abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46504564
Ik heb een keer de deur dicht gegooid met de kat ertussen. Die wilde in die tijd elke keer naar boven om op mijn bed te slapen, en als je dan de deur opendeed sneakte ze ongemerkt langs je heen. Deze keer niet.

En mijn cavia's waren een keer aan het vechten, ik stak mijn hand ertussen en toen beet eentje in mijn hand. En die bleef hangen toen ik mijn hand optilde. En liet los toen ik mijn hand opzij zwaaide. Maar geen zorgen, ze liep vrolijk verder, itt tot ik.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:00:35 #152
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46510019
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef Sig het volgende:
M'n Cavia. Beestje was een beetje vies vond ik; ik vond het niet so'n fris idee dat er een keuteltje in zijn vacht zat en dat ik hem dan op schoot nam. Cavia in bad gedaan, want hij was vies. (Die beesten kunnen trouwens fantastisch zwemmen, maar dat terzijde). Kunnen Cavia's niet zo goed tegen.

Maar ja. Ik was zes of zeven of zoiets...
Hij ging dood door de zeep oid?
A.F.C. Ajax
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:31:23 #153
166707 Sig
Gediplomeerde oude lul.
pi_46517838
Nee, het beestje had kou gevat.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:39:57 #154
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46517988
Toen ik vroeger klein was, een jaartje of acht, kon ik niet bij de bekers in de keukenkastjes. Ik klom dan altijd op het aanrecht om er vervolgens van af te springen.

Op een treurige dag, toen ik net terug was uit school, klom ik zoals altijd op het aanrecht om een beker uit het keukenkastje te pakken. Toen ik er af sprong, kwam net Pluisje, mijn katje van een paar maandjes oud, aangestormd om mij te begroeten. Je raadt het al: ik sprong bovenop Pluisje. Pluisje lag toen heel raar te tollen en met zijn oogjes te draaien. We zijn nog naar de dierenarts gesneld, maar het mocht niet baten.

Nu, bijna 20 jaar later, voel ik mij er nog schuldig over.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:51:17 #155
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46518218
Wat vreselijk!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_46518864
Arme Pluisje.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:33:13 #157
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46519103
Misschien had ze nu nog wel geleefd.
pi_46519636
Tranen in m'n ogen.
pi_46555134
Zelf alleen vissen gehad die om onverklaarbare reden allemaal om het leven kwamen... stomme goudvissen.

Uit de familie:
Oma moest (toen ze nog jong was) samen met haar zus op de parkiet van een familielid passen. Of ze ook even z'n nageltjes wilden knippen. Zus houdt de parkiet vast, en oma ging knippen. Nee, niet z'n pootjes eraf. Maar het vogeltje was wel dood. De zus had van de zenuwen te hard in 't beestje geknepen om 'm stil te houden.

Uit de schoonfamilie:
Vader des huizes loopt 's ochtends vroeg de trap af, en hoort ineens KAIII! Was ie bovenop het kleine yorkshire terriertje gaan staan dat onderaan de trap lag. Dat heeft ie dus niet overleefd.
Kleur buiten de lijntjes.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:19:34 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_46576505
Moeders heeft m'n cavia ooit es in de volle zon buiten gezet, kon ie dus niet tegen
Kat met de staart tussen de koelkast
Op kattepootjes/staartjes staan.
Jack Russell van m'n ouders van de arm afgegooid (kan met katten toch ook ), dus Lady plat met haar bekkie op de grond.
Geprobeerd m'n hamster te vermoorden (die ik stiekem in m'n bureau had) omdat ik dacht dattie al bijna dood was. Wist niet dat die beestjes overdag slapen. Gelukkig durfden we het niet, maar hij had wel een blauw oortje

Verder ben ik heul goed met dieren
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_48333551
ik heb ooit zo'n russisch dwerghamstertje gehad, beestje opgepakt, hij bijt in mijn vinger, ik gaan schudden uit schrik (ik was 8 ofzo), beestje vliegt tegen plafond, en valt weer terug, op het laminaat, beestje is nog 2 jaar meegegaan... zijn gewoon van titanium ofzo die dieren...
pi_48337844
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Moeders heeft m'n cavia ooit es in de volle zon buiten gezet, kon ie dus niet tegen
Kat met de staart tussen de koelkast
Op kattepootjes/staartjes staan.
Jack Russell van m'n ouders van de arm afgegooid (kan met katten toch ook ), dus Lady plat met haar bekkie op de grond.
Geprobeerd m'n hamster te vermoorden (die ik stiekem in m'n bureau had) omdat ik dacht dattie al bijna dood was. Wist niet dat die beestjes overdag slapen. Gelukkig durfden we het niet, maar hij had wel een blauw oortje

Verder ben ik heul goed met dieren
Bij mij was het mijn broer .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 00:10:12 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48337883
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Bij mij was het mijn broer .
Heeft je moeder je broer in de volle zon gezet?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48342594
Een beetje late post, maar waarom doet iedereen zo luchtig over het verwonden van hun huisdieren. Het is toch beschamend voor jezelf en voor anderen om dit soort dingen te vermelden?
  zondag 15 april 2007 @ 10:44:55 #165
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48342620
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef MacKniver het volgende:
Een beetje late post, maar waarom doet iedereen zo luchtig over het verwonden van hun huisdieren. Het is toch beschamend voor jezelf en voor anderen om dit soort dingen te vermelden?
Het is inderdaad zeker niet iets om trots op te zijn, maar in verreweg de meeste gevallen is er sprake van een ongeluk, en geen opzet dus.
pi_48342686
Ik heb onlangs (op aanraden van een grote huisdierenspeciaalzaak ) mijn cavia een pipetje frontline in zijn nek gegeven want hij zat onder de vlooien door mijn katten. Helaas bleek dit supergiftig te zijn en was hij een week later dood... dus laat dit een waarschuwing zijn voor jullie, hetzelfde geld ook voor konijnen GEEN FRONTLINE ook geen spray...
pi_48342889
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Trusten het volgende:
Ik heb onlangs (op aanraden van een grote huisdierenspeciaalzaak ) mijn cavia een pipetje frontline in zijn nek gegeven want hij zat onder de vlooien door mijn katten. Helaas bleek dit supergiftig te zijn en was hij een week later dood... dus laat dit een waarschuwing zijn voor jullie, hetzelfde geld ook voor konijnen GEEN FRONTLINE ook geen spray...
ik zie op internet ook niet anders dan dat het voor honden is...
en tja dan is het voor een cavia vast niet goed ...
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 11:04:32 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48342962
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Trusten het volgende:
Wat een stomme fout van die dierenspeciaalzaak, ben je nog terug gegaan met dit verhaal?
Van wat ik weet mag je voor puppen en dieren onder een bepaald gewicht dit soort middelen niet gebruiken, stom dat ze dat niet gecontroleerd hebben daar.
Voor cavia's e.d kunnen ze vaak shampoo's bestellen tegen ongedierte.
pi_48344370
Ik ben teruggegaan inderdaad. Toen zei dezelfde man: ik bedoelde ook niet de pipetjes maar de spray! Toen ik dat aan mijn dierenarts navroeg gaf deze aan dat dit ook/net zo giftig is. Dus in die zaak zullen ze mij nooit meer zien. Ik wil heus niet de verantwoordelijkheid allemaal op de winkel schuiven maar ik vind het toch wel een hele slechte zaak dat dit dus nog niet overal bekend is...
  zondag 15 april 2007 @ 12:49:24 #170
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48345063
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Trusten het volgende:
Ik ben teruggegaan inderdaad. Toen zei dezelfde man: ik bedoelde ook niet de pipetjes maar de spray! Toen ik dat aan mijn dierenarts navroeg gaf deze aan dat dit ook/net zo giftig is. Dus in die zaak zullen ze mij nooit meer zien. Ik wil heus niet de verantwoordelijkheid allemaal op de winkel schuiven maar ik vind het toch wel een hele slechte zaak dat dit dus nog niet overal bekend is...
Maar hij heeft jou wel die pipetjes verkocht! Slechte zaak hoor!
pi_48345192
Mja...ik vroeg gewoon om frontline en een verkoopster gaf het toen, niet die man zelf, maar toch....m'n cavia is mooi wel dood
  zondag 15 april 2007 @ 12:59:07 #172
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48345274
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:55 schreef Trusten het volgende:
Mja...ik vroeg gewoon om frontline en een verkoopster gaf het toen, niet die man zelf, maar toch....m'n cavia is mooi wel dood
Maar je zei dat het op aanraden van de man van de winkel was...
pi_48345441
Mja, die zaak is heel groot...ik vroeg aan de man IN de winkel wat heb ik daar voor nodig? Toen zei hij daar kun je gewoon frontline voor kittens voor gebruiken. Toen liep ik naar de kassa en toen zei ik dat tegen de verkoopster....en die gaf frontline pipetjes...
pi_48345624
Een woestijnrat, een loop-bal, een kanaalbrug van een meter of 4 hoog, en een kleine Beelz van een jaartje of 10.
  zondag 15 april 2007 @ 16:43:04 #175
164459 Klooney
Too good to be true
pi_48351315
Vroeger hadden we een konijn. Hij mocht wel eens los lopen op het kleed onder de tafel, daar ging hij ook nooit vanaf, omdat er verder in de kamer parket lag en dat vond het beestje te glad.

Ik heb een keer dat konijn per ongeluk een flinke trap gegeven, waarna hij als een soort bambi over het parket gleed en tot stilstand kwam tegen de bank Hij heeft er verder niks aan over gehouden

En ik ben een keer per ongeluk op mijn kat gaan zitten en ik meende al zijn botten te horen kraken , gelukkig kwam het geluid slechts van zijn nageltjes die hij van schrik in de bank had gezet, pfieuw.
pi_48365209
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef Trusten het volgende:
Mja, die zaak is heel groot...ik vroeg aan de man IN de winkel wat heb ik daar voor nodig? Toen zei hij daar kun je gewoon frontline voor kittens voor gebruiken. Toen liep ik naar de kassa en toen zei ik dat tegen de verkoopster....en die gaf frontline pipetjes...
Ik zou langs zijn gegaan om een pof op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2007 23:07:43 ]
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 23:08:01 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48365308
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik zou langs zijn gegaan en pof een ram op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.
Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
pi_48365685
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
Een pof op ze oge is het minimale..
pi_48371506
wil ik ook wel maar het lost zo weinig op hij mist iig best wat omzet dankzij ons, hij zal niet failliet gaan maar toch
pi_48371800
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Trusten het volgende:
als ik jou was had ik wel de verantwoordelijkheid op de winkel, of zelfs de persoon geschoven..
het is toch idioot dat hij iets aanraad dat, bij navraag bij een dierenarts , gifitig blijkt te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')