quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je me post in COS gelezen? Mr_Baus
Kan wel even duren. het is 265 MBquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf er nog ff voor wakker zelfs!
Nu maar hopen dat ik morgenochtend fit genoeg wakker wordt om te beginnen met een dansje![]()
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
we kunnen natuurlijk ook gewoon in MSN gaan zitten OH'en hè.... dat scheelt een hoop F5'en
Wat ik al schreef in COS :quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan wel even duren. het is 265 MB
quote:Die ga ik zeker downloaden, die man gaf een geweldige act. (en denk er zeker over hem niet uit te nodigen voor een 'entertaiment' bij een relatie-dag van onze klanten)
Zeg dat maar tegen Huub !quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....
Wat mij betreft MSN, scheelt mij weer bijlezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft hier - dat MSN-gedoe is nix voor mij ....
Amazing !quote:
Soms en dat zou een stuk makkelijker zijn zonder geleuter en gezwaai.quote:
Ja ook, lolquote:
Je bent een loser, maar dat wist je natuurlijk alquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Soms en dat zou een stuk makkelijker zijn zonder geleuter en gezwaai.
Foutje..... ik bedoelde: je leest de SC terug??quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Heequote:Op donderdag 8 februari 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
Kom op zeg COS terug lezen, give me a break![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@HiDiHo, kun je ff PM checken ? Tx
Ik waardeer jouw filmpjes erg, maar als je zoals ik gewoon een avond tv kijkt en later even bij wil lezen is dat niet te doen door al het gelul.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
Je bent een loser, maar dat wist je natuurlijk al![]()
Kom op zeg COS terug lezen, give me a break, je lijkt Day wel
![]()
Daarom lees ik de COS ook niet, kost me veel te veel tijd. Maar ga je gang.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw filmpjes erg, maar als je zoals ik gewoon een avond tv kijkt en later even bij wil lezen is dat niet te doen door al het gelul.
Zeker eerder op de avond, toen Boulevard uitgezonden werd in DGK.
Die uploads van jou duren een paar uur om te bekijken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
TX - morgen volgt reactie
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom lees ik de COS ook niet, kost me veel te veel tijd. Maar ga je gang.
Maar ga er alleen niet erover klagen.
Hahaha, maak Gert gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.
Scherp !quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Damn, doen we het een keer goed: gaan we hier zitten SC'en ipv in COS, krijgen we juist nu commentaar![]()
En waarom denk jij dat wij blij zouden moeten zijn dat jij niet zeurt in de FB ........ Denk je echt dat wij de FB lezen omdat jij zou kunnen gaan posten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.
De tering, ik wist niet eens dat er een SC was in dit subforum!quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Damn, doen we het een keer goed: gaan we hier zitten SC'en ipv in COS, krijgen we juist nu commentaar![]()
Truste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat wij blij zouden moeten zijn dat jij niet zeurt in de FB ........ Denk je echt dat wij de FB lezen omdat jij zou kunnen gaan posten ?
Nummer 8 al....... in bijna 5 maanden tijd, dus het loopt als een treinquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:10 schreef APK het volgende:
De tering, ik wist niet eens dat er een SC was in dit subforum!![]()
![]()
Ik moet slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestje waard, dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, hier mag dat
Zitten ze daar nog steeds te baggeren ??quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
ja hier wel..... wie gaat die baggeraars uit de COS halen??
Zeker weten. Een APK-keuring in 10 minuten en geen roet-filter-meting...... Waar kun je dat nog vinden ?quote:
Zou jij nooit in je hoofd halen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten ze daar nog steeds te baggeren ??![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou jij nooit in je hoofd halen he
quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou jij nooit in je hoofd halen he
Hier een van de grote baggeraars.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten ze daar nog steeds te baggeren ??![]()
Tja maar het is ook zo irritant als er niets gebeurd en je wilt wat zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier een van de grote baggeraars.Niet slaan Ik word bang van je.
![]()
Vannacht begon het een beetje uit de klauw te lopen, dus hadden we de SC maar weer eens naar boven gekicked.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja maar het is ook zo irritant als er niets gebeurd en je wilt wat zeggen.
Die SC zit je vaak maar in je uppie
Helemaal mee eens. Ik vind het hier altijd een beetje saai. sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar toch: braaaaaaaf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het hier altijd een beetje saai. sorry
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef AnTjUh het volgende:
bart komt binnen en zegt ik wil niet meer met ze praten ik ben er klaar mee..................en ja hoor 4x de villa in t sneeuw![]()
![]()
heerlijk he.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef AnTjUh het volgende:
Bart is boos omdat er in RTL boulevard zijn teksten zijn geknipt en geplakt en dat hij dus anders is neer gezet dan hij is VOLGENS HEM DAN
psssssssssssst, je zit in een verkeerd topic: dit topic is bedoeld voor onzin en gebagger.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef AnTjUh het volgende:
Bart is boos omdat er in RTL boulevard zijn teksten zijn geknipt en geplakt en dat hij dus anders is neer gezet dan hij is VOLGENS HEM DAN
Okay.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:00 schreef avonne het volgende:
[..]
honden kunnen wel degelijk geleerd worden op de kattenbak te poepen.
Honden leren zelfs beter dan katten over het algemeen.
Het zijn de mensen die het zonodig op de stoep moeten doen
Dat klopt met de buienradar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
het sneeuwt hier nu wat minder hard!! (070)
Dat wordt geen gezellige avondvullende live-uitzending met berichten van het front.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Geen grote overlast door sneeuw![]()
AMSTERDAM - De sneeuw heeft donderdag niet tot noemenswaardige problemen geleid. Op wat glijpartijen en vertragingen in het openbaar vervoer na doorstond Nederland het winterse weer goed.
http://www.nu.nl/news/970(...)ast_door_sneeuw.html
![]()
Dat bedoelde je??quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:01 schreef Borga het volgende:
En je schudt eigenlijk gewoon wat zakjes leeg???
In het geval van Brian zie ik dit door de vingers ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
surinaams praten met je bek lijkt me ook niet helemaal correct ^_^
Kachel??quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Borga het volgende:
hahaha knap hoor....of is je kachel stuk
Nou valt nog mee denk ik... Maar ******* en ********quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Stelling: GigaGeil = een superzielig mannetje.
EENS? of ONEENS?
Je laat je toch niet door een newbie/relkloon verleiden tot het doen van dat soort uitspraken??quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou valt nog mee denk ik... Maar ******** en ********![]()
En neem je DGK dan op, of kijk je de TV-uitzendingen nooit?quote:Op donderdag 8 februari 2007 * 19:35 schreef Leandra het volgende:
Thnx... tot laters.
Er was ooit een tijd (BB1) waar er fijne streamverslagen werden gemaakt (o.a. door mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zei "tot laters" omdat ik op dat moment ging eten.... dus vanavond toevallig de TV uitzending wel gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
En neem je DGK dan op, of kijk je de TV-uitzendingen nooit?
Sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door een newbie/relkloon verleiden tot het doen van dat soort uitspraken??
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Sorryondanks dat ik sinds BB1 Fok! kent en post, ben ik steeds een newbie over de Fok ethic...Moet toch dat eerste topic een keertje goed lezen
![]()
Dank voor de tip![]()
Wat was je user-ID tijdens BB1 dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Sorryondanks dat ik sinds BB1 Fok! kent en post, ben ik steeds een newbie over de Fok ethic...Moet toch dat eerste topic een keertje goed lezen
![]()
Dank voor de tip![]()
Yep dat vind ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Myr- dacht ik zo en dan kon ik mijn gegevens nooit meer terugvinden want ik was van mail veranderd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat was je user-ID tijdens BB1 dan?
Ja die kwam binnen met Sylvia en toen werd ie afgewezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef worker het volgende:
Okee, even een domme vraag tussendoor want ik kijk pas een paar weken: was Huub al eerder in het huis? Ik lees op zijn weblog dat hij er oktober 2006 al uit lag??
Ik word weggestuurd door mijn bloedgeileeigen stalkerquote:
Kwamen meerdere nieuwe bewoners en ze mochten er 1 instemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
Hoezo afgewezen? Unaniem weggestemd? Of waren de regels toen anders?
Lang verhaal: Sylvia, Noussayr en Huub kwamen binnen. 1 kandidaat mocht blijven op meerderheid van de stemmen van de andere bewoner. Huub mocht toen als eerste weg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
Er waren 9 bewoners in het huis:quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
Maar de bewoners staan wel keurig in alfabetische volgorde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
* Leandra vindt het wel typisch dat ze het hele rijtje al had staan en maar niet kon bedenken wie die 9de bewoner was: Ilona dus.....![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word weggestuurd door mijn bloedgeileeigen stalker![]()
Uiteraard, maar toen ik aan Stephan toe was wist ik wel dat er 1 miste....... en het duurde nogal ff voor ik wist wie er mistequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Maar de bewoners staan wel keurig in alfabetische volgorde.![]()
Nog bedankt he, ik heb ze ook even bij updates gezet.quote:
okiquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt he, ik heb ze ook even bij updates gezet.
ff kijken, volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
Mijn chat kladblok gaat wel een half uurtje verder. Of was dat niet interessant ?
Oh, doe dat er dan maar bij als je wilt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Nena geeft antwoord tot een uur of 10
Hij heeft geen PMquote:
TYquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
I know...
heb je een mailtje gestuurd met de volledige chat.
Ik heb geen server, alleen photobucket waar je geen *txt files kan uploaden.
![]()
gelukkig geen eend op de tafelquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Leandra het volgende:
We eten Boerenkool.
Ik heb nog geen mailtje binnen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Ik heb je gmail met kleine letters gedaan![]()
Jij bent de man van de filmpjes toch? Waar mag ik morgenochtend het filmpje van de teurgkomst zien?quote:
Alle filmpjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jij bent de man van de filmpjes toch? Waar mag ik morgenochtend het filmpje van de teurgkomst zien?![]()
Ikke??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
ja maar jij weet dingen die een ander niet weet![]()
Mijn dank is groot.quote:
Ja, ik laat hem gewoon lopen als ik gaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.![]()
Ga je vannacht opnemen?
Mooi zo! Ik ga ook duikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik laat hem gewoon lopen als ik ga![]()
Klopt, Ik ben tot na 10nen online geweest op de chat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
Maar uh dat is toch niet tot 10:00 uur? Deze had ik al van danny.fok.nl
Trustequote:
quote:
Nee hoor, ik zeg tegen jou dat Leandra een wijze vrouw is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
je gaf ff een reply aan de verkeerde vrouw![]()
[SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Kijk eens aan,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Hij bevestigde aan jou dat hij mij een wijze vrouw vond.... jij claimde immers dat ik dingen weet die een ander niet weet
Das waarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Hij bevestigde aan jou dat hij mij een wijze vrouw vond.... jij claimde immers dat ik dingen weet die een ander niet weet
Trustequote:
Slow Chat en Comments On Streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Huh? Wat is het verschil met SC en COS? Waar staat COS voor?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Wel een gevalletje "beetje jammer" dat ik dat nou zelf weer moest gaan uitleggen![]()
COS = Chatten Over Streams, dus commentaar geven wat direct verband heeft met de streams van dat momentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Huh? Wat is het verschil met SC en COS? Waar staat COS voor?
Er is niks uit te leggen, het was een misverstand tussen onsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Wel een gevalletje "beetje jammer" dat ik dat nou zelf weer moest gaan uitleggen![]()
Dat was inmiddels overduidelijk.... daarom heb ik me er ook maar ff mee bemoeidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
Er is niks uit te leggen, het was een misverstand tussen ons![]()
Heb je Eend nog ergens zien badderen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
COS = Chatten Over Streams, dus commentaar geven wat direct verband heeft met de streams van dat moment
SC = SlowChat, slap gelul, elkaar versieren, elkaar voor rotte vis uitmaken of gewoon overloos ouwehoeren.
Hij is een beetje boos denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Neuh, ik was er eigenlijk niet echt vanavond.
en verborgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
jij mag dat niet weten, bovendien ben je offline![]()
Nou, is goed, hoe noem je jezelf?quote:
ok lolquote:
huub is toch duidelijk, ik was erbij toen je tegen hem speeldequote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
ok, hoe heet hij ?
maar niet als .....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
huub is toch duidelijk, ik was erbij toen je tegen hem speelde
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
ok, hoe heet hij ?
geen degoudenkooi neem ik aan![]()
Nee toen niet als paardenmeisj.quote:
Ik weet ietsquote:
Zo kwam Huub erachter dat er wat gebeurd was tussen Nena en Brianquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Nee toen niet als paardenmeisj.
zoiets als Nenaneuktebrian in die orde,
maar dat heb je vast niet gevolgd![]()
Heee, ik speelde pokerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee toen niet als .....
zoiets als ....... in die orde,
maar dat heb je vast niet gevolgd![]()
Daar weet je ook niets vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kwam Huub erachter dat er wat gebeurd was tussen Nena en Brian![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
Ik stel voor dat we onze post van de afgelopen uren gaan wijzigen in![]()
Je deed het heel goed, je speelde me er snel uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee, ik speelde poker![]()
En het ging best redelijk, al ging het met Huub beter.![]()
Vertel vertel???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja jij weet niet wat er meer speelt![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra speelt niet, is bloedserieus![]()
??? Wat moet ik in godsnaam met een eend?? Doe me een lol zeg, ik doe niet aan bestialiteiten.quote:
Is dat zo Leandra? vertel?quote:
Ik lees het hier ook net........quote:
In Blablasia woorden: hij is gewoon erg lekker (x3)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
??? Wat moet ik in godsnaam met een eend?? Doe me een lol zeg, ik doe niet aan bestialiteiten.![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Ik versier Baus wel....... die ziet er tenminste uit als Dirk..... dat is pas een lekker ding![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Ik versier Baus wel....... die ziet er tenminste uit als Dirk..... dat is pas een lekker ding![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:35 schreef Mr_Baus het volgende:
"Effe denken: is dit nou m'n eerste biertje van vandaog, of m'n laotste van gisteren...?"
okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
Gaan we nou nog pokere, of hoe zit dat?![]()
Hoe heet je ook alweer?quote:
daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:48 schreef Prospera het volgende:
das vals spelen hiidiihoo
Watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
ok morgen pokeren
ja ik kan mijn fucking tafel niet meer vinden sinds de vorige keer.quote:
maakt dat nou uit, nemen we toch gewoon een ander??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
ja ik kan mijn fucking tafel niet meer vinden sinds de vorige keer.
Hoe weet jij dat nou weer? Hij is niet onlinequote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
Ey als Huub is uitgefeest met Nena, joint hij ons
Om 8 uur 's ochtens jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Hij is aan het stappen vanavond met Nena.
En als hij thuis is, is het eerste wat hij doet zijn pc aanzetten.
Die jongen heeft toch ongeveer 10 uur geslapen de laatse 5 dagen?quote:
Ja én?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Die jongen heeft toch ongeveer 10 uur geslapen de laatse 5 dagen?
Zou hij aan de snuif zijn? ______________![]()
quote:
Dat soort dingen moet je met mate doen.quote:
joeperdepoep zat op de stoepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik moetnineens denken aan dat liedje van vroeger........
huuberdepoep
stond op de stoep
en laten we vrolijk wezen.........
de rest weet ik niet meer
ja ik weet het slaat nergens op maar ja tis laat enik wacht op terugkomstvan een hoop ik huilende brian
Maat houden is idd "zijn ding" nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:11 schreef APK het volgende:
Dat soort dingen moet je met mate doen.![]()
Daar heeft hij volgens mij nogal moeite mee.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik moetnineens denken aan dat liedje van vroeger........
huuberdepoep
stond op de stoep
en laten we vrolijk wezen.........
de rest weet ik niet meer
ja ik weet het slaat nergens op maar ja tis laat enik wacht op terugkomstvan een hoop ik huilende brian
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zei toch zelf al dat het nergens op sloeg wou gewoon effe me gedachten met jullie delen
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo, hij zal er toch wel met zijn maten zijn ??quote:
da's juist zo leuk aan huubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo, hij zal er toch wel met zijn maten zijn ??![]()
okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
"GENIET NOOIT MET MATE" (Loesje).![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:34 schreef sgatige het volgende:
Het was toch een half uurtje rijden?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ik ga effe thee zetten
Ja, iedereen was ineens weg, dus heb ik zelf maar een nieuw COS-topic geopend.quote:
COS ? nu ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, iedereen was ineens weg, dus heb ik zelf maar een nieuw COS-topic geopend.![]()
Ja, voor het geval Huubje straks terugkomt, dan is er alvast eentje!quote:
quote:
waar komen zij allemaal vandaan , hallo allemaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel, van wanneer het bovenlijf van de Yvonne-sneeuwpop valt.
nog 8quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:47 schreef sgatige het volgende:
Als we toch aan ut wachten zijn, kan iemand me vertellen hoe ik een afbeelding kan uploaden bij mun profiel?
Truste Leandraquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:48 schreef Leandra het volgende:
Baggeren jullie deze SC ff vol? Dan kan ik morgen bekijken wat voor fraaie titel [SC # 9] gekregen heeft.
Truste![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |