Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@HiDiHo, kun je ff PM checken ? Tx
Ik waardeer jouw filmpjes erg, maar als je zoals ik gewoon een avond tv kijkt en later even bij wil lezen is dat niet te doen door al het gelul.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
Je bent een loser, maar dat wist je natuurlijk al![]()
Kom op zeg COS terug lezen, give me a break, je lijkt Day wel
![]()
Daarom lees ik de COS ook niet, kost me veel te veel tijd. Maar ga je gang.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw filmpjes erg, maar als je zoals ik gewoon een avond tv kijkt en later even bij wil lezen is dat niet te doen door al het gelul.
Zeker eerder op de avond, toen Boulevard uitgezonden werd in DGK.
Die uploads van jou duren een paar uur om te bekijken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
TX - morgen volgt reactie
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom lees ik de COS ook niet, kost me veel te veel tijd. Maar ga je gang.
Maar ga er alleen niet erover klagen.
Hahaha, maak Gert gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.
Scherp !quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Damn, doen we het een keer goed: gaan we hier zitten SC'en ipv in COS, krijgen we juist nu commentaar![]()
En waarom denk jij dat wij blij zouden moeten zijn dat jij niet zeurt in de FB ........ Denk je echt dat wij de FB lezen omdat jij zou kunnen gaan posten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hier zeur en niet in FB.
De tering, ik wist niet eens dat er een SC was in dit subforum!quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Damn, doen we het een keer goed: gaan we hier zitten SC'en ipv in COS, krijgen we juist nu commentaar![]()
Truste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat wij blij zouden moeten zijn dat jij niet zeurt in de FB ........ Denk je echt dat wij de FB lezen omdat jij zou kunnen gaan posten ?
Nummer 8 al....... in bijna 5 maanden tijd, dus het loopt als een treinquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:10 schreef APK het volgende:
De tering, ik wist niet eens dat er een SC was in dit subforum!![]()
![]()
Ik moet slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestje waard, dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, hier mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |