Ja, 150.000 is echt weinig - 400.000-500.000+ zouden wat normalere cijfers zijn..........quote:
Hahaha. Opstandige peuters vinden sleeën erg leuk! Ga je maar met de slee naar de kapper.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Damn. Moet zo met opstandige peuter naar de kapper. Had nog zoooo gehoopt ingesneeuwd te raken, dat had ik een excuus
normaal voor wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 150.000 is echt weinig - 400.000-500.000+ zouden wat normalere cijfers zijn..........
Nu al. Hoort dat niet op de 14e? of iig omstreeks?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
Sylvia "ik heb allemaal Valentijnskaarten gekregen"
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, ze krijgt ook nog geld van haar moeder. Maar die woont nu in België.
Schagen ook niet... komt nog wel denk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef anno-i-mus het volgende:
geen sneeuw in Heerhugowaard [NH]
Normaal voor BB, normaal voor DGK, normaal voor een publieke zender met gemiddelde belangstelling bij 16 miljoen Nederlanders.quote:
Omdat Amoeba waarschijnlijk niet instaat is zelf een inkomen te genereren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?
1400 euro met de baan die ze heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef partyyboyy het volgende:
Die Deborah Flens doet haar naam wel eer aan.![]()
Het is ook gewoon een pannenkoek!
Ze verdient in de retail 1.400 netto per maand (zaak is toch ook van een vriendje?), krijgt 1.000 per maand van vriendjelief (waar ze net twee maanden mee samen is) en ook mammie spekt haar maandkas nog geregeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef Elounda het volgende:
Omdat Amoeba waarschijnlijk niet instaat is zelf een inkomen te genereren..
De jeugd van tegenwoordig...;)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef anno-i-mus het volgende:
valentijnskaarten komen binnen bij sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
hier in vlaardingen sneeuwt het nu ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
hier begint het zachtjes te sneeuwen, omg. Hoek van Holland
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:26 schreef maan het volgende:
Dit is toch gewoon tegen lullen eerst wel zeggen dat die die andere heeft geschopt en nu weer zeggen dat het niet zo is. Wat klets die gozer.
Dat die baalt dat die eruit is dat is dan jammer voor hem had die ze poten maar thuis moeten houden.
Weg is weg en laat hem dan ook weg.
Niet gezien, maar ze zei het tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Een capje please
** heeft geen streams **
1000 geloof ik.....En allemaal op aan het eind van de maand. Dat geloof je toch niet. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
1400 euro met de baan die ze heeft
1000 euro van haar vriend
??? van haar moeder
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Meneermax het volgende:
OT: mensen al sneeuw gezien?
had verwacht dat de redactie dat zelf wel kon bedenken en de kaarten vasthoud......niet dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu al. Hoort dat niet op de 14e? of iig omstreeks?![]()
Hier ook. Ekkersrijt, omg Eindhoven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef maikel112 het volgende:
hier ligt nu 1 cm(Best omg. Eindhoven)
huub heeft na de eerste keer dat NL Hedda een hoer noemde de redaktie gebeld dat ze er wat aan moesten doen. NL is 's avonds door gaan zeiken erover zonder dat de redaktie heeft ingegrepen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
100% mee eens!
Tis gewoon een zielig mannetje...dat "lichamelijk geweld" gejank ook heel de tijd. Hij had gewoon helemaal met z'n poten van Nathanael af moeten blijven. Bij de eerste waarschuwing die hij ff geleden kreeg was zijn verdediging dat Nathanael hem had getriggerd(en dat was niet fisiek), NL kreeg daar voor ook een officiele waarschuwing. (2x is OUT)
Iemand beetpakken en zeggen dat je hem een stomp voor z'n kop verkoopt is ook triggeren. Of moet je dan op je stoel blijven zitten tot je een knal krijgt.![]()
Nee die Joep Meloen is gewoon een jankerd, opzouten met die gast.![]()
Ik hoop het ook zo en ik hoop ook dat ALS huub terug mag de villa in dat ze dan wachten tot na de Zebralounge, want dan is brainless lekker opgefokt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:11 schreef pullup het volgende:
Brian kan het niet laten weer even het plekje aan te wijzen waar Nena met huub heeft gekust![]()
OMG Ik hoop dat die twee hem vanavond in de zebra helemaal kapot van jaloezie maken![]()
Misschien is die er niet vanavond en staat die in de startblokken om het huis in te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:11 schreef pullup het volgende:
Brian kan het niet laten weer even het plekje aan te wijzen waar Nena met huub heeft gekust![]()
OMG Ik hoop dat die twee hem vanavond in de zebra helemaal kapot van jaloezie maken![]()
in leeuwarden is de lucht zwanger met sneeuw, in eemnes is nataas zw......quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ook. Ekkersrijt, omg Eindhoven.![]()
hear HEARquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
[..]
huub heeft na de eerste keer dat NL Hedda een hoer noemde de redaktie gebeld dat ze er wat aan moesten doen. NL is 's avonds door gaan zeiken erover zonder dat de redaktie heeft ingegrepen.
Hij was stom dronken en heeft onder aanvoering van Brainles gezegd dat hij heeft geschopt, maar overal is te zien dat hij niet heeft geschopt (tenminste niet raak).
Dat beetpakken werd door de redaktie niet aangezien als fysiek geweld, dus daar moeten we niet meer over zeiken. De eerste die fysiek geweld heeft gebruikt is NL en daarna nogmaals door Huub in de houdgreep te nemen en naar buiten te zetten. Ik denk dat ieder mens in zo'n geval iets terug zou doen. Maar je zag Huub als een voetballer zijn handen omhoog houden.
Dus zeik niet.![]()
Het komt mijn kant op volgens mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
GA jij vanavond naar de Zebra ??????quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef zaadjuh het volgende:
en hier sneeuwt ut ook niet hoor amsterdam dus
Dan woon je niet in Belgiequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het komt mijn kant op volgens mij.![]()
Stoertje wil ook eens wat ordinairs de ether in gooien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
BArt is echt mega irritant, bestel maar een bus hoeren, alle nationaliteiten.
Ze is aangenomen als Butler, dus ze hoeft niets anders te doen dan de bewoners te pleasen, maar volgens mij irriteert ze de meeste bewoners alleen maar daardoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zag Yvonne toch altijd druk in de weer met poetsen, maar Palma zie ik niet veel doen, is ze alleen aangenomen om Zdngmw op te fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |