abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:30:13 #1
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46074235
De topictitel zegt het al.
Ikzelf niet, al liet ik het wel perongeluk een mes vallen vlak naast de kat.
A.F.C. Ajax
pi_46074325
Mijn vogel per ongeluk de lucht uit geslagen, beestje ging vliegen terwijl ik met iets wapperde om hem van mijn gordijnen af te krijgen. Vloog vol mijn vuist in, wonderbaarlijk genoeg alleen een geschrokken vogel. Voelde echt zijn borstje tegen mijn vuist aanknallen. Sterk beestje dus.
pi_46074376
Perongeluk een keer onze grasparkiet tussen de deur gedrukt met zijn voetje!
Zit dat beesie op de deurrand er boven.
Deur dicht zonder dat je hem ziet: PIEPEPIEIIEIPEPIEPEPIEIP! En dan heeft dat pijn aan zijn voetje Arme beesie
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:42:01 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_46074603
Nou, ik kende wel een meisje dat regelmatig haar kat sneed
zzz
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:51:14 #5
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46074863
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, ik kende wel een meisje dat regelmatig haar kat sneed

Ontopic

Ik sta wel eens heel per ongeluk op de staart van mn hond, maar dat overkomt iedereen Toch?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46074962
per ongeluk met nagels knippen (van de valkparkiet) te ver knippen doordat ze zo tegenstribbelt, met als gevolg dat zij en ik onder het bloed zitten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:59:18 #7
13250 Lod
Sapere aude!
pi_46075084
Eigen huisdieren of die van anderen?

Eigen: Cavia, door er een groter konijn bij te zetten en 's morgens was de cavia geplet.

Niet eigen: honden, katten, varkens en een paard
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:03:04 #8
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_46075197
Nee, ik heb wel eens op de staart getrapt van mijn hond ...

Zijn vliegen huisdieren ? Anders ja !
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
pi_46075199
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ontopic

Ik sta wel eens heel per ongeluk op de staart van mn hond, maar dat overkomt iedereen Toch?
Ja, af en toe sta ik ook op de staart van een van de katten.. in het algemeen wordt ik vaker verwond door mijn katten dan ik hen.

Heel vroeger heb ik de goudvis zeg maar vermoord. (Ik was toen een jaartje of 6) Nou moet ik wel zeggen, dat de arme goudvis (blubje) een beetje suicidaal was, want in de laatste weken van zijn/haar leventje sprong hij/zij heel vaak uit zijn/haar kom.

Blubje was uit zijn kom gesprongen.. Omdat ik nog jong was zwaaide ik me vader altijd uit als hij naar zijn werk ging. Ik leg mijn hand om te leunen op de vensterbank.. met mijn volle gewicht op de goudvis. Daarna heeft mijn moeder de vis weer in zijn kom gegooid.. 1 a 2 dag(-en) later was Blubje dood..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:04:09 #10
150152 Queen_Bee
pi_46075228
Oh ja Ik had ooit vissen, na een week vakantie ineens niet meer
I'm super sonic man
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:04:47 #11
150152 Queen_Bee
pi_46075251
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ja, af en toe sta ik ook op de staart van een van de katten.. in het algemeen wordt ik vaker verwond door mijn katten dan ik hen.

Heel vroeger heb ik de goudvis zeg maar vermoord. (Ik was toen een jaartje of 6) Nou moet ik wel zeggen, dat de arme goudvis (blubje) een beetje suicidaal was, want in de laatste weken van zijn/haar leventje sprong hij/zij heel vaak uit zijn/haar kom.

Blubje was uit zijn kom gesprongen.. Omdat ik nog jong was zwaaide ik me vader altijd uit als hij naar zijn werk ging. Ik leg mijn hand om te leunen op de vensterbank.. met mijn volle gewicht op de goudvis. Daarna heeft mijn moeder de vis weer in zijn kom gegooid.. 1 a 2 dag(-en) later was Blubje dood..
Je hebt m geplet
I'm super sonic man
pi_46075258
Hamster ontsnapt

Eerste paar keer had ik m zo te pakken, daarna verdween ie achter het keukenkastje waar de eigenaar van het huis de vloer niet goed had dicht gemaakt. Zat het beest dus onder de vliering

Andere hamster ook ontsnapt maar goed, nieuwbouwhuis dus die kon nergens heen. Teruggevonden in de drankenkast
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:05:31 #13
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46075277
Op de staart van poes trappen idd. Of over dat beest struikelen. Of de deur dichtgooien met dat beest ertussen.
Maar het blijft altijd bij een beetje gekrijs en een verontwaardige blik.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:10:41 #14
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46075431
Ik heb als kind onze nieuwe cavia doodgeknepen. Ik kan het me niet meer herinneren, maar voel me nog schuldig bij de gedachte.

Ook dacht ik eens: waarom gaat die deur toch niet helemaal dicht? En die kat loopt óók nog in de weg!
Zat z'n staart ertussen. Hij heeft er de rest van z'n leven een knik in gehad.

Een paar jaar geleden heb ik ons konijn bijna een flauwte geslagen. Hij zat op schoot en beet keihard in m'n been. Uit reactie 'mepte' ik zijn kant op om 'm van schoot te krijgen. Precies op z'n kop. Hij heeft wel een uur languit in z'n hok gelegen en heel raar met z'n koppie gezwaaid. Al die tijd heb naast het hok staan huilen dat ik m'n konijn vermoord had. Gelukkig leeft ie nog!

Ook knip ik héél af en toe in het leven als ik de nageltjes van m'n cavia knip. Dat bloedt een beetje, maar hij lijkt er geen last van te hebben.

M'n moeder stond eens met de nieuwe teckel van de buurvrouw in d'r armen.
En m'n moeder was katten gewend.
En een kat hoef je niet echt op de grond te zetten. Die laat als het ware uit je armen 'vallen'.
Je voelt 'm al...
Ze pletterde het arme beestje zo met z'n pootjes wijd op het parket.
Hij hield er niks aan over, maar de buurvrouw was sindsdien niet zo aardig meer...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:15:04 #15
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_46075545
Ben wel eens op mn hamster gaan zitten maar wonderbaarlijk genoeg overleefde hij het...

Wat je ook doet die beestjes zijn niet dood te krijgen.
Jaaa!
pi_46075560
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je hebt m geplet
Zoveel woog ik ook weer niet toen ik 6 was...

Ach heb nog wel eens vaker vissen vermoord, indirect..

Een van de katten slaapt graag in de kamer van mijn zusje (haar terratorium), terwijl de andere kat weer graag in mijn kamer slaapt.

Mijn zusje had net vissen gekocht/gekregen. De kat van mijn zusje stond hard te miauwen, van ik wil naar binnen. Ik had mijn zusje nog niet gesproken, wist ik veel dat zij net vissen had gekocht..

Kom een uurtje later beneden.. Zeg me zusje pissig. Heb jij de kat binnen in mijn kamer gelaten. Ik heel verbaast vragend . Dat wil zij toch wel vaker.. Toen zei me zusje dat ze nog maar 5 vissen had ipv van de 15 guppies die ze had gekregen.

De schuldige kat kwam heel onschuldig binnen lopen, met een visje in zijn bek.. Kijk eens wat ik heb gevangen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:16:22 #17
150152 Queen_Bee
pi_46075581
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef mesang het volgende:
Ben wel eens op mn hamster gaan zitten maar wonderbaarlijk genoeg overleefde hij het...

Als je m van de trap gooit wil ie best dood
I'm super sonic man
pi_46075598
Heel vroeger toen ik nog klein was en in de zandbak speelde, heb ik een mooi zandkasteel gebouwd (al het zand op een grote hoop gegooid). In het kasteel heb ik vervolgens gangen uitgegraven en toen het af was heb ik het kasteel aan mijn konijn geschonken. Konijn vond het een mooi kasteel, maar wilde toch een extra gang aanleggen. Helaas was hier het kasteel niet op berekend en zakte het in met konijn er ergens midden in. Mijn moeder heeft konijn na een paar minuten graven toch nog weten te redden!
Het uitzicht hierboven is daar beneden....
pi_46075710
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef mesang het volgende:

Moet je m eens laten ontsnappen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46075739
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ontopic

Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46075781
met jeu de boules dacht de hond dat het een tennisbal was ofzo en die kopte toen die ijzeren bal uit de lucht.

woensdag 7 februari 2007 @ 15:23:32 #22
150152 Queen_Bee
pi_46075808
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.
Mijn vissen kregen een week geen eten Afgesloten bak. Maar toen ik terugkwam waren ze allemaal weg
I'm super sonic man
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:24:10 #23
150152 Queen_Bee
pi_46075823
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:22 schreef Repeat het volgende:
met jeu de boules dacht de hond dat het een tennisbal was ofzo en die kopte toen die ijzeren bal uit de lucht.

Heus?

Ik mest stiekem lachen
I'm super sonic man
pi_46075824
Zovaak mn hamsters uit mn klauwen laten vallen toen ik klein was Voor de rest ben ik geen voorstander van dierenleed
† The 3 Kings †
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:24:21 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46075826
een huisdier doden is iets anders dan een huisdier vermoorden. Bij het laatste is sprake van opzet en ik hoop dat dat bij geen van de Fokkers het geval is .

ik heb wel eens een hamster laten vallen die na een paar uur dood ging (hij was ook te vroeg geboren), ik ben een paar keer vergeten mijn hamster eten te geven... dat soort dingen.

Verder sta ik natuurlijk wel eens op de staart van m'n katten. Moeten ze maar niet in het donker voor de drempel gaan liggen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:24:59 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46075851
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:22 schreef Repeat het volgende:

.

Dat geloof ik lekker niet , maar ik moest toch lachen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:25:49 #27
150152 Queen_Bee
pi_46075875
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:
een huisdier doden is iets anders dan een huisdier vermoorden. Bij het laatste is sprake van opzet en ik hoop dat dat bij geen van de Fokkers het geval is .

ik heb wel eens een hamster laten vallen die na een paar uur dood ging (hij was ook te vroeg geboren), ik ben een paar keer vergeten mijn hamster eten te geven... dat soort dingen.

Verder sta ik natuurlijk wel eens op de staart van m'n katten. Moeten ze maar niet in het donker voor de drempel gaan liggen.
Je snapt best wat TS bedoelt.
I'm super sonic man
pi_46075888
Ik heb trouwens wel een x in Frankrijk een niet zo leuk voorval gehad met de hond... Ik gooide een best wel dikke stok fucking ver de lucht in, ik denk dat ziet ie toch niet... Gaat ie naar de stok staren, en hapt ernaar terwijl ie uit de lucht kwam vallen, en toen brak ie op zn tand..

Ik schrok me de pleuris Maar hij had gelukkig helemaal niets
† The 3 Kings †
pi_46075891
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat geloof ik lekker niet , maar ik moest toch lachen .
echt.
pi_46075922
Ik moest de PC gaan repareren bij mijn toenmalige baas. Een van zijn dochters kwam de nieuwe hamster showen.

Zonder dat ik het in de gaten heb, zet zijn dochter de hamster op mijn handpalm.. bijt dat beest in mijn duim. Uit reactie schudt ik mijn hand.. valt de hamster zeker 1 meter naar beneden.. Ik pak het arme beestje op.. en loopt rustig verder op het bureau. Alleen hij vond mij niet meer lief
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:27:32 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46075930
Bij mijn huisgenoot thuis is de parkiet verdronken in de goudviskom . Daar waren weliswaar geen mensenhanden bij betrokken, maar elke keer als ik eraan denk, lig ik weer helemaal dubbel, dus ik wilde het toch even met jullie delen . En die moeder het hele huis afrennen: "Karel is verdronken in de goudviskom!" .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:28:46 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46075972
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je snapt best wat TS bedoelt.
Dat ontslaat hem niet van de plicht de juiste termen te gebruiken . Moet je eens kijken wat voor verschil het maakt in de advocatuur.
Niet meer actief op Fok!
pi_46075982
Toen ik 's avonds thuis kwam, zat onze hond in de tuin en die begon tegen me te blaffen (kon waarschijnlijk niet zien dat ik het was)... Dus toen leek het me wel een geinig plan om hem even te laten schrikken door hard grommend naar hem toe te rennen...

Het beestje probeerde al piepend naar binnen te vluchten, maar was even vergeten dat de schuifpui inmiddels dicht zat, dus hij klapte daar met volle vaart tegen aan... arm (maar dom) beest...
hij was overigens vooral geschrokken... geen uitwendige verwondingen, ofzo
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:30:19 #34
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46076018
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat ontslaat hem niet van de plicht de juiste termen te gebruiken . Moet je eens kijken wat voor verschil het maakt in de advocatuur.
"Ja maar edelachtbare, ik heb mijn ex niet vermoord, ze kopte die jeu-de-boulesbal zelf!"
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:46:21 #35
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46076511
Ik heb trouwens wel een keer gehad dat ik in het donker de trap af wilde lopen, en vlak voor de trap zette ik mijn voet onder de kat (die ik niet zag) neer, en toen ik mijn been weer naar voren zette nam ik zo die kat mee. Gelukkig zit er een knik in de trap anders was de kat heel ver naar beneden gevlogen.
A.F.C. Ajax
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:49:07 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46076594
Ik sta soms nog wel eens op een staartje of pootje Bijvoorbeeld als er blikvoer wordt uitgedeeld, dan gaan ze met 100km/h in diverse richtingen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:51:17 #37
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46076656
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:49 schreef soylent het volgende:
Ik sta soms nog wel eens op een staartje of pootje Bijvoorbeeld als er blikvoer wordt uitgedeeld, dan gaan ze met 100km/h in diverse richtingen.
Dat komt me bekend voor. Ook op momenten dat de koelkast open gaat voor iets anders en je niet weet dat ze aan zijn komen lopen en bij je benen staan.
A.F.C. Ajax
pi_46077010
toen ik nog klein was heb ik wel eens een cavia uit mijn handen laten springen / vallen

resultaat, voortanden zaten los.. Dus we zijn naar de dierenarts geweest, en hij heeft ze er zonder verdoving uit getrokken en vervolgens moest cavialief een aantal weken babyvreten eten.. wat hij trouwens niet eens lekker vond, dus na een 1 zat ie al aan de geraspte worteltjes en gesneden andijvie..

Tijdens het nagelknippen is het ook wel eens mis gegaan bij de cavia's.. ze waren allemaal donker van kleur, dus er is dan haast niet te zien waar het leven begint.. en dat in combinatie met een cavia die niet stil wil zitten kan leiden tot een bloedbad (nahh viel wel mee.. maar naar verhouding bloed het toch best wel heftig)

de goudvis was al n jaar of 6 en wilde maar niet dood gaan.. (nee.. ik heb geen poging tot moord gedaan op arm visje) dus de vis ging naar de buren, en binnen een paar weken was ie dood.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_46079764
Ons konijn loopt vrij door het huis heen, dus het komt wel eens voor dat we op zijn lange oren gaan staan of lopen per ongeluk tegen hem aan als hij iets te enthousiast rondjes om je heen gaat lopen

Een erger verhaal is dat van mn verstandelijk gehandicapte oom.Hij was de goudviskom aan het schoonmaken en zette de vissen ipv in een bakje met koud vers water in de bak met nog half kokend zeepsop. Resultaat spreekt voor zich (geen idee trouwens of hij wel in staat is zoiets veilig te doen en of hij dat dus wel mocht )
Patat Friet
pi_46080412
Nooit opzettelijk. Alhoewel, ik heb mijn kat wel eens de deur uitgesmeten of een (zachte) tik verkocht als ie achter een vogel aan zat, binnenshuis (die ie dus naar binnen had gebracht en er daar nog even lekker achterna ging jagen).

Voor de rest uiteraard per ongeluk op de staart gaan staan oid, maar ik moet zeggen dat me dat bijna nooit gebeurd.
pi_46081425
Ik had een chinchilla goed vast in mn handen terwijl ik van de trap afliep. 1 of andere manier vloog dat beest uit mn hand, dus dat beest viel een behoorlijk stuk naar beneden en klapte via één van de laatste traptreden (stond nog zowat op de bovenste tree) op de grond. Hij schoof een stukje door. Krabbelde op en hinkte naar het hoekje van de muur waar die in elkaar (van de pijn denk ik) bleef zitten. Hij was die dag wel versufd maar mankeerde helemaal niks (ondanks een voor zo'n beest verre val).

Schrik van mn leven, maar goed afgelopen
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 19:33:13 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46083985
Ik heb een jaar of 12 geleden ooit Odol mondspray in de bek van mijn kat gespoten omdat ze zo uit d'r smoel stonk . Schuimbekken dat ze deed . . . .
Gelukkig heeft ze het nog 10 jaar uitgehouden en is die mondspray haar niet fataal geworden. Ik heb sindsdien ook nooit meer Odol mondspray aangeraakt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:35:15 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_46084065
Mijn hond had z'n heup gebroken. Toen moest ik 'm afschieten van mijn vader.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:46:42 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46084494
Ik kende een muts die graag kittens wilde. Mevrouw met der man 2 kittens gehaald.
Op advies van de dierenarts moesten ze een spuitbus kopen om ze te ontluizen (denk ik dat het was).
Maar omdat ze ruw met de bus omging en het kopje afbrak had ze dat spul maar op een doek gedaan en de kittens daarmee ingevreven.

Een uurtje later ofzo waren ze dood... omdat die kittens hun vacht deden schoonmaken en dus puur vergif dronken.

Ikzelf heb ooit een pekinees het huis doorgetrapt. Later is dat beest ook nog afgemaakt door een dierenarts maar dat had ik toen best zelf willen doen. Dat kreng beet een toen +-10-jarig meisje in haar pees en wilde niet meer los laten. En dat was toen de druppel want niet was niet het enige. Geen wegen mee te begaan met dat beest.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46084971
Toen ik nog klein was, zat ik op de grond, en de vogel was los. En me moeder allemaal naar me linker zij wijzen dus ik laat me op me rechter heup vallen.. Zat de vogel aan de rechter kant
En ik was nogal een mollig kind en het nekje was dus gebroken. Heeft mama hem moeten verdrinken omdat ie anders nog meer pijn had.
En de vogel erna is op de rug van me moeder mee naar buiten gelifd. Ze wist niet dat ie op dr rug zat. En hamsters die elkaar kapot beten etc
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:33:13 #46
150152 Queen_Bee
pi_46085730
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Toen ik nog klein was, zat ik op de grond, en de vogel was los. En me moeder allemaal naar me linker zij wijzen dus ik laat me op me rechter heup vallen.. Zat de vogel aan de rechter kant
En ik was nogal een mollig kind en het nekje was dus gebroken. Heeft mama hem moeten verdrinken omdat ie anders nog meer pijn had.
En de vogel erna is op de rug van me moeder mee naar buiten gelifd. Ze wist niet dat ie op dr rug zat. En hamsters die elkaar kapot beten etc
Gaat goed hè, dieren bij jou thuis
I'm super sonic man
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:53:53 #47
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46089320
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Heus?

Ik mest stiekem lachen
Ik ook
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:45:22 #48
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46092318
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef wdn het volgende:
Ik kende een muts die graag kittens wilde. Mevrouw met der man 2 kittens gehaald.
Op advies van de dierenarts moesten ze een spuitbus kopen om ze te ontluizen (denk ik dat het was).
Maar omdat ze ruw met de bus omging en het kopje afbrak had ze dat spul maar op een doek gedaan en de kittens daarmee ingevreven.

Een uurtje later ofzo waren ze dood... omdat die kittens hun vacht deden schoonmaken en dus puur vergif dronken.
Dat is wel erg triest
A.F.C. Ajax
pi_46100756
Konijn eens buitengezet met dodelijke afloop toen de zon erop ging schijnen.. Liefste konijn die ik ooit kende.

Ook eens vissies vermoord omdat ze stip hadden (vissenziekte).

En laatst een gifkikkertje die vergroeide achterpoten had en iedere keer in een stuiptrekking trok als hij ergens van schrok afgemaakt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:01:11 #50
150152 Queen_Bee
pi_46100851
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Aneurism het volgende:
Konijn eens buitengezet met dodelijke afloop toen de zon erop ging schijnen.. Liefste konijn die ik ooit kende.

En laatst een gifkikkertje die vergroeide achterpoten had en iedere keer in een stuiptrekking trok als hij ergens van schrok afgemaakt.
Je konijn is levend verbrand of hoe moet ik dat zien
I'm super sonic man
pi_46100980
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je konijn is levend verbrand of hoe moet ik dat zien
Zwart konijnen pelsje + 40 graden in volle zon zo'n 2 uurtjes = dood beestje.
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:06:48 #52
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46101077
parkiet van een maat van mij dood geblowt.

wij allemaal zo van "whehehehe hij is zo stoned als een kanarie! whehehehe"
toen tiefde hij van zn stokkie.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:07:59 #53
150152 Queen_Bee
pi_46101115
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zwart konijnen pelsje + 40 graden in volle zon zo'n 2 uurtjes = dood beestje.
Omg
I'm super sonic man
pi_46101185
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Omg
yup, zon scheen nog niet toen ik em neerzette... maarja dan moet je het wel onthouden
pi_46102567
Achteraf gezien heb ik mijn goudvis vermoord, doordat ik hem in een veel te klein aquariumpje had overgeplaatst.

Maar goed, nou heb ik helemaal geen vissen meer.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:19:08 #56
150152 Queen_Bee
pi_46103399
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef Aneurism het volgende:

[..]

yup, zon scheen nog niet toen ik em neerzette... maarja dan moet je het wel onthouden
Nee, die beesten moeten sowieso een schaduwrijke plek hebben, altijd
I'm super sonic man
pi_46103664
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nee, die beesten moeten sowieso een schaduwrijke plek hebben, altijd
yup daar begon hij in, eindigde niet... bye bye mister wabbit
pi_46108816
Mijn vader heeft een keer mijn vogel dood laten vallen.

Traumatisch was dat.
pi_46108943
Ik heb een kat die graag op de grond ligt en dan het liefst lekker in de weg. Dus ik ben al een paar keer op hem gaan staan, maar hij heeft er tot nu toe gelukkig niks aan over gehouden.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:03:40 #60
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46108983
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader heeft een keer mijn vogel dood laten vallen.

Traumatisch was dat.
Kon ie niet vliegen?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_46109128
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Kon ie niet vliegen?
Hij zat in een kooitje. De haak waaraan de kooi hing brak. Mijn vader had dit niet door, en hing de kooi opnieuw aan de ontbrekende haak.

donderdag 8 februari 2007 @ 16:19:09 #62
81237 releaze
best of both worlds
pi_46109524
ik heb ooit eens een stuk pepernoot aan mn cavia gegeven. volgende dag was het beessie dood. weet nogsteeds niet of het door die pepernoot kwam of door iets anders, maar ik heb me echt nog nooit zo schuldig gevoeld

ook, en dit heb ik gelukkig niet zelf gedaan maar ik was er wel 'getuige' van, had een meisje uit mn klas haar konijn los in haar tuin laten lopen. Wij gingen gezellig nog naar een speelplek bij ons in de buurt en toen we terugkwamen lag het konijn dood in het gras, z'n koppie aan de andere kant van de tuin.. De enige verklaring die we d'r voor hebben kunnen verzinnen was dat de kat er een wild spelletjes mee heeft gespeeld.. Maar een konijn onthoofden... ik weet nieteens of een kat dat wel kan zet je aan het denken
pi_46109613
Parkiet van een buurjongetje doodgeslagen. Ik was zes, zat op de grond, en ineens zat er een piepende bobbel in mijn broekspijp die beet en krabde. Ik wist niet dat ze dat beest überhaupt hadden en dat het losliep. Ik gillen en slaan. Niet eens zo hard (want was pas zes) maar het deed het hem toch.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46109896
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
parkiet van een maat van mij dood geblowt.

wij allemaal zo van "whehehehe hij is zo stoned als een kanarie! whehehehe"
toen tiefde hij van zn stokkie.
whehe

maar zaten jullie met zn allen + vogel in de wc te blowen ofzo?
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:29:40 #65
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46109971
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef releaze het volgende:
ik heb ooit eens een stuk pepernoot aan mn cavia gegeven. volgende dag was het beessie dood. weet nogsteeds niet of het door die pepernoot kwam of door iets anders, maar ik heb me echt nog nooit zo schuldig gevoeld

ook, en dit heb ik gelukkig niet zelf gedaan maar ik was er wel 'getuige' van, had een meisje uit mn klas haar konijn los in haar tuin laten lopen. Wij gingen gezellig nog naar een speelplek bij ons in de buurt en toen we terugkwamen lag het konijn dood in het gras, z'n koppie aan de andere kant van de tuin.. De enige verklaring die we d'r voor hebben kunnen verzinnen was dat de kat er een wild spelletjes mee heeft gespeeld.. Maar een konijn onthoofden... ik weet nieteens of een kat dat wel kan zet je aan het denken
Dat kan een kat.
Onze kat ving altijd wilde konijnen en legde z'n cadeautjes dan onthoofd en van binnuit half leeggevreten voor de deur. Lekker was dat als je 's ochtends met je duffe hoofd de deur uitstaptje.

Ik weet niet of het wel gezonde konijnen waren die ie ving. Myxomatose zie je meestal aan de oogjes, maar die zaten er meestal niet meer aan..
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:31:15 #66
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46110039
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

whehe

Parkieten zijn heel gevoelig voor gassen e.d. Daarom hielden ze parkieten vroeger altijd in mijnen. Als z'n vogeltje dan dood neerviel, wisten ze dat er mijngas was.
Ja, ik heb die vreselijke Nederlandse film met Victoria Koblenko gezien...
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:38:25 #67
168151 sanne11
http://www.greenpeace.nl/sanne
pi_46110337
Eerlijk gezegd ben ik toen ik 10 jaar was per ongeluk op mijn konijn gaan staan, die het niet overleefde... Erg treurig, echt mijn jeugdtrauma...

- weg -

[ Bericht 65% gewijzigd door Anne op 08-02-2007 17:27:14 ]
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:54:20 #68
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46110999
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

whehe

nee gewoon in de huiskamer.
allemaal rook in die kooi te blazen. whehehe half uur later trokt ie t niet meer. whehe. die gozer zn ouders waren op vakantie. en toen heeft ie gewoon een nieuwe gekocht. (met de dooie naar de dierenwinkel om een zelfde soort te kopen enzo )
ouders weten nog steeds van niks. whehehe
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:02:23 #69
81237 releaze
best of both worlds
pi_46111341
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

allemaal rook in die kooi te blazen. whehehe half uur later trokt ie t niet meer. whehe. die gozer zn ouders waren op vakantie. en toen heeft ie gewoon een nieuwe gekocht. (met de dooie naar de dierenwinkel om een zelfde soort te kopen enzo )

pi_46111592
quote:

[..]

Da's gemeen
Niet dat mijn verhaal niet gemeen was, maar dat was allemaal pure pech
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:23:40 #71
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46112157
niks gemeen. wisten wij veel dat die dingen er niet tegen kunnen. anders had ik t ook wel gelaten ja.
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:54:12 #72
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_46117221
Aquarium met tropische vissen en verwarming erin.
Nu was de verwarming te groot voor de bak ,dus in het gedimde stopcontact gestoken ,ging al maanden goed.
Toenmalige vriendin had een (zeldzame) stofzuigbui, trekt ook de stekker van de bak in de eerste instantie uit het stopcontact en plugt hem in het ongedimde stopcontact.
Volgende morgen alle visjes wit en het water boven de 50 graden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Foo_niks op 08-02-2007 22:59:44 ]
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:57:19 #73
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_46117336
quote:

[..]

Toch wel een grasparkiet he
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:38:47 #74
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46132386

[ Bericht 100% gewijzigd door senesta op 09-02-2007 10:47:33 (Doe maar niet.) ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:53:41 #75
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46132789
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef _GdR_ het volgende:
niks gemeen. wisten wij veel dat die dingen er niet tegen kunnen. anders had ik t ook wel gelaten ja.
Ook al had ie er wel 'tegen gekund' en was ie er niet aan doodgegaan, dan was het nog gemeen geweest. Ik vind het sowieso asociaal om te roken in een ruimte met huisdieren. Laat staat om met een paar man de rook van een joint in een kooitje te bazen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:21:01 #76
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46133526
kut he. dat je er niks meer aan kan veranderen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:24:29 #77
40495 sickah
Shit happens
pi_46133596
dwergpapegaai wijn geven en het beestje helemaal blij rondhuppelen .... todat me stiefbroertje erop ging staan

Beestje leeft nog steeds trouwens
No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:28:35 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46133696
Ik had een keer mn dwerghamster los laten lopen in mijn kamer...
Was ik vergeten toen ik de kamer weer in kwam.. ik loop naar mijn bed, en hij komt er net onder vandaan.. Ik voelde even een vreemde bobbel onder mijn voet maar ik verzette mijn volle gewicht toch verder in beweging.

Keessie was daarna nog kleiner geworden zeg maar.
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 11:33:09 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46133807
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
Ik had een keer mn dwerghamster los laten lopen in mijn kamer...
Was ik vergeten toen ik de kamer weer in kwam.. ik loop naar mijn bed, en hij komt er net onder vandaan.. Ik voelde even een vreemde bobbel onder mijn voet maar ik verzette mijn volle gewicht toch verder in beweging.

Keessie was daarna nog kleiner geworden zeg maar.
Ah, hoe oud was je toen?

Ik heb als kind wel eens op een kuikentje gestaan, die heeft het toen niet overleefd.
Ik heb echt dagen nachtmerrie's gehad, wat voelde ik me erg zeg.
Als ik eraan terug denk krijg ik nog de kriebels
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:49:03 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46134246
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Ah, hoe oud was je toen?

Ik heb als kind wel eens op een kuikentje gestaan, die heeft het toen niet overleefd.
Ik heb echt dagen nachtmerrie's gehad, wat voelde ik me erg zeg.
Als ik eraan terug denk krijg ik nog de kriebels
En terecht

Ik was toen 13 denk ik.. ja ach.. was hem toch al zat dus dat was een geluk bij een ongeluk zeg maar.
Ook een keer indirect een parkiet vermoord door de slaapkamer deur open te laten snachts.
Toen kwam mn kat de slaapkamer op, en de vogels schrokken zich de pleuris... fladderen en schreeuwen.
Ik waskker, licht aan gedaan... toen was er 1 zich doodgeschrokken..
The truth was in here.
pi_46134411
Vorig jaar maart moest ik stage lopen op Texel.

Texelaars helpen aflammeren.

Wij zaten intern bij een erg gastvrij gezin.

Zoals bijna elke boerenfamilie had dit gezin ook een tractor.

Alle werkzaamheden waren op dat moment klaar en we gingen richting huis om te lunchen.

Vriendin en ik op de fiets en de boer op de tractor, maarrr ondertussen lag er een schaap voor de tractor.

De boer wil de deur dicht doen onder het rijden en ziet dat schaap daar niet liggen.

Vriendin en ik willen in slow-motion de boer waarschuwen dat er nog een schaap voor lag.

Hoort ie niet (was half doof) en rijdt zo half over dat arme schaap heen

Wij zaten daar echt aan de grond genageld.

Nou ja, wij naar dat schaap toe sprinten en het beest leeft nog!

Waarschijnlijk had ze haar bekken verbrijzeld, want lopen ging niet echt vlot meer.

Beest gelijk naar binnen gebracht, 1 dag later is dat beest gestikt in zijn voer.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:15:22 #82
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46135014
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Beest gelijk naar binnen gebracht, 1 dag later is dat beest gestikt in zijn voer.

helemaal kapot vermoord door de boer om m uit zn leiden te verlossen.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 12:37:05 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46135686
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

En terecht

Ik was toen 13 denk ik.. ja ach.. was hem toch al zat dus dat was een geluk bij een ongeluk zeg maar.
Ook een keer indirect een parkiet vermoord door de slaapkamer deur open te laten snachts.
Toen kwam mn kat de slaapkamer op, en de vogels schrokken zich de pleuris... fladderen en schreeuwen.
Ik waskker, licht aan gedaan... toen was er 1 zich doodgeschrokken..
Ik heb ooit een hele jonge agapornis gehad die op één of andere manier het hokje had open gekregen.
"s ochtends vond ik hem onder de tafel (hij kon nog niet vliegen), volgens mij letterlijk doodgelikt door de hond, het beestje had echt geen één wondje maar was drijfdoor nat.
Kooitje heb ik acuut weg gegooid

Lekker topic voor mijn gemoedsrust dit
pi_46135836
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]
Dan had ie dat beter gelijk kunnen doen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:44:27 #85
150152 Queen_Bee
pi_46135883
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan had ie dat beter gelijk kunnen doen
Me dunkt dat ie m sowieso beter gelijk uit zn lijden had kunnen verlossen
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:34 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46136089
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb ooit een hele jonge agapornis gehad die op één of andere manier het hokje had open gekregen.
"s ochtends vond ik hem onder de tafel (hij kon nog niet vliegen), volgens mij letterlijk doodgelikt door de hond, het beestje had echt geen één wondje maar was drijfdoor nat.
Kooitje heb ik acuut weg gegooid

Lekker topic voor mijn gemoedsrust dit
Misschien moest ie wel erg zweten van het proberen te vliegen... inspanning enzo .. of ben ik naief?
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 12:52:32 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46136127
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien moest ie wel erg zweten van het proberen te vliegen... inspanning enzo .. of ben ik naief?
Ha ha ha, nou hij was wel heeeeel erg nat hoor.
pi_46136408
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Me dunkt dat ie m sowieso beter gelijk uit zn lijden had kunnen verlossen
Ja precies, dat arme schaap was nog drachtig ook..

Maar ik denk dat ze juist daarom haar lieten leven, omdat ze aan het einde van de dracht was, in de hoop dat ze nog even snel aflamerde.

Zo'n lammetje leverde toen 150-200 euro (zeg ik dat goed?) op en dat is toch best veel.

Nou ja, ik vraag me zowieso af of het lam nog geleefd had.
pi_46136431
Vroeger toen ik russische dwerghamsters had.....vrouwtje kreeg jonkies en dan moet je het mannetje apart zetten...me moeder had het mannetje dus in een andere bak gedaan, vlgende dag vond ik het zielig want ze waren toch een gezinnetje dus heb het mannetje erbij gezet, toen ik s'avonds ging kijken was alleen nog zijn kop over en moederhamster zat onder het bloed en heeft alles behalve pootjes, botjes en kop opgegeten
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 13:05:52 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46136516
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vroeger toen ik russische dwerghamsters had.....vrouwtje kreeg jonkies en dan moet je het mannetje apart zetten...me moeder had het mannetje dus in een andere bak gedaan, vlgende dag vond ik het zielig want ze waren toch een gezinnetje dus heb het mannetje erbij gezet, toen ik s'avonds ging kijken was alleen nog zijn kop over en moederhamster zat onder het bloed en heeft alles behalve pootjes, botjes en kop opgegeten
Gatver
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:09:10 #91
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_46136623
Enkele weken terug ook een groot drama. Mijn moeder was op bezoek en ik wilde mijn kleine vogeltjes laten zien. Had er één op tafel gezet, beestje kon al vliegen en had al veren. Wat doet het maffe dier, springt ie van de tafel af.
Toen zag ik direct dat het mis was, hij zat helemaal te stuipen. Tien seconden later was het dood Gebroken nekje. Daar baalde ik echt stevig van.

Sowieso snap ik vogels niet echt, ze kunnen hard tegen dingen aanvliegen en het overleven maar als ze van een tafel afspringen van 40cm hoog gaan ze dood.
Ik ben lelijk.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 13:11:39 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46136723
Het is wel gewoon vet zielig voor die beestjes.
pi_46136766
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef PICHT het volgende:
Sowieso snap ik vogels niet echt, ze kunnen hard tegen dingen aanvliegen en het overleven maar als ze van een tafel afspringen van 40cm hoog gaan ze dood.
Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe ze vallen.

Mijn cavia was per ongeluk van het balkon afgesprongen (verkapte zelfmoordpoging) en ze had niets gebroken.
pi_46136875
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Gatver
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:16:06 #95
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_46136878
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe ze vallen.

Mijn cavia was per ongeluk van het balkon afgesprongen (verkapte zelfmoordpoging) en ze had niets gebroken.
Dat is ook helemaal waar natuurlijk. Ik vond het gewoon zo onwerkelijk wat er toen gebeurde.
Ik ben lelijk.
pi_46137124
Jaren geleden had een vriendinnetje van me een keer een breinaald door de tralies van de vogelkooi gestoken... dwars door de vogel heen
Hun eigen vogel dan wel.. niet de onze

Zelf wel es 1 van mn hamstertjes laten vallen maar niks ernstigs gelukkig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_46139958
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Jaren geleden had een vriendinnetje van me een keer een breinaald door de tralies van de vogelkooi gestoken... dwars door de vogel heen
Hun eigen vogel dan wel.. niet de onze

Zelf wel es 1 van mn hamstertjes laten vallen maar niks ernstigs gelukkig
sjasjlik?
pi_46144602
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hamstertjes zijn dus toch niet zulke lieve beestjes
Mijn Arnold Schwarzeneger die is vermoord door zijn hamsterwijfje.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:56:58 #99
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_46144699
tijd voor mijn biechtverhaal

Ik had vroeger een goudvis in een kom, en die kom werd braaf schoongemaakt, en ik had best een oude goudvis, maar toen kwam de dag dat ik de kom aan het schoonmaken was en mijn moeder riep me omdat er telefoon was.

Ik zet de vis met kom en al op de verwarming in de douche, en toen ik terugkwam was mijn vissie dood, conclusie: goudvissen kunnen er niet tegen als je anderhalf uur aan de telefoon bent....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_46144703
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef Vendris het volgende:

[..]

sjasjlik?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:09:59 #101
150152 Queen_Bee
pi_46145094
Ik heb nog wel een verhaal van mn moeder Ze had hier niet echt schuld aan maar zelfs vandaag nog is ze bang voor knaagdieren hierdoor

Vroeger moest ze bij de buren op de konijnen passen. Moeder konijn had pas kleine konijnen gekregen en de buurtkinderen mochten er daarom even niet bij.

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten

Stomme beesten
I'm super sonic man
pi_46145251
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
pi_46145379
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.

Dochtertje van een vriendin liet de Rusissche dwergamster een keer pleuren. Dood.

Ik heb aardig wat door de kat meegebrachte muizen uit hun lijden verlost... Niet echt huisdieren natuurlijk, maar toch.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:24:15 #104
150152 Queen_Bee
pi_46145448
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
Ja idd, om die dingen te "beschermen" Het ís een manier

Maar toch
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:21:18 #105
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46154777
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.
Zat jij op dat paard toen hij voor die vrachtwagen langs ging of niet?
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:26:20 #106
150152 Queen_Bee
pi_46154989
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Er staat "Ik zat er niet op"
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:58:20 #107
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46156218
Toen ik klein was hadden we ook een goudvis in een kom.

Dus om dat beest aan mijn vriendjes te laten zien haalde ik hem uit de kom en liet hem aan al mijn vriendjes zien.

Het beestje heeft dat niet overleefd.
.
..
...
....
pi_46156605
Heb weleens een gewonde muis die de kat had meegebracht moeten doodmaken

En Oversight heeft op mijn poesje gestaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:22:06 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_46157133
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een jaar of 12 geleden ooit Odol mondspray in de bek van mijn kat gespoten omdat ze zo uit d'r smoel stonk . Schuimbekken dat ze deed . . . .
Gelukkig heeft ze het nog 10 jaar uitgehouden en is die mondspray haar niet fataal geworden. Ik heb sindsdien ook nooit meer Odol mondspray aangeraakt.

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 10-02-2007 12:00:48 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_46160323
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Niet dus. Ik liep al die tijd naast hem en toen hij schrok, kon ik hem niet meer houden. Maar eerlijk gezegd had ik het minder eng gevonden als ik op hem had gezeten, want dan had ik hem waarschijnlijk wel onder controle kunnen houden en was hij misschien niet de weg op gelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isegrim op 10-02-2007 10:44:59 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:26:50 #111
167723 sanni
Acima de seu
pi_46166964
Of ik een huisdier weleens heb vermoord of verwond? Nope tenzij je kippen ook
als huisdier rekent en dan is het antwoordt; Ja!.. en zelfs opgegeten.
slimme gasten weten wel waarom ik evt een kip heb vermoord en zelfs later opgegeten
pi_46167204
Oh, dat vergat ik bijna. Ik heb weleens een eigen konijn (giga Vlaamse reus) opgegeten, maar die had ik niet zelf geslacht.
pi_46167220
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongegeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

Vandaag in mijn slaap de kat een trap gegeven.
pi_46167341
*mag weg*

[ Bericht 92% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:45:56 ]
Werewolf
pi_46167629
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten
omg wat gruwelijk
pi_46167977
Als kind hadden we thuis de trots van vader: een groot aquarium met veel tropische vissen. Op een ochtend besloot ik dat ik best de vissen eten kon geven. (Ik was 4 ) Ik had 'm dat vaak genoeg zien doen: glas plaatje eraf, eten geven, glasplaatje erop.
Klein verschil was dat mijn vader een snufje eten gaf en ik de hele bus... Schijnbaar kunnen ze zich overeten, want daarna lagen alle vissen met hun buiken omhoog te zonnen in het licht. Ze hebben allemaal een zeemansgraf gehad.

Een aangevlogen tamme parkiet namen we op in ons huishouden, hartstikke geinig beest, wilde overal bij zijn, klom op mijn pen als ik mijn huiswerk deed.
Alleen toen hij ook perse op de kruimeldief wilde zitten ging het fout. Hij kwam met een teen in een lucht sleufje waar daar net onder de ventilator draaide.... Tsjak!
Een dag later dood... Het moment van aanvliegen en de kruimeldief heeft nog geene 10 dagen geduurd

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...
pi_46168524
Hoe reageerde je pa op die vissen?
pi_46168750
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Hoe reageerde je pa op die vissen?
Geen idee.... ik was te jong om me dat te kunnen herinneren. Ik denk niet zo... euh... luchtig...
pi_46170601
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...

Ik zie die hond al helemaal voor me
Patat Friet
pi_46172464
niet echt verwond volgens mij, toen ik heel klein was bij mijn oma wel eens op een kat gezeten die op de bank sliep, daar had ik eerder een kussen op gelegd als deken ofzo, en later vergeten dat die kat er nog onder zat toen ikzelf op die kussen ging zitten op de bank, vond de kat niet echt fijn

elf jaar geleden toen de kat hier zwanger was van een vijfling wel eens met mijn lompe schoenen tegen de zijkant van haar buik geschopt per ongeluk, dat was in de keuken dat toen nogal smal was met door al dat huishoudelijk apparatuur, en ik lette niet zo op dat de kat daar at, maar dat had geen gevolgen gehad voor de kleintjes die kwamen allemaal gezond ter wereld een maand later oid
pi_46176136
de kamer deur achter me dicht doen en vervolgens rent een kat tussen de deur
beest gaf geen klik gelukkig en leek ook niet verwond, maar is wel eff schrikke
pi_46180857
Ik was ooit eens met onze rottweiler aan het 'voetballen' en ik dacht eens flink uit te halen en trapte de bal met volle kracht zo in haar snuit. Die was wel een dagje duizelig. Verder het onvermijdelijke staan op de staart en de deur opengooien als de hond er voor staat.
pi_46205401
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast had staart er perongeluk tussen...

Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_46205662
per ongeluk de kippen van m'n tante met een gieter koud water

wist ik veel dat die beesten daar niet tegen kunnen

voor de rest weet ik het niet

[ Bericht 47% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:46:51 ]
Werewolf
pi_46311147
Onze katten hadden samen 4 kindjes gekregen wat overigens niet zo netjes was, want ze waren broer en zus, maar dit terzijde.
3 van de 4 kleintjes deden het prima, maar eentje wilde niet zo goed eten. Van de dierenarts moest ik het hongerige kleintje bijvoeden met een pipetje met speciale melk. Het wilde niet drinken, dus ik een beetje geknepen in het pipetje, maar waarschijnlijk is de melk in de longetjes terecht gekomen want een paar seconden later was het dood.
Was helemaal van streek en heb er jaren nachtmerries van gehad.
pi_46311771
Op mijn school hebben we ook een praktijk gedeelte met o.a. vogels.

Een paar mensen hadden prive -cursus en moesten kanaries hanteren.

1 Vrouw dacht dat ze een konijn in de nekvel vast aan het pakken was, want ze had het kanariepietje doodgeknepen.

Hij leefde nog toen ze hem in het kooitje stopte, maar zodra ze weg ging viel hij van zn stokje.

Wat hebben we geleerd van dit verhaal?
Vogels hebben een zachte hand nodig.
pi_46311846
De les was dus wel geslaagd.
pi_46312410
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef Isegrim het volgende:
De les was dus wel geslaagd.

Die vrouw had het dus niet door, omdat het vogeltje nog "leefde" toen ze hem in het hokje zette, maar wij moesten die beestjes verzorgen en dus de brokken opruimen
pi_46312598
nee, ben wel een paar keer op de kat der staart gaan staan.
toen was ze echt pissed off maarja,was niet express.

en verder ben ik een keer op de kat der rug gaan staan,maar ze liep in de weg:D
de telefoon ging en die kat stond in de deur opening en begreep niet dat ik er langs moest dus stapte ik over der heen.
en juist toen ging ze lopen en toen drukte ik met mn voet der buik tegen de grond.
gelukkig is ze lenig en heeft er niks aan overgehouden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_46312748
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast had staart er perongeluk tussen...

Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart .
wij hadden een shuifpui die echt rot dicht ging, net op het moment dat ie dicht ging dacht een kat van ons: ik glip nog eff naar binnen:
resultaat was een kat letterlijk tussen de deur (gelukkig niks aan de hand)
pi_46316422
Alleen half dode muizen die mijn katten mee nemen in huis, ze gaan er net zo lang mee spelen tot ze bijna dood zijn en dan worden ze in huis gedumpt en lopen ze er bij weg.

Owja vogels ook......
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:38:57 #132
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46322689
ik heb om sommige dingen in dit topic echt hardop moeten lachen
sorry!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_46333020
Ik was een jaar of 8 en het was midden in de winter.
Jaartje of 15 geleden dus, toen het nog echt winter was!

Samen met een paar vriendjes grote stenen proberen door het ijs te smijten. Dat lukte niet echt, maar aan de andere kant van de sloot was het ijs iets dunner. (onder de bomen ofzo)
Wij dus weer stenen zoeken en naar de andere kant gooien, 4 meter ofzo. In mijn enthousiasme gooide ik iets te hard, waardoor er een steen aan de overkant kwam en die raakt niet het gras...
Een hels kabaal en wild fladderende eenden.. Bleek dat ik een eend had geraakt, waarschijnlijk precies op z'n kop, want het nekje was geknakt...

Ik heb iedereen laten beloven om het nooit aan m'n ouders te vertellen...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_46334198
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze een buurkat vermoord hebben.
Ik woonde in een flat en de buurkat van een paar balkons verderop kwam altijd mijn balkon op gesneaked. En aangezien ik de balkondeur vrij vaak open had staan, had ik regelmatig de buurkat in de woonkamer óf alle katten op het balkon. Ik bracht de buurkat dan telkens weer naar huis, want mijn katjes vonden hem niet zo aardig. En op een moment waarop ik zelf net even niet in de woonkamer was hoorde ik ineens geroep van andere bewoners "van wie is die kat die hier ligt?"
Bleek dat buurkat 5 verdiepingen naar beneden was gevallen, ter hoogte van mijn balkon, en mijn katten stonden akelig dicht bij de balkondeur toen ik de woonkamer in liep.
Nog steeds vraag ik me af of ze ruzie gehad hebben en hem eraf hebben gejaagd, de smeerlappen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_46335680
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
pi_46338474
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef conleche het volgende:
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
Moet er hilarisch hebben uitgezien
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:28:38 #137
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_46339618
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:38 schreef Muck het volgende:
ik heb om sommige dingen in dit topic echt hardop moeten lachen
sorry!
Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen. Dan doe ik het maar:

Muck had een witte parkiet met de wel heel originele naam Whitey. Wij hebben thuis ook witte plavuizen. Nou was dat beest al een beetje raar, hij leek wel hoogtevrees te hebben want hij liep heel veel over de grond. Affijn ik had dat beest nooit zien zitten en ben er vol op gaan staan. Vreemd genoeg is dat beest wel blijven leven. Dat beest was echt taai wan Muck heeft zelf na die tijd de kooi ook al twee keer omgegooid, ze wil dit echter nog steeds niet toegeven maar het is echt waar.

Het beest is later doodgegaan aan een gezwel aan zijn poot.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:47:38 #138
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340242
quote:
A.F.C. Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:48:01 #139
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340253
quote:
Uit de vriezer oid? Of van buiten?
A.F.C. Ajax
pi_46340418
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Uit de vriezer oid? Of van buiten?
Ja, hij heeft die gans natuurlijk eerst uit de vriezer gehaald om em daarna mee naar buiten te nemen
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:13:28 #141
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_46343249
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Aneurism het volgende:

Zonde, voor 3 euro aan medicijnen red je ze.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:57:36 #142
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46347420
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Rampestamper het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*
van mij gekregen omdat zijn vorige vis dood was
oh wat was dat beest lelijk zeg
quote:
[..]

Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen.
ik wilde je sparen
quote:
Dan doe ik het maar:

Muck had een witte parkiet met de wel heel originele naam Whitey. Wij hebben thuis ook witte plavuizen. Nou was dat beest al een beetje raar, hij leek wel hoogtevrees te hebben want hij liep heel veel over de grond. Affijn ik had dat beest nooit zien zitten en ben er vol op gaan staan. Vreemd genoeg is dat beest wel blijven leven. Dat beest was echt taai wan Muck heeft zelf na die tijd de kooi ook al twee keer omgegooid, ze wil dit echter nog steeds niet toegeven maar het is echt waar.

Het beest is later doodgegaan aan een gezwel aan zijn poot.
het sneue is, dat ze me he pas een dag later vertelden... ik vond dat ie zo sneu in zijn kooitje zat
en ik kan me echt niet herinneren dat ik hem omgekieperd heb

maar taai was ie!
whitey
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_46359791
quote:
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:15:24 #144
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46394667
ik heb toen ik klein was wel eens katjes verdronken. Hoeveel weet ik niet, dat zou ik moeten navragen.
Maar ik kan het mij niet herinneren.

Toen ik 10 was gingen we een keer naar mijn oma. Ik stapte in de auto, sloeg de deur dicht toen Bianca, een van mijn ma d'r chihuahua's bij mij op schoot wilde springen. De klap had haar linker oog uit haar oogkas gedrukt.
Bianca heeft het wel overleeft ( Ze was toen 1 a 2 jaar oud en is uiteindelijk toch 18 jaar oud geworden), maar kon nooit meer uit het oog zien behalve licht / donker.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46397495
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we zo'n hekje voor de trap, zodat mijn kleine zusje niet naar beneden kon vallen! Toen ik naar beneden liep ging onze hond Vosca (die nu niet meer leeft helaas) mee en toen ik daarna terug kwam sloot ik dat hekje! Ik was vergeten dat Vosca nog beneden was! Ze is toen waarschijnlijk naar boven gelopen waar zij er dus niet door kon, wilde zich daarom omdraaien en viel van de trap Ze liep daarna even een tijdje mank!
pi_46399653
Ik heb me hamster ooit vermoord > Ik dacht vroeger dat hamsters ook van zon hielden.. Maar diezelfde middag is deze door een zonnesteek overleden

En ik heb ooit toen ik klein was getracht om me doodgevroren cavia te ontdooien door em op de verwarming te leggen
pi_46400381
Ik had vroeger twee katten die niet de beste vrienden waren. Op een koude winterdag kwam ik thuis en zaten de ene de ander weer het leven zuur te maken.

Het leek me wel eens leuk om de pester eens goed te laten schrikken. Mijn poging om een losgeslagen hond na te doen was goed gelukt: het kattebeest schoot weg in de richting van onze vijver alwaar nog zo'n lekker plat sneeuw/ijspapje van 10 cm op lag. Kat ging erover (dacht dat het ijs was) en plonsde het ijskoude water in. Na wat gespartel bleek de kat toch een meterje te kunnen zwemmen.

Daarna zat ze er heel zielig bij, bibberend en kletsnat en ze heeft de ganse avond heel verontwaardigd voor de houtkachel mogen liggen.
pi_46400588
Bij een vriend heb ik het ooit weten gebeuren dat de vader in volle vaart de auto naar beneden in de garage wou parkeren. Alleen zat er een kat lekker te slapen op de mat. Splaatsjs en iiiieuw ging het en het beestje was dood.

Op het werk was er een collega met een echte jeep. Op een morgen vertrok hij op veldwerk en hij startte de motor en die maakte een vreemd geluid. Er zit namelijk een kat onder de motorkap en zijn staart was er afgerukt. Hij wou het beest verzorgen en naar de dierenarts brengen maar de kat was zo in paniek dat ie wild is weggestoven. Wschl een langzame dood...
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 17:40:33 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46403183
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef sjippen het volgende:
Bij een vriend heb ik het ooit weten gebeuren dat de vader in volle vaart de auto naar beneden in de garage wou parkeren. Alleen zat er een kat lekker te slapen op de mat. Splaatsjs en iiiieuw ging het en het beestje was dood.

Op het werk was er een collega met een echte jeep. Op een morgen vertrok hij op veldwerk en hij startte de motor en die maakte een vreemd geluid. Er zit namelijk een kat onder de motorkap en zijn staart was er afgerukt. Hij wou het beest verzorgen en naar de dierenarts brengen maar de kat was zo in paniek dat ie wild is weggestoven. Wschl een langzame dood...
Ah arme beestjes
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:56:14 #150
166707 Sig
Gediplomeerde oude lul.
pi_46492530
M'n Cavia. Beestje was een beetje vies vond ik; ik vond het niet so'n fris idee dat er een keuteltje in zijn vacht zat en dat ik hem dan op schoot nam. Cavia in bad gedaan, want hij was vies. (Die beesten kunnen trouwens fantastisch zwemmen, maar dat terzijde). Kunnen Cavia's niet zo goed tegen.

Maar ja. Ik was zes of zeven of zoiets...
pi_46504564
Ik heb een keer de deur dicht gegooid met de kat ertussen. Die wilde in die tijd elke keer naar boven om op mijn bed te slapen, en als je dan de deur opendeed sneakte ze ongemerkt langs je heen. Deze keer niet.

En mijn cavia's waren een keer aan het vechten, ik stak mijn hand ertussen en toen beet eentje in mijn hand. En die bleef hangen toen ik mijn hand optilde. En liet los toen ik mijn hand opzij zwaaide. Maar geen zorgen, ze liep vrolijk verder, itt tot ik.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:00:35 #152
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46510019
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef Sig het volgende:
M'n Cavia. Beestje was een beetje vies vond ik; ik vond het niet so'n fris idee dat er een keuteltje in zijn vacht zat en dat ik hem dan op schoot nam. Cavia in bad gedaan, want hij was vies. (Die beesten kunnen trouwens fantastisch zwemmen, maar dat terzijde). Kunnen Cavia's niet zo goed tegen.

Maar ja. Ik was zes of zeven of zoiets...
Hij ging dood door de zeep oid?
A.F.C. Ajax
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:31:23 #153
166707 Sig
Gediplomeerde oude lul.
pi_46517838
Nee, het beestje had kou gevat.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:39:57 #154
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46517988
Toen ik vroeger klein was, een jaartje of acht, kon ik niet bij de bekers in de keukenkastjes. Ik klom dan altijd op het aanrecht om er vervolgens van af te springen.

Op een treurige dag, toen ik net terug was uit school, klom ik zoals altijd op het aanrecht om een beker uit het keukenkastje te pakken. Toen ik er af sprong, kwam net Pluisje, mijn katje van een paar maandjes oud, aangestormd om mij te begroeten. Je raadt het al: ik sprong bovenop Pluisje. Pluisje lag toen heel raar te tollen en met zijn oogjes te draaien. We zijn nog naar de dierenarts gesneld, maar het mocht niet baten.

Nu, bijna 20 jaar later, voel ik mij er nog schuldig over.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:51:17 #155
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46518218
Wat vreselijk!
pi_46518864
Arme Pluisje.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:33:13 #157
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46519103
Misschien had ze nu nog wel geleefd.
pi_46519636
Tranen in m'n ogen.
pi_46555134
Zelf alleen vissen gehad die om onverklaarbare reden allemaal om het leven kwamen... stomme goudvissen.

Uit de familie:
Oma moest (toen ze nog jong was) samen met haar zus op de parkiet van een familielid passen. Of ze ook even z'n nageltjes wilden knippen. Zus houdt de parkiet vast, en oma ging knippen. Nee, niet z'n pootjes eraf. Maar het vogeltje was wel dood. De zus had van de zenuwen te hard in 't beestje geknepen om 'm stil te houden.

Uit de schoonfamilie:
Vader des huizes loopt 's ochtends vroeg de trap af, en hoort ineens KAIII! Was ie bovenop het kleine yorkshire terriertje gaan staan dat onderaan de trap lag. Dat heeft ie dus niet overleefd.
Kleur buiten de lijntjes.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:19:34 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_46576505
Moeders heeft m'n cavia ooit es in de volle zon buiten gezet, kon ie dus niet tegen
Kat met de staart tussen de koelkast
Op kattepootjes/staartjes staan.
Jack Russell van m'n ouders van de arm afgegooid (kan met katten toch ook ), dus Lady plat met haar bekkie op de grond.
Geprobeerd m'n hamster te vermoorden (die ik stiekem in m'n bureau had) omdat ik dacht dattie al bijna dood was. Wist niet dat die beestjes overdag slapen. Gelukkig durfden we het niet, maar hij had wel een blauw oortje

Verder ben ik heul goed met dieren
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_48333551
ik heb ooit zo'n russisch dwerghamstertje gehad, beestje opgepakt, hij bijt in mijn vinger, ik gaan schudden uit schrik (ik was 8 ofzo), beestje vliegt tegen plafond, en valt weer terug, op het laminaat, beestje is nog 2 jaar meegegaan... zijn gewoon van titanium ofzo die dieren...
pi_48337844
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Moeders heeft m'n cavia ooit es in de volle zon buiten gezet, kon ie dus niet tegen
Kat met de staart tussen de koelkast
Op kattepootjes/staartjes staan.
Jack Russell van m'n ouders van de arm afgegooid (kan met katten toch ook ), dus Lady plat met haar bekkie op de grond.
Geprobeerd m'n hamster te vermoorden (die ik stiekem in m'n bureau had) omdat ik dacht dattie al bijna dood was. Wist niet dat die beestjes overdag slapen. Gelukkig durfden we het niet, maar hij had wel een blauw oortje

Verder ben ik heul goed met dieren
Bij mij was het mijn broer .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 00:10:12 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48337883
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Bij mij was het mijn broer .
Heeft je moeder je broer in de volle zon gezet?
pi_48342594
Een beetje late post, maar waarom doet iedereen zo luchtig over het verwonden van hun huisdieren. Het is toch beschamend voor jezelf en voor anderen om dit soort dingen te vermelden?
  zondag 15 april 2007 @ 10:44:55 #165
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48342620
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef MacKniver het volgende:
Een beetje late post, maar waarom doet iedereen zo luchtig over het verwonden van hun huisdieren. Het is toch beschamend voor jezelf en voor anderen om dit soort dingen te vermelden?
Het is inderdaad zeker niet iets om trots op te zijn, maar in verreweg de meeste gevallen is er sprake van een ongeluk, en geen opzet dus.
pi_48342686
Ik heb onlangs (op aanraden van een grote huisdierenspeciaalzaak ) mijn cavia een pipetje frontline in zijn nek gegeven want hij zat onder de vlooien door mijn katten. Helaas bleek dit supergiftig te zijn en was hij een week later dood... dus laat dit een waarschuwing zijn voor jullie, hetzelfde geld ook voor konijnen GEEN FRONTLINE ook geen spray...
pi_48342889
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Trusten het volgende:
Ik heb onlangs (op aanraden van een grote huisdierenspeciaalzaak ) mijn cavia een pipetje frontline in zijn nek gegeven want hij zat onder de vlooien door mijn katten. Helaas bleek dit supergiftig te zijn en was hij een week later dood... dus laat dit een waarschuwing zijn voor jullie, hetzelfde geld ook voor konijnen GEEN FRONTLINE ook geen spray...
ik zie op internet ook niet anders dan dat het voor honden is...
en tja dan is het voor een cavia vast niet goed ...
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 11:04:32 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48342962
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Trusten het volgende:
Wat een stomme fout van die dierenspeciaalzaak, ben je nog terug gegaan met dit verhaal?
Van wat ik weet mag je voor puppen en dieren onder een bepaald gewicht dit soort middelen niet gebruiken, stom dat ze dat niet gecontroleerd hebben daar.
Voor cavia's e.d kunnen ze vaak shampoo's bestellen tegen ongedierte.
pi_48344370
Ik ben teruggegaan inderdaad. Toen zei dezelfde man: ik bedoelde ook niet de pipetjes maar de spray! Toen ik dat aan mijn dierenarts navroeg gaf deze aan dat dit ook/net zo giftig is. Dus in die zaak zullen ze mij nooit meer zien. Ik wil heus niet de verantwoordelijkheid allemaal op de winkel schuiven maar ik vind het toch wel een hele slechte zaak dat dit dus nog niet overal bekend is...
  zondag 15 april 2007 @ 12:49:24 #170
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48345063
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Trusten het volgende:
Ik ben teruggegaan inderdaad. Toen zei dezelfde man: ik bedoelde ook niet de pipetjes maar de spray! Toen ik dat aan mijn dierenarts navroeg gaf deze aan dat dit ook/net zo giftig is. Dus in die zaak zullen ze mij nooit meer zien. Ik wil heus niet de verantwoordelijkheid allemaal op de winkel schuiven maar ik vind het toch wel een hele slechte zaak dat dit dus nog niet overal bekend is...
Maar hij heeft jou wel die pipetjes verkocht! Slechte zaak hoor!
pi_48345192
Mja...ik vroeg gewoon om frontline en een verkoopster gaf het toen, niet die man zelf, maar toch....m'n cavia is mooi wel dood
  zondag 15 april 2007 @ 12:59:07 #172
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48345274
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:55 schreef Trusten het volgende:
Mja...ik vroeg gewoon om frontline en een verkoopster gaf het toen, niet die man zelf, maar toch....m'n cavia is mooi wel dood
Maar je zei dat het op aanraden van de man van de winkel was...
pi_48345441
Mja, die zaak is heel groot...ik vroeg aan de man IN de winkel wat heb ik daar voor nodig? Toen zei hij daar kun je gewoon frontline voor kittens voor gebruiken. Toen liep ik naar de kassa en toen zei ik dat tegen de verkoopster....en die gaf frontline pipetjes...
pi_48345624
Een woestijnrat, een loop-bal, een kanaalbrug van een meter of 4 hoog, en een kleine Beelz van een jaartje of 10.
  zondag 15 april 2007 @ 16:43:04 #175
164459 Klooney
Too good to be true
pi_48351315
Vroeger hadden we een konijn. Hij mocht wel eens los lopen op het kleed onder de tafel, daar ging hij ook nooit vanaf, omdat er verder in de kamer parket lag en dat vond het beestje te glad.

Ik heb een keer dat konijn per ongeluk een flinke trap gegeven, waarna hij als een soort bambi over het parket gleed en tot stilstand kwam tegen de bank Hij heeft er verder niks aan over gehouden

En ik ben een keer per ongeluk op mijn kat gaan zitten en ik meende al zijn botten te horen kraken , gelukkig kwam het geluid slechts van zijn nageltjes die hij van schrik in de bank had gezet, pfieuw.
pi_48365209
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef Trusten het volgende:
Mja, die zaak is heel groot...ik vroeg aan de man IN de winkel wat heb ik daar voor nodig? Toen zei hij daar kun je gewoon frontline voor kittens voor gebruiken. Toen liep ik naar de kassa en toen zei ik dat tegen de verkoopster....en die gaf frontline pipetjes...
Ik zou langs zijn gegaan om een pof op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2007 23:07:43 ]
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 23:08:01 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48365308
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik zou langs zijn gegaan en pof een ram op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.
Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
pi_48365685
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
Een pof op ze oge is het minimale..
pi_48371506
wil ik ook wel maar het lost zo weinig op hij mist iig best wat omzet dankzij ons, hij zal niet failliet gaan maar toch
pi_48371800
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Trusten het volgende:
als ik jou was had ik wel de verantwoordelijkheid op de winkel, of zelfs de persoon geschoven..
het is toch idioot dat hij iets aanraad dat, bij navraag bij een dierenarts , gifitig blijkt te zijn
  dinsdag 17 april 2007 @ 00:37:56 #181
150152 Queen_Bee
pi_48403094
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef Trusten het volgende:
wil ik ook wel maar het lost zo weinig op hij mist iig best wat omzet dankzij ons, hij zal niet failliet gaan maar toch
Als jij niets doet gaan andere cavias ook dood

I'm super sonic man
pi_48408934
Ik heb het natuurlijk wel gemeld daar dat cavia's apart reageren op frontline en dat hij dat dus niet meer moet aanraden, mocht ik het nog een keer horen in mijn omgeving sta ik niet voor mezelf in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')