Nou ik denk eerder dat ze flink wat gerookt hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef TornadoDK het volgende:
die schrijvers zijn ook bezopen volgens mij
en vandaag was het een combinatie van beidequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat ze flink wat gerookt hebben.
Zwanger van Stefanoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef BettyR het volgende:
Waar gaat het heen met de slechterikken!
En de derde al...quote:
Morgen: Ludo redt 'the empire' en zegt 'You are my son...' tegen Darth Robert ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en vandaag was het een combinatie van beide
Denk je niet dat het niveau wat eh, laag is? En dat het nogal eh, gay gebracht wordt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind het erg interessant. Natuurlijk moet het niet voor altijd zijn, maar deze verhaallijn boeit me.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Morgen: Ludo redt 'the empire' en zegt 'You are my son...' tegen Darth Robert ofzo.
Oh ik vind het best dat hij eventueel wat beter zou worden, ik vind het alleen echt foutttt dat dat moet met de hulp van denkbeeldige, tijdreizende, overbelichte meisjes die in jurkjes die me deden denken aan het tafelkleed wat op tafel lag in een huisje in Zeeland toen ik daar een jaar of 15 geleden op vakantie was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier het er zo moeilijk mee heeft, denk nou even na, welke kant kan het personage Ludo nou op?
Hij is al slecht, als hij nog slechter wordt moet hij wel de gevangenis in anders wordt het echt te ongeloofwaardig (zelfs voor gtst begrippen), behalve dat heeft hij al van alles meegemaakt, dood van zijn vader, het herleven en sterven van Sophia, herleven van Stefano, confrontatie met zijn verleden, alles kwijtraken en weer terugkrijgen (zo een beetje 3 keer) en ga zo maar door.
Velen van jullie vinden hem uitgemolken en vinden het stom dat hij steeds wint en er mee wegkomt.
Maar als er nu een nieuwe slechterik komt, hoeft dat met 'de nieuwe Ludo' nu niet het einde van Ludo te betekenen.
Ik vind het eigenlijk wel een zeldzame geniale vondst van gtst, bovendien als iemand die andere Ludo wel goed neer kan zetten is het Erik de Vogel wel![]()
Ik vond het anders geweldig geacteerd. Het is meer dat je een huilende Ludo gewoon totaal niet gewend bent en Ludo zelf heeft er ook vast moeite mee om zijn emoties te tonen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het een leuke aflevering. Alleen Ludo die huilt, jankt of ergens spijt van heeft is nog slechter geacteerd dan de eerste entree van Joris Putman.
Daar heb ik niet eens op gelet, ik lette meer op Ludo, ik vond alleen dat hij erg Ludo-onwaardig huilde, meestal op een hele gereserveerde manier, nu was het gewoon als een klein kind.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik vind het best dat hij eventueel wat beter zou worden, ik vind het alleen echt foutttt dat dat moet met de hulp van denkbeeldige, tijdreizende, overbelichte meisjes die in jurkjes die me deden denken aan het tafelkleed wat op tafel lag in een huisje in Zeeland toen ik daar een jaar of 15 geleden op vakantie was.
Nee man, gewoon een nieuwe, Rien Hogendoorn was nog meer evil dan Jackquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Ska-te het volgende:
Ahhh arme Ludo![]()
Nouja Jack wordt nu de opper badguy. Die is ook veel leuker om naar te kijken![]()
Jack, Dian, allemaal niks. Een nieuw gezicht is inderdaad gewoon het beste en die dan meteen als slechterik neerzetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Jack is al tijden uitgespeeld. Is niet bepaald beter nu hij Charlie even heeft genomen.
Inderdaad, jullie gaan nu gewoon de bestaande cast af, wat betekent dat die bad-guy gewoon altijd een tweede keus is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Jack, Dian, allemaal niks. Een nieuw gezicht is inderdaad gewoon het beste en die dan meteen als slechterik neerzetten.
Ik zag hem ineens in m'n gedachten naar voren leunen om iets van de tafel te pakken toen hij die kraag nog omhad!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een nieuwe, Rien Hogendoorn was nog meer evil dan Jack![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Jack, Dian, allemaal niks. Een nieuw gezicht is inderdaad gewoon het beste en die dan meteen als slechterik neerzetten.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef GSMboy het volgende:
kersverse spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
kersverse spoilers:SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Friends don't let friends remain beardless...
Dat is zo, maar misschien wordt hij een soort Robin Hood (over vossen gesproken!) die dus alleen nog maar slecht doet omdat het nodig is voor anderen, bijvoorbeeld Meerdijkers bijstaan in hun strijd tegen de nieuwe slechterik...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ludo wordt wellicht wat beter, maar een vos verliest nooit zijn streken, dus er komt een dag dat hij terugvalt naar wie hij was voordat zijn niet dode dode dochter hem zijn nog niet dode dode dochter liet zien.
Best interessant waar dit naartoe gaat.
Zo houden we de Ludo theme erinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is zo, maar misschien wordt hij een soort Robin Hood (over vossen gesproken!) die dus alleen nog maar slecht doet omdat het nodig is voor anderen, bijvoorbeeld Meerdijkers bijstaan in hun strijd tegen de nieuwe slechterik...![]()
Daarmee zou Ludo dan eigenlijk de grootste slechterik hebben verslagen: zichzelf.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef nWo4Life het volgende:
Met hem is vandaag misschien de laatste slechterik uit GTST verdwenen.
Goede Ludo's Slechte Ludo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef T1andonly het volgende:
Ludo krijgt na GTST zijn eigen serie
ja dat maakt hem inderdaad wel weer een beetje zwak he.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Jack is al tijden uitgespeeld. Is niet bepaald beter nu hij Charlie even heeft genomen.
Van Ludo natuurlijk! Want die gaat iedereen heel veel liefde geven!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Inca het volgende:
Charlie is straks zwanger maar weet ze niet van wie![]()
kersverse spoilers:Stuur ze maar in, kans dat we ze terug gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Ik vind dat het volgende topic op zijn minst aan Ludo moet worden gewijd, als hij al een eigen aflevering krijgt, verdient hij zeker een eigen topicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef T1andonly het volgende:
Ludo krijgt na GTST zijn eigen serie
kersverse spoilers:Wij delen dezelfde en betrouwbare bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat het volgende topic op zijn minst aan Ludo moet worden gewijd, als hij al een eigen aflevering krijgt, verdient hij zeker een eigen topic![]()
quote:
dat zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Inca het volgende:
Charlie is straks zwanger maar weet ze niet van wie![]()
MARTINE MARTINE MARTINE!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
geloof het of niet, ik ben net per mail benaderd voor een on-line enquete over gtst
er werd gevraagd welke personages ik van vroeger terug wilde
heb ik geantwoord jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Chryzis het volgende:
[..]
MARTINE MARTINE MARTINE!!![]()
En al die tienerpersonages mogen er wat mij betreft weer uit, die maken het er niet bepaald boeiender op.
Ik vond het niet echt boeiend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef suus21 het volgende:
gisteren een van de leukste afl. van de afgelopen jaren! Enige minpuntje is dat ludo met een hoog stemmetje zit te huilen...
Ik vond het een van de beste afleveringen ooit. Maar wat wil je, hele aflevering Ludoquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt boeiend.![]()
Niet omdat het alleen om Ludo ging, maar omdat het zo onrealistisch is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het een van de beste afleveringen ooit. Maar wat wil je, hele aflevering Ludo![]()
Dat betekent nog niet dat het niet boeiend is. Ik ben erg benieuwd hoe Ludo nu vrij gaat komen. Helaas staan er vandaag andere verhaallijnen op het menuquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet omdat het alleen om Ludo ging, maar omdat het zo onrealistisch is.
Voor mij wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het niet boeiend is.
Pak dan Ludo's christmas carolquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wellicht dat dit wel een toepasselijke titel is:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Rahl het volgende:
[..]Dat kwam ook in me op ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee hij is al eerder in beeld geweest en kon toen ook lopen en praten, volgens mij op zo een familiediner, waarbij Dian Robert uitkocht bij Sanders Incorporated.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
gister was Syl nog een baby, en vandaag gaat ie al naar groep 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Dan heb ik in dit geval liever een onafgewerkte verhaallijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef nWo4Life het volgende:
Charlie's vreemdgaan interesseert me dus ook niks. Het valt me op dat deze verhaallijnen allemaal zo snel en onafgewerkt voorbij vliegen. Als vroeger iemand vreemdging dan was dat een verhaallijn van maanden.
het lijkt mij idd een keer origineel om een stelletje lánger dan een half jaar samen te laten zijn, zoals in het echte leven ook wel eens gebeurt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
denken ze nou echt dat het spannender wordt door iedereen maar van bed naar bed te laten hoppen?
Leuk of niet, het is wel de vaste formule voor bijna elke soap, kijk maar naar the Bold, daar heeft echt iedereen het met iedereen gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het vermoeiend worden dat werkelijk in elke relatie vreemd gegaan wordt.
ik had echt gehoopt dat ze nu eens charlie en nick een normale relatie zouden laten hebben, maar nee, ook hier moet weer gerotzooid worden.
het wachten is op bing of sjors die buiten de pot piesen.
denken ze nou echt dat het spannender wordt door iedereen maar van bed naar bed te laten hoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |