouden heb, krijgen ze vanavond spraakles van Judith (als het doorgaat).quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
Iemand al medelijden met Syl? Die zit vanavond als een soort hyperintelligente wetenschapper opgescheept met twee minderwaardige, complotten-smedende eencelligen. Syl zal wel denken dat ze een rustige avond heeft, en lekker een boekje lezen.
Natasia en aDamnda kunnen dat niet hebben en gaan haar de hele avond 'zwart' maken.
Neuj, dat kan Syl wel aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
spraakles is vanmiddag om 12 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, krijgen ze vanavond spraakles van Judith (als het doorgaat).
Amanda en spraakles vind ik wel een leuke combi.
Medelijden wel, maar ze is geestelijk krachtig genoeg....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
Spraakles is om 12:00quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, krijgen ze vanavond spraakles van Judith (als het doorgaat).
Amanda en spraakles vind ik wel een leuke combi.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan laat weg die gasten, dusss ik hoop dat er voor die tijd nieuwe inkomen.![]()
Die tags geven nog maar weer een keer aan hoe zielig en gefrustreerd ventje Brainles is en hij is ook helemaal niet jaloers, dus dat kan lachen worden vanavond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel zo in beeld proberen te brengen zodat ze toch Huub nog in de tv-uitzending kunnen laten zien.
Ik las net de tag-namen onder de foto's die Brian op verzoek van Huub op zijn site heeft geplaatst. Lijkt me duidelijk hoe Brian erover denkt als Huub en Nena hun act gaan opvoeren vanavond.....
Ik ben benieuwd wat voor filmpje ze er van gaan maken!
Behoorlijk OTquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spraakles is om 12:00
Ter info : regio 070 nu stevige sneeuwval
Oh, lachen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:01 schreef petraa het volgende:
[..]
spraakles is vanmiddag om 12 uur.![]()
Bart, dat doen ze toch al elke dag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
Toch verheug ik me stiekumquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, lachen!
"En nu jij Amandaloogje: Strawberries!"
"Wat zijn dat, stjawbeppies?"
"Aardbeien."
"gatver!..."
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, lachen!
"En nu jij Amandaloogje: Strawberries!"
"Wat zijn dat, stjawbeppies?"
"Aardbeien."
"gatver!..."
Wat dan niet???????quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Dus ook haar haar is nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |