ja ik ga de hond maar ff uitlaten nu het nog kan zonder sneeuwschoenen.quote:
Een butler is toch altijd een man?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is aangenomen als Butler, dus ze hoeft niets anders te doen dan de bewoners te pleasen, maar volgens mij irriteert ze de meeste bewoners alleen maar daardoor.
Dus op zich goeie aktie van de redaktie.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een butler is toch altijd een man?![]()
ja heerlijk he. Daar irriteert de opperbitch zich enorm aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zag Yvonne toch altijd druk in de weer met poetsen, maar Palma zie ik niet veel doen, is ze alleen aangenomen om Zdngmw op te fokken?
Hier in vlaardingen ook, en het gaat steeds harder sneeuwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Hier in Rotterdam is al lekker wit aan het worden![]()
(en ik heb een dagje vrij)
Hmmm daar moet ik vanmiddag naar toe, dat zal dan wel niks wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Hier in Rotterdam is al lekker wit aan het worden![]()
(en ik heb een dagje vrij)
een butlerin danquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een butler is toch altijd een man?![]()
Bruin zequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:22 schreef zaadjuh het volgende:
ik ga ff zonnebanken en lees zo wel weer verder hier
Zouden ze Utrecht overslaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Black_king het volgende:
Ja ! Hier ook eindelijk sneeuw !!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb net Huub nagemaakt in de sneeuw !!!!
[afbeelding]
ik mis nog zijn eeuwige peuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef Black_king het volgende:
Yvonne denkt dus dat Bart een grote kanshebber is, dat moest Herma even melden....
hij heeft wel een flesje alcoholica in zijn armen... Leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef partyyboyy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |