kan een héel stuk beter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef nijnja het volgende:
werd tijd dat er iemand kwam
hehe hallo hoe is het met mevrouw
en jij?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef nijnja het volgende:
werd tijd dat er iemand kwam
hehe hallo hoe is het met mevrouw
hoezo heel stuk beter? of gaat me dat geen reet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan een héel stuk beter.
verder wel ok
mij wel oke, alleen ik zit een beetje in de shitquote:
beetje problemen.. begin beetje in mn oude ritme te vcallen, en dat is absoluut niet goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoezo heel stuk beter? of gaat me dat geen reet aan...
en nog plannen?
das idd wel klote, zal niet verder gaan zeuren, iig sterkte/sc6 drmeequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
beetje problemen.. begin beetje in mn oude ritme te vcallen, en dat is absoluut niet goed
beetje vertrouwings kwestie, en daarbij lopen er weer wat dingen mis waar ik me op verheugd had..
hahah 2 toetsen op de zelfde tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
mij wel oke, alleen ik zit een beetje in de shit....
vandaag ff stage opdracht afmaken, oke, das wel blij... morgen heb ik 2 toetsen om half 2.... 1 van muziek en 1 van Nederlands, hoe ik het ga doen ik weet het niet
... maargoed, muziek is een eitje, die docent zei dus dat je 2 liedjes moet kunnen op een instrument, met een Bb en een F#, maar we mogen zelf weten welk lied, dus ik gwoon 2 nummers die k al kan, las ik vandaag dat het wel uit het muziekboek moet, ligt dus op school
...
Dankewol, maarja komt wel goed gok ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah 2 toetsen op de zelfde tijddan wens ik je succes
hahahah jaaa dat regelen is kut heaquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dankewol, maarja komt wel goed gok ik, maar ik begin maandag dus aan mn nieuwe stage, en moest contact op nemen met de leerkracht waar ik terecht kom, geen tijd gehad, of het was al half 5 ozfo, naja dan ga je ook niet meer bellen, dus ik dacht vanmorgen om 8 uur, ff bellen, is ze niet aanwezig, moet ik dus morgen bellen, maar goed dan zit ik dus dat k dr ook gelijk morgen langs moet gaan omdat ik anders niet uitkom
als het volgende week donderdag is ben ik zo blij
overal weer vanaf
maargoed
ik doe gewoon te weinig moeitequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahah jaaa dat regelen is kut hea
oke, succces doegquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik doe gewoon te weinig moeite.... ik had ook gewoon tijdens stage kunnen bellen maar dan zit ik in de koffiekamer en dan ist gezellig en dan denk je er niet meer aan
... maargoed moet nu ook nog even naar stage, zou vrij zijn, maargoed moet nog ff opdracht laten ondertekenen, ik ben OF heel vroeg weer thuis, of om 5 uur pas
... ik zie het wel, fijne dag nog iig!
![]()
goooed zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jaa, verslagen af, zodalijk naar school om het hele zooitje in te leveren
Ok, have fun @ schoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
goooed zo
ik ga ook even eten en naar school *iets in mij zegt dat t niet slim is om met open schoenen naar buiten te gaan, maar ik doe t lekker toch![]()
kusje
ik heb al andere schoenenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, have fun @ school
En niet gaan klagen als je straks natte voeten hebt he
dank u..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan al die kut sneeuw, ik word er knettergek van
in nl wel ja..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Blaxje het volgende:
Sneeuw is een bitch.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan al die kut sneeuw, ik word er knettergek van
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef liiszle het volgende:
Ik ga lekker van mn paardje een sneeuw paardje maken
nee achter me laptopquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:25 schreef Afzuigkap het volgende:
Je zit nu toch achter de computer?
Nou ik had bijna dat combat van gisteren op ze gebruiktquote:
combat van gister??quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nou ik had bijna dat combat van gisteren op ze gebruikt![]()
Ja, ben gisteren naar body combat geweest op fitness.. soort van tai bo maar dan leukerquote:
Blijven fokken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef lauwert het volgende:
Bluhhh, nu alweer bezig met m'n tweede tussenuur.. Jippi ..
iemand nog tips om iets te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |