bahquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef Carlaa het volgende:
Wat dacht je van de reactie van Bart op Palma's vraag of hij nog iets wilde bestellen.
"Doe maar een bus met 40 hoeren, van alle nationaliteiten"
Die jongen gaat het niet redden..... Hij maakt zich veel te druk om de weg die het programma gaat inslaan. Als er een verwijfde homo het huis inkomt, zie ik hem in staat om weg te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef Carlaa het volgende:
Wat dacht je van de reactie van Bart op Palma's vraag of hij nog iets wilde bestellen.
"Doe maar een bus met 40 hoeren, van alle nationaliteiten"
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In Eemnes hebben ze anders genoeg Flokkies
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die jongen gaat het niet redden..... Hij maakt zich veel te druk om de weg die het programma gaat inslaan. Als er een verwijfde homo het huis inkomt, zie ik hem in staat om weg te gaan.
Sylvia daarentegen zal het niet boeien. Die heeft er een leuk maatje bij, als er tenminste een beetje intelligentie inzit....
Daarom juist klinkt het Zebralounge acceptabel....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Deze muziek klinkt behoorlijk Zeebralounch-acceptabel.
Maar het is niet door Brian gemaakt.
Hij heeft maar 1 fles drank vast......quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb net Huub nagemaakt in de sneeuw !!!!
[afbeelding]
kut brainlesquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:46 schreef anno-i-mus het volgende:
kut muziek
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In Eemnes hebben ze anders genoeg Flokkies
Het enige wat Brian als DJ maakt, zijn tenenkrommende overgangen en effecten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Deze muziek klinkt behoorlijk Zeebralounch-acceptabel.
Maar het is niet door Brian gemaakt.
Ja baasquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom even gezellig doen en de mod-plicht vervullen.
Omdat COS veel wordt teruggelezen, is het streven om de reeks zo "clean" mogelijk te houden.
In de COS dus alléén commentaren op de streams.
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Mocht er dus geen flikker te doen zijn op de streams, en je tóch de behoefte hebben om regelmatig iets te posten, doe dit dan in het SC-topic.
Dank u.
Daarnet Bart van opzij had ie wat weg van George Michael. (Als je een beetje door je oogharen keek)quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.
Hee, het sneeuwt nog niet in DGK .... net als bij mij in Heerhugowaard .... dit mag toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom even gezellig doen en de mod-plicht vervullen.
Omdat COS veel wordt teruggelezen, is het streven om de reeks zo "clean" mogelijk te houden.
In de COS dus alléén commentaren op de streams.
Opmerkingen dat het al dan niet sneeuwt bij jou in het dorp, dat je de hond gaat uitlaten of onder de zonnebank gaat, horen niet in de COS thuis. Voor dat soort zaken is een apart slowchat-topic: [SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Mocht er dus geen flikker te doen zijn op de streams, en je tóch de behoefte hebben om regelmatig iets te posten, doe dit dan in het SC-topic.
Dank u.
Brian nog veel erger vermoed ik.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bart is een heel erg homofoob mannetje... bleeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |