ik ben wel onder de indruk van het aantal bezoekersquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ineens een paar honderduizend hits méér per dag en daar zal hun capaciteit wel niet op berekend zijn...![]()
![]()
Dat was eergisteren, stond niets van op de Talpa site.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Weer Koetsjie Koetsjie geweest tussen Brian en Amoeba???
(wat een doos, je gaat toch niet met die Brainless vozen na alles wat er tussen hem en je vriendin is gebeurd? En Amoeba heeft toch een vriend?)
Heb ik gisteravond nog gevraagd toen 'ie hier was, helaas geen antwoord.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg DGK redactie, jullie hebben toch wel een streamverbinding met de Zebra lounge vannavond?
Tnx.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond nog gevraagd toen 'ie hier was, helaas geen antwoord.
Ik hoop trouwens niet dat het door de sneeuwval wordt afgelast.
Ze wil eerst leren sparen, is een van haar doelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef avonne het volgende:
Ik zie die Amanda wel vrijwillig vertrekken biinnen een paar weken
Die 150.000 unieke bezoekers is heeeeeeel weinig !quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben wel onder de indruk van het aantal bezoekers
150.000 unieke bezoekers
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Meneermax het volgende:
OT: mensen al sneeuw gezien?
?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef schatje het volgende:
Amanda krijgt naast de 1400 euro die ze verdient ook 1000 euro van haar vriend.
neequote:
Je moet kunnen lezen om te kunnen computeren. No chance voor Amoebe dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Mummie dearest van Snollie is verhuisd naar belgie, dus kan zie niet zo makkelijk meer naar haar toe............wel eens gehoord van Internetbankieren?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Meneermax het volgende:
OT: mensen al sneeuw gezien?
1400 euro met werken in een kledingzaak zo da's veel voor de detailhandel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef schatje het volgende:
Amanda krijgt naast de 1400 euro die ze verdient ook 1000 euro van haar vriend.
Damn. Moet zo met opstandige peuter naar de kapper. Had nog zoooo gehoopt ingesneeuwd te raken, dat had ik een excuusquote:
vind je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 150.000 unieke bezoekers is heeeeeeel weinig !
Da's 1,34 per uur van haar vriend. Goedkope hoerquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
1400 euro met werken in een kledingzaak zo da's veel voor de detailhandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |