SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Rahl het volgende:
[..]Dat kwam ook in me op ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee hij is al eerder in beeld geweest en kon toen ook lopen en praten, volgens mij op zo een familiediner, waarbij Dian Robert uitkocht bij Sanders Incorporated.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
gister was Syl nog een baby, en vandaag gaat ie al naar groep 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Dan heb ik in dit geval liever een onafgewerkte verhaallijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef nWo4Life het volgende:
Charlie's vreemdgaan interesseert me dus ook niks. Het valt me op dat deze verhaallijnen allemaal zo snel en onafgewerkt voorbij vliegen. Als vroeger iemand vreemdging dan was dat een verhaallijn van maanden.
het lijkt mij idd een keer origineel om een stelletje lánger dan een half jaar samen te laten zijn, zoals in het echte leven ook wel eens gebeurt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
denken ze nou echt dat het spannender wordt door iedereen maar van bed naar bed te laten hoppen?
Leuk of niet, het is wel de vaste formule voor bijna elke soap, kijk maar naar the Bold, daar heeft echt iedereen het met iedereen gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het vermoeiend worden dat werkelijk in elke relatie vreemd gegaan wordt.
ik had echt gehoopt dat ze nu eens charlie en nick een normale relatie zouden laten hebben, maar nee, ook hier moet weer gerotzooid worden.
het wachten is op bing of sjors die buiten de pot piesen.
denken ze nou echt dat het spannender wordt door iedereen maar van bed naar bed te laten hoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |