abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:09:59 #101
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46145094
Ik heb nog wel een verhaal van mn moeder Ze had hier niet echt schuld aan maar zelfs vandaag nog is ze bang voor knaagdieren hierdoor

Vroeger moest ze bij de buren op de konijnen passen. Moeder konijn had pas kleine konijnen gekregen en de buurtkinderen mochten er daarom even niet bij.

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten

Stomme beesten
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46145251
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_46145379
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.

Dochtertje van een vriendin liet de Rusissche dwergamster een keer pleuren. Dood.

Ik heb aardig wat door de kat meegebrachte muizen uit hun lijden verlost... Niet echt huisdieren natuurlijk, maar toch.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:24:15 #104
150152 Queen_Bee
pi_46145448
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
Ja idd, om die dingen te "beschermen" Het ís een manier

Maar toch
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:21:18 #105
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46154777
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.
Zat jij op dat paard toen hij voor die vrachtwagen langs ging of niet?
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:26:20 #106
150152 Queen_Bee
pi_46154989
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Er staat "Ik zat er niet op"
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:58:20 #107
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46156218
Toen ik klein was hadden we ook een goudvis in een kom.

Dus om dat beest aan mijn vriendjes te laten zien haalde ik hem uit de kom en liet hem aan al mijn vriendjes zien.

Het beestje heeft dat niet overleefd.
.
..
...
....
pi_46156605
Heb weleens een gewonde muis die de kat had meegebracht moeten doodmaken

En Oversight heeft op mijn poesje gestaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:22:06 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_46157133
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een jaar of 12 geleden ooit Odol mondspray in de bek van mijn kat gespoten omdat ze zo uit d'r smoel stonk . Schuimbekken dat ze deed . . . .
Gelukkig heeft ze het nog 10 jaar uitgehouden en is die mondspray haar niet fataal geworden. Ik heb sindsdien ook nooit meer Odol mondspray aangeraakt.

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 10-02-2007 12:00:48 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_46160323
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Niet dus. Ik liep al die tijd naast hem en toen hij schrok, kon ik hem niet meer houden. Maar eerlijk gezegd had ik het minder eng gevonden als ik op hem had gezeten, want dan had ik hem waarschijnlijk wel onder controle kunnen houden en was hij misschien niet de weg op gelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isegrim op 10-02-2007 10:44:59 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:26:50 #111
167723 sanni
Acima de seu
pi_46166964
Of ik een huisdier weleens heb vermoord of verwond? Nope tenzij je kippen ook
als huisdier rekent en dan is het antwoordt; Ja!.. en zelfs opgegeten.
slimme gasten weten wel waarom ik evt een kip heb vermoord en zelfs later opgegeten
pi_46167204
Oh, dat vergat ik bijna. Ik heb weleens een eigen konijn (giga Vlaamse reus) opgegeten, maar die had ik niet zelf geslacht.
pi_46167220
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongegeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

Vandaag in mijn slaap de kat een trap gegeven.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46167341
*mag weg*

[ Bericht 92% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:45:56 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_46167629
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten
omg wat gruwelijk
pi_46167977
Als kind hadden we thuis de trots van vader: een groot aquarium met veel tropische vissen. Op een ochtend besloot ik dat ik best de vissen eten kon geven. (Ik was 4 ) Ik had 'm dat vaak genoeg zien doen: glas plaatje eraf, eten geven, glasplaatje erop.
Klein verschil was dat mijn vader een snufje eten gaf en ik de hele bus... Schijnbaar kunnen ze zich overeten, want daarna lagen alle vissen met hun buiken omhoog te zonnen in het licht. Ze hebben allemaal een zeemansgraf gehad.

Een aangevlogen tamme parkiet namen we op in ons huishouden, hartstikke geinig beest, wilde overal bij zijn, klom op mijn pen als ik mijn huiswerk deed.
Alleen toen hij ook perse op de kruimeldief wilde zitten ging het fout. Hij kwam met een teen in een lucht sleufje waar daar net onder de ventilator draaide.... Tsjak!
Een dag later dood... Het moment van aanvliegen en de kruimeldief heeft nog geene 10 dagen geduurd

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...
pi_46168524
Hoe reageerde je pa op die vissen?
pi_46168750
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Hoe reageerde je pa op die vissen?
Geen idee.... ik was te jong om me dat te kunnen herinneren. Ik denk niet zo... euh... luchtig...
pi_46170601
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...

Ik zie die hond al helemaal voor me
Patat Friet
pi_46172464
niet echt verwond volgens mij, toen ik heel klein was bij mijn oma wel eens op een kat gezeten die op de bank sliep, daar had ik eerder een kussen op gelegd als deken ofzo, en later vergeten dat die kat er nog onder zat toen ikzelf op die kussen ging zitten op de bank, vond de kat niet echt fijn

elf jaar geleden toen de kat hier zwanger was van een vijfling wel eens met mijn lompe schoenen tegen de zijkant van haar buik geschopt per ongeluk, dat was in de keuken dat toen nogal smal was met door al dat huishoudelijk apparatuur, en ik lette niet zo op dat de kat daar at, maar dat had geen gevolgen gehad voor de kleintjes die kwamen allemaal gezond ter wereld een maand later oid
pi_46176136
de kamer deur achter me dicht doen en vervolgens rent een kat tussen de deur
beest gaf geen klik gelukkig en leek ook niet verwond, maar is wel eff schrikke
pi_46180857
Ik was ooit eens met onze rottweiler aan het 'voetballen' en ik dacht eens flink uit te halen en trapte de bal met volle kracht zo in haar snuit. Die was wel een dagje duizelig. Verder het onvermijdelijke staan op de staart en de deur opengooien als de hond er voor staat.
pi_46205401
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast had staart er perongeluk tussen...

Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_46205662
per ongeluk de kippen van m'n tante met een gieter koud water

wist ik veel dat die beesten daar niet tegen kunnen

voor de rest weet ik het niet

[ Bericht 47% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:46:51 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_46311147
Onze katten hadden samen 4 kindjes gekregen wat overigens niet zo netjes was, want ze waren broer en zus, maar dit terzijde.
3 van de 4 kleintjes deden het prima, maar eentje wilde niet zo goed eten. Van de dierenarts moest ik het hongerige kleintje bijvoeden met een pipetje met speciale melk. Het wilde niet drinken, dus ik een beetje geknepen in het pipetje, maar waarschijnlijk is de melk in de longetjes terecht gekomen want een paar seconden later was het dood.
Was helemaal van streek en heb er jaren nachtmerries van gehad.
pi_46311771
Op mijn school hebben we ook een praktijk gedeelte met o.a. vogels.

Een paar mensen hadden prive -cursus en moesten kanaries hanteren.

1 Vrouw dacht dat ze een konijn in de nekvel vast aan het pakken was, want ze had het kanariepietje doodgeknepen.

Hij leefde nog toen ze hem in het kooitje stopte, maar zodra ze weg ging viel hij van zn stokje.

Wat hebben we geleerd van dit verhaal?
Vogels hebben een zachte hand nodig.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_46311846
De les was dus wel geslaagd.
pi_46312410
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef Isegrim het volgende:
De les was dus wel geslaagd.

Die vrouw had het dus niet door, omdat het vogeltje nog "leefde" toen ze hem in het hokje zette, maar wij moesten die beestjes verzorgen en dus de brokken opruimen
pi_46312598
nee, ben wel een paar keer op de kat der staart gaan staan.
toen was ze echt pissed off maarja,was niet express.

en verder ben ik een keer op de kat der rug gaan staan,maar ze liep in de weg:D
de telefoon ging en die kat stond in de deur opening en begreep niet dat ik er langs moest dus stapte ik over der heen.
en juist toen ging ze lopen en toen drukte ik met mn voet der buik tegen de grond.
gelukkig is ze lenig en heeft er niks aan overgehouden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_46312748
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast had staart er perongeluk tussen...

Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart .
wij hadden een shuifpui die echt rot dicht ging, net op het moment dat ie dicht ging dacht een kat van ons: ik glip nog eff naar binnen:
resultaat was een kat letterlijk tussen de deur (gelukkig niks aan de hand)
pi_46316422
Alleen half dode muizen die mijn katten mee nemen in huis, ze gaan er net zo lang mee spelen tot ze bijna dood zijn en dan worden ze in huis gedumpt en lopen ze er bij weg.

Owja vogels ook......
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:38:57 #132
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46322689
ik heb om sommige dingen in dit topic echt hardop moeten lachen
sorry!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_46333020
Ik was een jaar of 8 en het was midden in de winter.
Jaartje of 15 geleden dus, toen het nog echt winter was!

Samen met een paar vriendjes grote stenen proberen door het ijs te smijten. Dat lukte niet echt, maar aan de andere kant van de sloot was het ijs iets dunner. (onder de bomen ofzo)
Wij dus weer stenen zoeken en naar de andere kant gooien, 4 meter ofzo. In mijn enthousiasme gooide ik iets te hard, waardoor er een steen aan de overkant kwam en die raakt niet het gras...
Een hels kabaal en wild fladderende eenden.. Bleek dat ik een eend had geraakt, waarschijnlijk precies op z'n kop, want het nekje was geknakt...

Ik heb iedereen laten beloven om het nooit aan m'n ouders te vertellen...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_46334198
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze een buurkat vermoord hebben.
Ik woonde in een flat en de buurkat van een paar balkons verderop kwam altijd mijn balkon op gesneaked. En aangezien ik de balkondeur vrij vaak open had staan, had ik regelmatig de buurkat in de woonkamer óf alle katten op het balkon. Ik bracht de buurkat dan telkens weer naar huis, want mijn katjes vonden hem niet zo aardig. En op een moment waarop ik zelf net even niet in de woonkamer was hoorde ik ineens geroep van andere bewoners "van wie is die kat die hier ligt?"
Bleek dat buurkat 5 verdiepingen naar beneden was gevallen, ter hoogte van mijn balkon, en mijn katten stonden akelig dicht bij de balkondeur toen ik de woonkamer in liep.
Nog steeds vraag ik me af of ze ruzie gehad hebben en hem eraf hebben gejaagd, de smeerlappen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_46335680
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
pi_46338474
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef conleche het volgende:
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
Moet er hilarisch hebben uitgezien
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:28:38 #137
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_46339618
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.
Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:38 schreef Muck het volgende:
ik heb om sommige dingen in dit topic echt hardop moeten lachen
sorry!
Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen. Dan doe ik het maar:

Muck had een witte parkiet met de wel heel originele naam Whitey. Wij hebben thuis ook witte plavuizen. Nou was dat beest al een beetje raar, hij leek wel hoogtevrees te hebben want hij liep heel veel over de grond. Affijn ik had dat beest nooit zien zitten en ben er vol op gaan staan. Vreemd genoeg is dat beest wel blijven leven. Dat beest was echt taai wan Muck heeft zelf na die tijd de kooi ook al twee keer omgegooid, ze wil dit echter nog steeds niet toegeven maar het is echt waar.

Het beest is later doodgegaan aan een gezwel aan zijn poot.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:47:38 #138
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340242
quote:
A.F.C. Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:48:01 #139
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340253
quote:
Uit de vriezer oid? Of van buiten?
A.F.C. Ajax
pi_46340418
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Uit de vriezer oid? Of van buiten?
Ja, hij heeft die gans natuurlijk eerst uit de vriezer gehaald om em daarna mee naar buiten te nemen
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:13:28 #141
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_46343249
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Aneurism het volgende:

Ook eens vissies vermoord omdat ze stip hadden (vissenziekte).
Zonde, voor 3 euro aan medicijnen red je ze.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:57:36 #142
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46347420
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Rampestamper het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*
van mij gekregen omdat zijn vorige vis dood was
oh wat was dat beest lelijk zeg
quote:
[..]

Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen.
ik wilde je sparen
quote:
Dan doe ik het maar:

Muck had een witte parkiet met de wel heel originele naam Whitey. Wij hebben thuis ook witte plavuizen. Nou was dat beest al een beetje raar, hij leek wel hoogtevrees te hebben want hij liep heel veel over de grond. Affijn ik had dat beest nooit zien zitten en ben er vol op gaan staan. Vreemd genoeg is dat beest wel blijven leven. Dat beest was echt taai wan Muck heeft zelf na die tijd de kooi ook al twee keer omgegooid, ze wil dit echter nog steeds niet toegeven maar het is echt waar.

Het beest is later doodgegaan aan een gezwel aan zijn poot.
het sneue is, dat ze me he pas een dag later vertelden... ik vond dat ie zo sneu in zijn kooitje zat
en ik kan me echt niet herinneren dat ik hem omgekieperd heb

maar taai was ie!
whitey
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_46359791
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:15:24 #144
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46394667
ik heb toen ik klein was wel eens katjes verdronken. Hoeveel weet ik niet, dat zou ik moeten navragen.
Maar ik kan het mij niet herinneren.

Toen ik 10 was gingen we een keer naar mijn oma. Ik stapte in de auto, sloeg de deur dicht toen Bianca, een van mijn ma d'r chihuahua's bij mij op schoot wilde springen. De klap had haar linker oog uit haar oogkas gedrukt.
Bianca heeft het wel overleeft ( Ze was toen 1 a 2 jaar oud en is uiteindelijk toch 18 jaar oud geworden), maar kon nooit meer uit het oog zien behalve licht / donker.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46397495
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we zo'n hekje voor de trap, zodat mijn kleine zusje niet naar beneden kon vallen! Toen ik naar beneden liep ging onze hond Vosca (die nu niet meer leeft helaas) mee en toen ik daarna terug kwam sloot ik dat hekje! Ik was vergeten dat Vosca nog beneden was! Ze is toen waarschijnlijk naar boven gelopen waar zij er dus niet door kon, wilde zich daarom omdraaien en viel van de trap Ze liep daarna even een tijdje mank!
pi_46399653
Ik heb me hamster ooit vermoord > Ik dacht vroeger dat hamsters ook van zon hielden.. Maar diezelfde middag is deze door een zonnesteek overleden

En ik heb ooit toen ik klein was getracht om me doodgevroren cavia te ontdooien door em op de verwarming te leggen
pi_46400381
Ik had vroeger twee katten die niet de beste vrienden waren. Op een koude winterdag kwam ik thuis en zaten de ene de ander weer het leven zuur te maken.

Het leek me wel eens leuk om de pester eens goed te laten schrikken. Mijn poging om een losgeslagen hond na te doen was goed gelukt: het kattebeest schoot weg in de richting van onze vijver alwaar nog zo'n lekker plat sneeuw/ijspapje van 10 cm op lag. Kat ging erover (dacht dat het ijs was) en plonsde het ijskoude water in. Na wat gespartel bleek de kat toch een meterje te kunnen zwemmen.

Daarna zat ze er heel zielig bij, bibberend en kletsnat en ze heeft de ganse avond heel verontwaardigd voor de houtkachel mogen liggen.
pi_46400588
Bij een vriend heb ik het ooit weten gebeuren dat de vader in volle vaart de auto naar beneden in de garage wou parkeren. Alleen zat er een kat lekker te slapen op de mat. Splaatsjs en iiiieuw ging het en het beestje was dood.

Op het werk was er een collega met een echte jeep. Op een morgen vertrok hij op veldwerk en hij startte de motor en die maakte een vreemd geluid. Er zit namelijk een kat onder de motorkap en zijn staart was er afgerukt. Hij wou het beest verzorgen en naar de dierenarts brengen maar de kat was zo in paniek dat ie wild is weggestoven. Wschl een langzame dood...
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 17:40:33 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46403183
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef sjippen het volgende:
Bij een vriend heb ik het ooit weten gebeuren dat de vader in volle vaart de auto naar beneden in de garage wou parkeren. Alleen zat er een kat lekker te slapen op de mat. Splaatsjs en iiiieuw ging het en het beestje was dood.

Op het werk was er een collega met een echte jeep. Op een morgen vertrok hij op veldwerk en hij startte de motor en die maakte een vreemd geluid. Er zit namelijk een kat onder de motorkap en zijn staart was er afgerukt. Hij wou het beest verzorgen en naar de dierenarts brengen maar de kat was zo in paniek dat ie wild is weggestoven. Wschl een langzame dood...
Ah arme beestjes
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:56:14 #150
166707 Sig
Gediplomeerde oude lul.
pi_46492530
M'n Cavia. Beestje was een beetje vies vond ik; ik vond het niet so'n fris idee dat er een keuteltje in zijn vacht zat en dat ik hem dan op schoot nam. Cavia in bad gedaan, want hij was vies. (Die beesten kunnen trouwens fantastisch zwemmen, maar dat terzijde). Kunnen Cavia's niet zo goed tegen.

Maar ja. Ik was zes of zeven of zoiets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')