Oeh en heb je digitale camera?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Afzuigkap het volgende:
Oh RJ, hoe laat kan ik jou hier verwachten btw?vandaag dan
haha komt goed..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh geen tijd aan verbonden eigenlijk, als je maar eventjes aangeef als je er bijna bent ofzo
En moet uiteraard wel een paar uur voordat we weg moeten
ja heb ik, maar wel een grote (fuji finepix 5600quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oeh en heb je digitale camera?
Kunnen we foto's in de sneeuw maken
Je moet toch ook thuis even wat eten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja heb ik, maar wel een grote (fuji finepix 5600).. maar kan wel meenemen.. moet ik wel even langshuis
Haha, nee alleen mash, RJ en ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Wezzel het volgende:
Huh? Wonen jullie allemaal in Rotterdam ofzo?
euhm ga hier rond kwart voor 6 weg.. dan even naar huis.. tas droppen camera pakken.. dan richting blaak.. trein lomberdij.. denk rond kwartvoor 7/7uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Afzuigkap het volgende:
Oh RJ, hoe laat kan ik jou hier verwachten btw?vandaag dan
En eten dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
euhm ga hier rond kwart voor 6 weg.. dan even naar huis.. tas droppen camera pakken.. dan richting blaak.. trein lomberdij.. denk rond kwartvoor 7/7uur
ohjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je moet toch ook thuis even wat eten?
Broodje bapao!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ohja.. maar dat zit er bij inbegrepen.. eet wel sla ofzo
met iets van vlees.. snel klaar gerecht
waah heb nog broodje bapou's
Ja primaquote:
kom maar langsquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
LIEF!
Wanneer mag ik een keertje langskomen?
Ik kom wel een keertje langsquote:
prima!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs
Als ik niet meer zo blut ben
Zien er het liefst uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
prima!
trouwens alleen Lance en Amy zijn voor mijn rekening hoormaar dat zijn wel gelijk de leukste 2
ik zag een druppeltje....quote:
nee, shetlanders zijn kleinquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik zag een druppeltje....
mijn zuidwester is veel liever
wie wil em kopen
zwartbonte shetland hengst uit mei 2006..
ja jij hier enzoquote:
HAlloquote:
kan t amper geloven ja.quote:
HAY KEVIN!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |