De waarheid is hard, het spijt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ach gut... kan je nou echt niks beters meer verzinnen
Het geschatte aantal moskeeën lag in 2005 rond de 300.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:50 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Zou je ze kunnen posten hier?
Hoe werkt "mentaal in het stenen tijdperk leven"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jammer dat het daar een onvoorstelbaar, corrupt en vies zootje is. Zonder olie en Fillipijnse arbeiders leefden de arabieren nog in het stenen tijdperk. Nu doen ze dat ook - mentaal welteverstaan.
Mwoch, de grote meerderheid (88%) werkt en betaalt belasting. Verder zijn er chefkoks, caberetiers, schrijvers, wetenschappers en een boel ondernemers bij.quote:Moslims in Europa dragen ook geen worst bij. Hard maar waar.
Daar ben ik ook niet zo'n voorstander van.quote:Er gaat alleen geld heen - een bodemloze put.
"Ze" werken dus wel, ze ontkerkelijken. Dat ze vaker werkloos zijn, de oorzaken daarvan mogen nou wel eens een gedegen onderzocht worden..quote:Ze werken niet, zitten veel te hoog in uitkeringen, veel te hoog in criminaliteit en dat onophoudelijke dieskriemienasjie-geroep en allerlei geëis komt me ook m'n keel uit.
We zullen het ermee moeten doen.quote:Is dat nou een verrijking?
Dat gebeurt niet. Er komt in de toekomst vrijwel geen moslim meer in.quote:Hoe denk je dat dat gaat als er nog meer moslims bij komen? Krijgen die ook vrijwel allemaal lekker een uitkering?
Daar heb je een goed punt: de moslimmeisjes zijn zeer ondervertegenwoordigd in de criminaliteit. Het ligt dus niet aan de sociaal-economische factoren, maar ze hangen dezelfde religie aan. Hoe verklaar je dat?quote:Pikken we het als hun zonen zich ook vrijwel allemaal op het verkeerde pad begeven?
Wat verbieden we dan zoal?quote:Moeten we nog meer gaan verbieden omdat het lange-tenenvolk er aanstoot aan neemt?
Wat zou jij dan de hele dag op FOK moeten doen, StephanP?quote:Kom nou. De islam is als een zweer op Europa: stel je een Europa voor zonder moslims.
Dat gedoemdenk over die burgeroorlog moet ook eens afgelopen zijn. Wat stel je erbij voor? Een Bartholomeusnacht ofzo?quote:Europeanen mogen dan onvoorstelbaar naief zijn, maar er komt een moment dat soort gedrag niet meer getolereerd wordt. Een burgeroorlog is onafwendbaar.
Een nieuwe ethnische massamoordenaar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:30 schreef StefanP het volgende:
Tijd voor een nieuwe Kazıklı Bey.
Ik zie dat je de inhoudelijke argumenten niet hebt om vol te houden dat moslims uit naam van Allah stelen en sperma door de knoflooksaus doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ik zou deze post graag nomineren voor "Struisvogelpost van het decennium".
Verder wel een grappige post. Het zegt veel over de mensen met wie je dagelijks omgaat en je daaraan gekoppelde verknipte wereldbeeld.
Ik begrijp die veronderstelde Franssprekendheid die een extra verbinding had moeten geven niet zo. Marokkanen praten onderling écht geen Frans, de gastarbeiders oftewel de eerste generaties immigranten hier zijn over het algemeen in Marokko helemaal niet zo opgeleid dat ze Frans spreken, toen niet en nu niet, en de volgende generaties hebben in niet-Franssprekende landen al helemaal niks met die taal. Niet met hun ouders, niet met het land waarin ze geboren zijn, en niet in Marokkko.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:35 schreef Floripas het volgende:
Hier ben ik het mee eens, maar ik moest toch denken aan een onderzoek van laatst waaruit bleek dat Marokkanen zich gelukkiger èn meer geintegreerd voelden in Antwerpen en Amsterdam dan in Brussel en Luik. Op zich zou je het andersom verwachten, omdat het taalverschil natuurlijk in Franssprekende gebieden niet gold.
Dat valt vies tegen, Frankrijk heeft in essentie veel Frans-sprekende Marokkanen aangetrokken. Het was wellicht "basisschool Frans", maar ze konden zich voldoende duidelijk maken. (De selectie van gast-arbeiders ging ook op het "frans spreken", zelfs de gast arbeiders die naar Nederland gehaalt werden!) Als je geen frans kon spreken, werd je niet meegenomen naar Nederland (of Frankrijk). Er zijn hele mooie videobeelden van: Een lange rij marokkanen die bij een klein bureautje werden geselecteert door een Nederlander die zelf amper frans sprak. Hij vroeg dan of ze frans sproken, zo ja, door naar de volgende ronde (gezondheidstestjes), zo nee dan pech gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik begrijp die veronderstelde Franssprekendheid die een extra verbinding had moeten geven niet zo. Marokkanen praten onderling écht geen Frans, de gastarbeiders oftewel de eerste generaties immigranten hier zijn over het algemeen in Marokko helemaal niet zo opgeleid dat ze Frans spreken, toen niet en nu niet, en de volgende generaties hebben in niet-Franssprekende landen al helemaal niks met die taal. Niet met hun ouders, niet met het land waarin ze geboren zijn, en niet in Marokkko.
Het lijkt mij echt antropologie vanuit een Bosatlas..
http://www.broodjeaap.nl/shoarma.htmlquote:Broodje Shoarma, speciaal
Drie vrouwen besluiten een avondje stappen in de binnenstad van Arnhem af te sluiten met een bezoekje aan een cafetaria. Een van de vrouwen voelt zich na het eten van een broodje shoarma met knoflooksaus heel erg beroerd worden.
De vrouw verliest het bewustzijn en wordt met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht. Daar wordt haar maag leeggepompt. De maaginhoud wordt onderzocht door de Keuringsdienst van Waren. Die doet een schokkende ontdekking. In de knoflooksaus ontdekt de dienst tot haar ontzetting dat er in de saus sperma zit van minstens vijf verschillende mannen.
Waar of niet waar?
Niet waar. Noem maar een gerecht op of er circuleert een verhaal dat er iemand van zijn (haar) stokje is gegaan omdat er sperma inzit. Dergelijke verhalen zijn onzin. Sperma is in feite erg gezond en voedzaam.
Het is trouwens technisch gezien onmogelijk om aan te tonen dat er sperma van meerdere mannen in knoflooksaus zit. Punt een lost sperma op. Maar stel dat dat niet zo zou zijn, dan zou je alleen via dna-onderzoek aan kunnen tonen dat het sperma van meerdere mannen was.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen, Frankrijk heeft in essentie veel Frans-sprekende Marokkanen aangetrokken. Het was wellicht "basisschool Frans", maar ze konden zich voldoende duidelijk maken. (De selectie van gast-arbeiders ging ook op het "frans spreken", zelfs de gast arbeiders die naar Nederland gehaalt werden!) Als je geen frans kon spreken, werd je niet meegenomen naar Nederland (of Frankrijk). Er zijn hele mooie videobeelden van: Een lange rij marokkanen die bij een klein bureautje werden geselecteert door een Nederlander die zelf amper frans sprak. Hij vroeg dan of ze frans sproken, zo ja, door naar de volgende ronde (gezondheidstestjes), zo nee dan pech gehad.
Ja dat was een stomme taalfout.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Jezus Mutant wat een Nederlands. Sproken..
Heb jij het idee dat de Franstaligheid van de Marokkaanse Nederlanders van enig niveau is? Ik niet, ik kom in Marokko voornamelijk Nederlandse Marokkanen tegen die slechter Frans spreken dan ik. Alle neringdoende Marokkanen spreken wel heel behoorlijk Frans, en stukken verstaanbaarder dan de gemiddelde Fransman (voor mij).
Ik heb Frans gehad van Marokkanen die hierheen kwamen om te promoveren. (Resultaat: een Maghrebaccent waar ze in Parijs steil van achteroversloegen, maar goed). Dat zal al wel een ander slag zijn geweest, ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Jezus Mutant wat een Nederlands. Sproken..
Heb jij het idee dat de Franstaligheid van de Marokkaanse Nederlanders van enig niveau is? Ik niet, ik kom in Marokko voornamelijk Nederlandse Marokkanen tegen die slechter Frans spreken dan ik. Alle neringdoende Marokkanen spreken wel heel behoorlijk Frans, en stukken verstaanbaarder dan de gemiddelde Fransman (voor mij).
Dat staat gewoon in de Koran hoor. Moet je maar even zoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie dat je de inhoudelijke argumenten niet hebt om vol te houden dat moslims uit naam van Allah stelen en sperma door de knoflooksaus doen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de Koran hoor. Moet je maar even zoeken.
"O, gij ongelovigen, verontschuldigt u vandaag niet! U zal slechts vergolden worden voor hetgeen gij placht te doen en in de shoarmatent edele mannenpap te vreten krijgen!" 66:7
En terecht natuurlijk, mannen zijn in het algemeen te dierlijk om 'edel' genoemd te worden, maar da's weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Lauwe mannenpap zeggen we hier. Maar dat is misschien omdat we de man hier niet zo edel achten.
Je had mijn voorstel voor wereldvrede meegekregen? Preventief castreren, allemaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, mannen zijn in het algemeen te dierlijk om 'edel' genoemd te worden, maar da's weer een ander verhaal.
Inhoudelijk zit ik er niet zo in, het is een bepaald type strenggelovigen:quote:Nu je er toch bent, even wat anders tussendoor. Wat is een "artikel 31 gemeente"?
Ik ben geboren in de Noord-Groningse Bible-belt, die bestaat uit artikel 31-ers.quote:Een oudere aanduiding van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) is Gereformeerde kerk (onderhoudende Artikel 31), wat is afgeleid van Artikel 31 van de Dordtse kerkorde. Hierom worden de leden ook nog wel gekenmerkt als 'artikel 31-ers'.
Dat zijn gereformeerd vrijgemaakten. Qua striktheid zit men ongeveer tussen de echte zwarte-kousenkerken en de "normale" gereformeerden in. Het GPV was de partij van de vrijgemaakten, nu is de ChristenUnie dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef GertvanderVolk het volgende:
Wat is een "artikel 31 gemeente"?
Nee inderdaad. In Brussel kiest men er liever voor angstvallig het mondje te houden, terwijl dames op straat worden gemolesteerd vanwege het niet dragen van de inmiddels bijna verplicht gestelde hoofddoekje. Of liever nog: men trekt dat hoofddoekje gewoon aan, om molestatie te voorkomen. Een beetje de Amsterdamse aanpak zegmaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Floripas het volgende:
Zeker als je meerekent dat er in Brussel en Luik niet een fractie is van de xenofobie die je in bijvoorbeeld Antwerpen vindt.
Eh? Maar de Marokkanen wonen liever in Antwerpen dan in Brussel. Zouden zij misschien ook niet van verziekte islamieten houden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Nee inderdaad. In Brussel kiest men er liever voor angstvallig het mondje te houden, terwijl dames op straat worden gemolesteerd vanwege het niet dragen van de inmiddels bijna verplicht gestelde hoofddoekje. Of liever nog: men trekt dat hoofddoekje gewoon aan, om molestatie te voorkomen. Een beetje de Amsterdamse aanpak zegmaar.
Nee, Brussel! Die stad is zo verziekt door islamieten, dat zelfs mijn zus, die nu in een islamitisch land woont, er niet wil wonen.
Ik denk dat de gemiddelde moslim er diep in z'n hart gewoon van houdt om van buitenaf structuur opgelegd te krijgen. Al dat vrije gedoe van "alles kan en alles mag" is niks voor hem, dan gaat het mis. Maw: hoe intoleranter de buitenwacht zich opstelt jegens de moslim, hoe gelukkiger die moslim wordt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh? Maar de Marokkanen wonen liever in Antwerpen dan in Brussel. Zouden zij misschien ook niet van verziekte islamieten houden?
Waarschijnlijk wel, maar in een onopvallend kleurtje.quote:Heeft je zus d'r haar nou nog geverfd of niet?
Dat onderzoek bewees juist het tegendeel, tot mijn verbazing: eeuwige tolerantie, zoals in de VS, werkt beter voor integratie van het inperken van religieuze rechten, zoals in Frankrfijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde moslim er diep in z'n hart gewoon van houdt om van buitenaf structuur opgelegd te krijgen. Al dat vrije gedoe van "alles kan en alles mag" is niks voor hem, dan gaat het mis. Maw: hoe intoleranter de buitenwacht zich opstelt jegens de moslim, hoe gelukkiger die moslim wordt!
De drang lekker de boel voorgekauwd te krijgen is niet voorbehouden aan moslims. Zeker zijn er moslims die dat op prijs stellen, maar daarin verschillen ze niet van niet-moslims die ook graag paal & perk gesteld zien worden. En orde en tucht enzo. Handhaving. Niet gedogen. Duidelijkheid! Rrrrrug rrrrrrecht!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde moslim er diep in z'n hart gewoon van houdt om van buitenaf structuur opgelegd te krijgen. Al dat vrije gedoe van "alles kan en alles mag" is niks voor hem, dan gaat het mis. Maw: hoe intoleranter de buitenwacht zich opstelt jegens de moslim, hoe gelukkiger die moslim wordt!
Dat was het idee toch? Minder opvallen..quote:[..]
Waarschijnlijk wel, maar in een onopvallend kleurtje.
Ik zie dat toch anders. Volgens mij wordt er in Frankrijk veel meer getolereerd dan in NL bijvoorbeeld, zolang de scheiding tussen kerk en staat maar wordt eerbiedigd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat onderzoek bewees juist het tegendeel, tot mijn verbazing: eeuwige tolerantie, zoals in de VS, werkt beter voor integratie van het inperken van religieuze rechten, zoals in Frankrfijk.
Zou best kunnen. Hebben wij het hier weleens eerder over gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef sigme het volgende:
Dat was het idee toch? Minder opvallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |