Zuipenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef nijnja het volgende:
maargoed, iemand plannen voor vandaag?
Ook nog verrassende plannenquote:
Nee, dat is hetquote:
hehe oke, moet kunnenquote:
Duhquote:
Oudquote:
sorryquote:
Okquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef nijnja het volgende:
maargoed, ik ga denkik maar richting bed, nu geen zin meer om opdracht temaken maar moet wel, morgenvroeg maar eens kijken of ik zin heb. trusten iig!
Slaap lekkerquote:
Slaapsequote:
Ik probeer er om 16:10 te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slaapse
Morgen wordt het shitzooi met de treinen, dus ik weet niet hoe laat ik er ben
In theorie kan ik de trein van half 4 nemen maar in praktijk
Is goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik probeer er om 16:10 te zijnIk kom weer vanuit school
En ik ga een half uur of uur eerder dan de laatste trein weg
quote:Vertrektijd 15:28
Aankomsttijd 16:31
veel plesierquote:
vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:44 schreef lucina het volgende:
morgen..
ah, i seequote:
haii..quote:
Naja zie het zo, jij hebt het iig al afquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef lucina het volgende:
[..]
haii..
heel gezellig ik dacht ik ga vandaag naar school het eerste want moet dan het eerste wat inleveren.
Krijg ik nu te horen dat we dinsdag ook nog tijd krijgen wanneer ik nu al klaar ben![]()
schijtschool
mooi nummerquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja zie het zo, jij hebt het iig al af
invincible![]()
ich weiß, buren zijn alleen iets minder blijquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
ich weiß, buren zijn alleen iets minder blij
ik speel hem al hemaal meequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:52 schreef lucina het volgende:
[..]in versterkertje steken en nog harder aanzette
word alleen maar leuker![]()
op school?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik speel hem al hemaal meedus versterker is bezet door gitaar
maar goed zit jij lang vandaag?
lol, succes nog en veel plesier etc,quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:55 schreef lucina het volgende:
[..]
op school?(naja als je het anders bekijkt zit ik sowieso elk lesuur op een stoel
)
naja heb tot een uur of 3 school en ga dan nog wat met vriendinne doen..
maar moet gaan.. lesuur voorbij.
daagg![]()
kan een héel stuk beter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef nijnja het volgende:
werd tijd dat er iemand kwam
hehe hallo hoe is het met mevrouw
en jij?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef nijnja het volgende:
werd tijd dat er iemand kwam
hehe hallo hoe is het met mevrouw
hoezo heel stuk beter? of gaat me dat geen reet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan een héel stuk beter.
verder wel ok
mij wel oke, alleen ik zit een beetje in de shitquote:
beetje problemen.. begin beetje in mn oude ritme te vcallen, en dat is absoluut niet goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoezo heel stuk beter? of gaat me dat geen reet aan...
en nog plannen?
das idd wel klote, zal niet verder gaan zeuren, iig sterkte/sc6 drmeequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
beetje problemen.. begin beetje in mn oude ritme te vcallen, en dat is absoluut niet goed
beetje vertrouwings kwestie, en daarbij lopen er weer wat dingen mis waar ik me op verheugd had..
hahah 2 toetsen op de zelfde tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
mij wel oke, alleen ik zit een beetje in de shit....
vandaag ff stage opdracht afmaken, oke, das wel blij... morgen heb ik 2 toetsen om half 2.... 1 van muziek en 1 van Nederlands, hoe ik het ga doen ik weet het niet
... maargoed, muziek is een eitje, die docent zei dus dat je 2 liedjes moet kunnen op een instrument, met een Bb en een F#, maar we mogen zelf weten welk lied, dus ik gwoon 2 nummers die k al kan, las ik vandaag dat het wel uit het muziekboek moet, ligt dus op school
...
Dankewol, maarja komt wel goed gok ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah 2 toetsen op de zelfde tijddan wens ik je succes
hahahah jaaa dat regelen is kut heaquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dankewol, maarja komt wel goed gok ik, maar ik begin maandag dus aan mn nieuwe stage, en moest contact op nemen met de leerkracht waar ik terecht kom, geen tijd gehad, of het was al half 5 ozfo, naja dan ga je ook niet meer bellen, dus ik dacht vanmorgen om 8 uur, ff bellen, is ze niet aanwezig, moet ik dus morgen bellen, maar goed dan zit ik dus dat k dr ook gelijk morgen langs moet gaan omdat ik anders niet uitkom
als het volgende week donderdag is ben ik zo blij
overal weer vanaf
maargoed
ik doe gewoon te weinig moeitequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahah jaaa dat regelen is kut hea
oke, succces doegquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik doe gewoon te weinig moeite.... ik had ook gewoon tijdens stage kunnen bellen maar dan zit ik in de koffiekamer en dan ist gezellig en dan denk je er niet meer aan
... maargoed moet nu ook nog even naar stage, zou vrij zijn, maargoed moet nog ff opdracht laten ondertekenen, ik ben OF heel vroeg weer thuis, of om 5 uur pas
... ik zie het wel, fijne dag nog iig!
![]()
goooed zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jaa, verslagen af, zodalijk naar school om het hele zooitje in te leveren
Ok, have fun @ schoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
goooed zo
ik ga ook even eten en naar school *iets in mij zegt dat t niet slim is om met open schoenen naar buiten te gaan, maar ik doe t lekker toch![]()
kusje
ik heb al andere schoenenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, have fun @ school
En niet gaan klagen als je straks natte voeten hebt he
dank u..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan al die kut sneeuw, ik word er knettergek van
in nl wel ja..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Blaxje het volgende:
Sneeuw is een bitch.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan al die kut sneeuw, ik word er knettergek van
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef liiszle het volgende:
Ik ga lekker van mn paardje een sneeuw paardje maken
nee achter me laptopquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:25 schreef Afzuigkap het volgende:
Je zit nu toch achter de computer?
Nou ik had bijna dat combat van gisteren op ze gebruiktquote:
combat van gister??quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nou ik had bijna dat combat van gisteren op ze gebruikt![]()
Ja, ben gisteren naar body combat geweest op fitness.. soort van tai bo maar dan leukerquote:
Blijven fokken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef lauwert het volgende:
Bluhhh, nu alweer bezig met m'n tweede tussenuur.. Jippi ..
iemand nog tips om iets te doen ?
Moet je nog lang op school zitten dan?quote:
msnen met mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef lauwert het volgende:
Bluhhh, nu alweer bezig met m'n tweede tussenuur.. Jippi ..
iemand nog tips om iets te doen ?
suc6quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:15 schreef lauwert het volgende:
ik ga maar eens afsluitenn
over 3 min gaat de bel dus moet ik weer naar m'n les..
jippiee, wiskunde
jaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
msh je gata morgen nog gewoon mee?
ikkequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef Borkydude het volgende:
Hoooooi
Wie gaan er morgen naar Stairway allemaal?
okequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa![]()
weet alleen nog steeds niet waar ik hoelaat moet zijn??
Link?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef Wezzel het volgende:
zo hebben jullie dat topic in onzin gezien over het doorbladeen van het oude fotoboek met mijn duitse opa?
Ik ben niet lui...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:42 schreef Wezzel het volgende:
luie zak
Met je Duitse opa door het fotoboek bladeren
whahahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef Borkydude het volgende:
Ik nog meer![]()
Ik zet er 5 euro op dat RJ's Clio het niet haalt en jullie bij Gorinchem staan te duwen![]()
Oe foto!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:02 schreef Wezzel het volgende:
Zo even een sneeuwpop voor me geliefde zus gemaakt
Ja dat is een probleem.. Me zus zit in thailand dus die wilde foto's van de sneeuw en van een sneeuwpop maar me vader heeft het fototoestel naar zijn werk genomen. En als hij terug is is de sneeuw ws al weg dus nu heb ik een foto met een normale camera moeten nemen..quote:
Hoowquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:05 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ja dat is een probleem.. Me zus zit in thailand dus die wilde foto's van de sneeuw en van een sneeuwpop maar me vader heeft het fototoestel naar zijn werk genomen. En als hij terug is is de sneeuw ws al weg dus nu heb ik een foto met een normale camera moeten nemen..![]()
Neem je dr wel eentje mee naar de meet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef mash_ het volgende:
ik heb een camera maar ga niet mee nemen dat ding is tering groot
Ik ga samen met RJ en mash.. lis gaat ook.. en seekfaM misschien.. verder weet ik 't niet..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef Wezzel het volgende:
Gaat hier iedereen naar de meat?
Ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik ga samen met RJ en mash.. lis gaat ook.. en seekfaM misschien.. verder weet ik 't niet..
Laat maar zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef liiszle het volgende:
ich bin zuruck! bevroren, maaaar met mooie fotos
komen niet lang Gorinchemquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef Borkydude het volgende:
Ik nog meer![]()
Ik zet er 5 euro op dat RJ's Clio het niet haalt en jullie bij Gorinchem staan te duwen![]()
Zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef liiszle het volgende:
ich bin zuruck! bevroren, maaaar met mooie fotos
Komt draaaanquote:
mwa dat probleem heb ik ook.. en kleine camera bij me ouders.. maar dies rotquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef mash_ het volgende:
ik heb een camera maar ga niet mee nemen dat ding is tering groot
Ja onwijs relaxt! Net klaar met mijn proefwerkweek en nu klaar voor het weekendquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef booo het volgende:
[..]
Inderdaad!
Hoe gaat het met jou, buurman?
Oeh, heerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ja onwijs relaxt! Net klaar met mijn proefwerkweek en nu klaar voor het weekendEn hoe maakt mevrouw het?
Oh we kunnen morgen trouwens pannekoekjes bakken/eten bij mij thuis voordat we naar die meet gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa dat probleem heb ik ook.. en kleine camera bij me ouders.. maar dies rot
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef booo het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk. Hoe ging het denk je?
Met mij gaat't ook goed, net laatste paar uurtjes sneeuwvrij gekregen.
Bah nee lag allemaal van dat bruine/zwarte sneeuw bij waar ik moest fietsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef seekfaM het volgende:
Heee
Wat een pracht weer om te fietsen
He bahquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Bah nee lag allemaal van dat bruine/zwarte sneeuw bij waar ik moest fietsen
ik rond een uur of half 6quote:
Pw-week redelijk overleefd, alleen scheikunde en levensbeschouwing gingen een stuk minder.. Maar wat is dat met die sneeuwvrij? Iedereen doet alsof er een sneeuwstorm is..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef booo het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk. Hoe ging het denk je?
Met mij gaat't ook goed, net laatste paar uurtjes sneeuwvrij gekregen.
en dan vergeten we je, zou een bak zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik rond een uur of half 6
plan is dus dat ik ( heb nog geen uitkomst van men ouders ... ze moesten er zo noig even over na denken *zucht* ) dat ik dan in 1x door ga naar rotterdam
in het bos?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
He bah
Ik fiets zo op plekker waar ze nooit strooien en waar mensen ook niet zo snel zouden fietsen,dus was zo van, gewoon door het pak sneeuw zelf fietsen
Leuk joquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
en dan vergeten we je, zou een bak zijn
Hier ligt best wel veel sneeuw hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Pw-week redelijk overleefd, alleen scheikunde en levensbeschouwing gingen een stuk minder.. Maar wat is dat met die sneeuwvrij? Iedereen doet alsof er een sneeuwstorm is..
Trouwens ik kon echt miet veilig de school uit.. Voor school echt 40 mensen die iedereen die de school in moest/ uitging helemaal onder gooiden![]()
Het leuke is om al die macho's opeens helemaal gek te zien worden door de sneeuw! Gaan ze zich opeens helemaal als kinderen gedragenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:52 schreef booo het volgende:
[..]
Hier ligt best wel veel sneeuw hoor
En vooral veel ijs, het is echt super glad.
Dat sneeuwballengedoe was bij ons ook. In de fucking kantine
Iedereen wegrennen, heerlijk.
je bent 3uur uit toch? kan ik eerst uitslapen.. en dan komt er een man van de gemeente.. daarna snel auto halen bij me zus.. en me ID bewijs ophalen bij de gemeente.. waar ik eerst woonde.. en dan weer terug naar rotterdamquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh we kunnen morgen trouwens pannekoekjes bakken/eten bij mij thuis voordat we naar die meet gaan
Ben alleen wel later uit want die vergadering ging niet door ofzo..
Ja op de ijsballen na die ik tegen m'n arm en hoofd kreeg, goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
He bah
Ik fiets zo op plekker waar ze nooit strooien en waar mensen ook niet zo snel zouden fietsen,dus was zo van, gewoon door het pak sneeuw zelf fietsen
Hoest?
Rij je ook met ons mee?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik rond een uur of half 6
plan is dus dat ik ( heb nog geen uitkomst van men ouders ... ze moesten er zo noig even over na denken *zucht* ) dat ik dan in 1x door ga naar rotterdam
Ahh! Wat lief!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef liiszle het volgende:
aaaight fotos van paardjes in de sneeeuw
(sorry voor grote fotos)
we beginnen met mijn liefde, AMY
[afbeelding]
Amy's speel maatje Soos
[afbeelding]
uiteraard Mn andere liefde, Lance
[afbeelding]
Scooter (van een vriendin)
[afbeelding]
Linda, De mama van Amy
[afbeelding]
En Xantos.. hopeloos beest
[afbeelding]
Jaaa, al die kutmarokkaantjes. Al zijn ze wel nog steeds vervelend dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Het leuke is om al die macho's opeens helemaal gek te zien worden door de sneeuw! Gaan ze zich opeens helemaal als kinderen gedragen![]()
Arme jijquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:55 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja op de ijsballen na die ik tegen m'n arm en hoofd kreeg, goed![]()
Met jou?
[..]
Rij je ook met ons mee?
hihi.. met zijn 4en in een clio lig je pas dubbel als je lang bent, en achterin moetquote:
Ik ben, hmm iets van 1.95quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi.. met zijn 4en in een clio lig je pas dubbel als je lang bent, en achterin moet![]()
![]()
Oh geen tijd aan verbonden eigenlijk, als je maar eventjes aangeef als je er bijna bent ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
je bent 3uur uit toch? kan ik eerst uitslapen.. en dan komt er een man van de gemeente.. daarna snel auto halen bij me zus.. en me ID bewijs ophalen bij de gemeente.. waar ik eerst woonde.. en dan weer terug naar rotterdam
maar lijkt me lekker, hoelaat word ik verwacht?
wij hebben paardjes thuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef booo het volgende:
[..]
Ahh! Wat lief!
Ik wil ook weer paardrijden en zo.
LIEF!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef liiszle het volgende:
aaaight fotos van paardjes in de sneeeuw
(sorry voor grote fotos)
we beginnen met mijn liefde, AMY
[afbeelding]
Amy's speel maatje Soos
[afbeelding]
uiteraard Mn andere liefde, Lance
[afbeelding]
Scooter (van een vriendin)
[afbeelding]
Linda, De mama van Amy
[afbeelding]
En Xantos.. hopeloos beest
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef seekfaM het volgende:
@ foto'sMooie foto's
Het beeld is mooi, het onderwerp is prachtig
[..]
Arme jijkusje
Ja, dat is wel het plan dat ik mee rij
Leuk toch
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi.. met zijn 4en in een clio lig je pas dubbel als je lang bent, en achterin moet![]()
![]()
Ik ben 1.67mquote:
Jepquote:
Dan moeten we ook foto's in de auto hebben jongensquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Dan moeten we ook foto's in de auto hebben jongens![]()
nijntje?quote:
Oeh en heb je digitale camera?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Afzuigkap het volgende:
Oh RJ, hoe laat kan ik jou hier verwachten btw?vandaag dan
haha komt goed..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh geen tijd aan verbonden eigenlijk, als je maar eventjes aangeef als je er bijna bent ofzo
En moet uiteraard wel een paar uur voordat we weg moeten
ja heb ik, maar wel een grote (fuji finepix 5600quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oeh en heb je digitale camera?
Kunnen we foto's in de sneeuw maken
Je moet toch ook thuis even wat eten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja heb ik, maar wel een grote (fuji finepix 5600).. maar kan wel meenemen.. moet ik wel even langshuis
Haha, nee alleen mash, RJ en ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Wezzel het volgende:
Huh? Wonen jullie allemaal in Rotterdam ofzo?
euhm ga hier rond kwart voor 6 weg.. dan even naar huis.. tas droppen camera pakken.. dan richting blaak.. trein lomberdij.. denk rond kwartvoor 7/7uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Afzuigkap het volgende:
Oh RJ, hoe laat kan ik jou hier verwachten btw?vandaag dan
En eten dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
euhm ga hier rond kwart voor 6 weg.. dan even naar huis.. tas droppen camera pakken.. dan richting blaak.. trein lomberdij.. denk rond kwartvoor 7/7uur
ohjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je moet toch ook thuis even wat eten?
Broodje bapao!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ohja.. maar dat zit er bij inbegrepen.. eet wel sla ofzo
met iets van vlees.. snel klaar gerecht
waah heb nog broodje bapou's
Ja primaquote:
kom maar langsquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
LIEF!
Wanneer mag ik een keertje langskomen?
Ik kom wel een keertje langsquote:
prima!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs
Als ik niet meer zo blut ben
Zien er het liefst uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
prima!
trouwens alleen Lance en Amy zijn voor mijn rekening hoormaar dat zijn wel gelijk de leukste 2
ik zag een druppeltje....quote:
nee, shetlanders zijn kleinquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik zag een druppeltje....
mijn zuidwester is veel liever
wie wil em kopen
zwartbonte shetland hengst uit mei 2006..
ja jij hier enzoquote:
HAlloquote:
kan t amper geloven ja.quote:
HAY KEVIN!quote:
officeel van me zus.. want de mama is van me zus..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, shetlanders zijn klein
issie eiglek van jou of van je ouders?
Half mens half paardquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
officeel van me zus.. want de mama is van me zus..
maar ik moet em verkopen
en ik heb em te wereld gebracht...
Gaaaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:57 schreef seekfaM het volgende:
WIn Win![]()
![]()
, men moeder vind het prima, nog alleen even op men vader wachten, die kan het nog alleen verpesten
![]()
![]()
, maar vaak is het wel zo, als men moeder het goed vind, vind men pa het ook wel puik
![]()
Niet nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Gaaaaf!
Oe en kan jij m'n ava leuk doen, met sneeuw of iets dergelijks![]()
quote:
Okquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Niet nuzit zo op een primitieve laptop,
Zoen laptop doe je moet aanzwengelen
Na 8 uur kan het wel gewoon
zet m op bokt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
officeel van me zus.. want de mama is van me zus..
maar ik moet em verkopen
en ik heb em te wereld gebracht...
dat dacht ik ook alquote:
hemeltjequote:
nee, alleen tijdens de kermisquote:
Men, ik ben hier 8 maand mod geweestquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef seekfaM het volgende:
Heb ik jou hier eerder gezien?
Messenga
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Men, ik ben hier 8 maand mod geweest
dus nog eventjes wachtenquote:
Ja vroegah was alles beterquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tis wel eens beter geweest in mijn tijd.
Hehequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja vroegah was alles beter
En flikker nu maar weer op over vroeger, want ik heb een hekel aan het verleden
nee moeder pony was te uitgeput.. om em uit te poepen.. toen heb ik eerst geholpen en later me pa.. wat ook op film staat/quote:
Nog welquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef seekfaM het volgende:
Maar jij zit nu lekker bij voetbal te mod'en
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee moeder pony was te uitgeput.. om em uit te poepen.. toen heb ik eerst geholpen en later me pa.. wat ook op film staat/
Gefeliquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef seekfaM het volgende:
Trouwens ben vandaag 1 jaar ingeschreven op Fok!
Vier het hier
Kappenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nog wel?Kap je, of ga je overlopen
![]()
Jou opzoeken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef booo het volgende:
[..]
Jodieniek!
Wat doe jij nou weer in pub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |