Op een Windows machine kan gewoon alles wat je wil, al naargelang wat je er voor uit wil geven. Je hebt al een werkende windows PC voor 300 euro..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja maar een mac kopen om te gamen is net zoiets als een PS2 te kopen voor tekstverwerken.. het werkt niet zo lekker...
"werkende"quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op een Windows machine kan gewoon alles wat je wil, al naargelang wat je er voor uit wil geven. Je hebt al een werkende windows PC voor 300 euro..
Je vergeet BootCampquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja maar een mac kopen om te gamen is net zoiets als een PS2 te kopen voor tekstverwerken.. het werkt niet zo lekker...
quote:
okay serieus een met vista werkende computer voor 300 euro daar draai je nog net XP opquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Komop, niet zo kinderachtig, prima werkend ja..
Yup. In de tijd dat ik met windows XP werk, en dat is al even, heb ik zelden last van een instabiel systeem gehad. Mijn vorige computer heb ik in zn hele levensloop op 1 XP installatie gedraaid.quote:
Je bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Yup. In de tijd dat ik met windows XP werk, en dat is al even, heb ik zelden last van een instabiel systeem gehad. Mijn vorige computer heb ik in zn hele levensloop op 1 XP installatie gedraaid.
Kul, ik ben gewoon een gebruiker die weet hoe je met een computer om moet gaan. Net als dat je mensen hebt die niet kunnen autorijden heb je mensen die niet met computers om kunnen gaan, die moet je misschien geen windows geven, of in ieder geval een beetje afgeschermde windows.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering die de regel bevestigd
Dat je die dingen niet kan gebruiken ( of wel ) zegt al genoeg voor mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als jij lustig attachements van vreemde afzenders opent, beta-versies van programma's installeert en geen virusscanner / firewall gebruikt loop je tegen een instabiel systeem aan ja. Dikke verassing..
Pas op, om dezelfde reden begon het bij mij ook met een 12" iBookje. Kort na die aanschaf nog een Dell Pentium IV 3.0 Ghz aangeschaft en daar deed ik eigenlijk niks meer mee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, anders vooral.
En ik persoonlijk vind het gebrek aan games zeker doorslaggevend. Maar dat is dus persoonlijk.
Mijn iBookje heb ik vooral omdat ie zo lekker klein is en de accu lekker lang meegaat.
90% mee eens, behalve dan dat ik Konquerer nu toch echt vaker gebruik dan FF.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef whoops het volgende:
For once and for all:Linux Firefox VI
Amen...
Mac OS X..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..
dat zegt meer wat over jezelf dan over andere mensenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Windows is voor mensen met heeeeeeeeel veeeeeeeeel geduld ...
Dit Firefox probleem ken ik onder meerdere OS'en, volgens mij moet je of een bookmark in je 'bookmark toolbar folder' zetten, of gewoon de bookmarks uit je toolbar halen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Firefox werkte bij trouwens vet gaar onder VistaElke site ging op en neer (ongeveer 5 pixels verschil).
Dus steeds 5pixels omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, omhoog, omlaag,
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
Linux is voor nerds, Apple voor designhomo's, Windows is voor mensen.
Klaar.
Style over substance is een stap in de goede richting?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Geqxon het volgende:
En hey, dat Vista is zo slecht nog niet. Het ziet er mooi uit, het grafische schilletje is ook mooi. Het interne systeem is naar mijn mening net iets te rommelig om mij te laten switchen, maar ik kan goed begrijpen dat het voor Windows XP gebruikers een grote stap in de goede richting is.
Het is inderdaad een stap in de goede richting. Wat ik vaak als voorbeeld pak is het configuratiescherm in Vista. In classic view heeft deze 49 items, met allemaal icoontjes die op elkaar lijken. Het ziet er mooi uit, maar het mag nog iets meer structuur hebben..quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Style over substance is een stap in de goede richting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |