Nee hoor, ik zeg tegen jou dat Leandra een wijze vrouw is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
je gaf ff een reply aan de verkeerde vrouw![]()
[SC # 8] En toen waren er bijna weer 6
Kijk eens aan,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Hij bevestigde aan jou dat hij mij een wijze vrouw vond.... jij claimde immers dat ik dingen weet die een ander niet weet
Das waarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Hij bevestigde aan jou dat hij mij een wijze vrouw vond.... jij claimde immers dat ik dingen weet die een ander niet weet
Trustequote:
Slow Chat en Comments On Streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Huh? Wat is het verschil met SC en COS? Waar staat COS voor?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Wel een gevalletje "beetje jammer" dat ik dat nou zelf weer moest gaan uitleggen![]()
COS = Chatten Over Streams, dus commentaar geven wat direct verband heeft met de streams van dat momentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Huh? Wat is het verschil met SC en COS? Waar staat COS voor?
Er is niks uit te leggen, het was een misverstand tussen onsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Wel een gevalletje "beetje jammer" dat ik dat nou zelf weer moest gaan uitleggen![]()
Dat was inmiddels overduidelijk.... daarom heb ik me er ook maar ff mee bemoeidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
Er is niks uit te leggen, het was een misverstand tussen ons![]()
Heb je Eend nog ergens zien badderen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
COS = Chatten Over Streams, dus commentaar geven wat direct verband heeft met de streams van dat moment
SC = SlowChat, slap gelul, elkaar versieren, elkaar voor rotte vis uitmaken of gewoon overloos ouwehoeren.
Hij is een beetje boos denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Neuh, ik was er eigenlijk niet echt vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |