Ja, 150.000 is echt weinig - 400.000-500.000+ zouden wat normalere cijfers zijn..........quote:
Hahaha. Opstandige peuters vinden sleeën erg leuk! Ga je maar met de slee naar de kapper.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Damn. Moet zo met opstandige peuter naar de kapper. Had nog zoooo gehoopt ingesneeuwd te raken, dat had ik een excuus
normaal voor wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 150.000 is echt weinig - 400.000-500.000+ zouden wat normalere cijfers zijn..........
Nu al. Hoort dat niet op de 14e? of iig omstreeks?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
Sylvia "ik heb allemaal Valentijnskaarten gekregen"
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, ze krijgt ook nog geld van haar moeder. Maar die woont nu in België.
Schagen ook niet... komt nog wel denk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef anno-i-mus het volgende:
geen sneeuw in Heerhugowaard [NH]
Normaal voor BB, normaal voor DGK, normaal voor een publieke zender met gemiddelde belangstelling bij 16 miljoen Nederlanders.quote:
Omdat Amoeba waarschijnlijk niet instaat is zelf een inkomen te genereren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?
1400 euro met de baan die ze heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist? Van wie/ wat/ waarom krijgt zij geld?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef partyyboyy het volgende:
Die Deborah Flens doet haar naam wel eer aan.![]()
Het is ook gewoon een pannenkoek!
Ze verdient in de retail 1.400 netto per maand (zaak is toch ook van een vriendje?), krijgt 1.000 per maand van vriendjelief (waar ze net twee maanden mee samen is) en ook mammie spekt haar maandkas nog geregeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef Elounda het volgende:
Omdat Amoeba waarschijnlijk niet instaat is zelf een inkomen te genereren..
De jeugd van tegenwoordig...;)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef anno-i-mus het volgende:
valentijnskaarten komen binnen bij sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
hier in vlaardingen sneeuwt het nu ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
hier begint het zachtjes te sneeuwen, omg. Hoek van Holland
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:26 schreef maan het volgende:
Dit is toch gewoon tegen lullen eerst wel zeggen dat die die andere heeft geschopt en nu weer zeggen dat het niet zo is. Wat klets die gozer.
Dat die baalt dat die eruit is dat is dan jammer voor hem had die ze poten maar thuis moeten houden.
Weg is weg en laat hem dan ook weg.
Niet gezien, maar ze zei het tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Een capje please
** heeft geen streams **
1000 geloof ik.....En allemaal op aan het eind van de maand. Dat geloof je toch niet. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
1400 euro met de baan die ze heeft
1000 euro van haar vriend
??? van haar moeder
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Meneermax het volgende:
OT: mensen al sneeuw gezien?
had verwacht dat de redactie dat zelf wel kon bedenken en de kaarten vasthoud......niet dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu al. Hoort dat niet op de 14e? of iig omstreeks?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |