Eergisteren was het 16:10, gisteren weet ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
Het is nu 16:00uur, S3+4 zitten nog dicht....
Pijn in der haar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef blomst het volgende:
Waarom jankt Amanda.
Toen was het zeer dichtbij 16:00uur volgens mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eergisteren was het 16:10, gisteren weet ik niet.
Dat is heel slim van Sylvia om zo'n antwoord te geven (al zou ze het wel gehoord hebben). Sylvia weet natuurlijk dat een paar van haar medebewoners het heerlijk zouden vinden als ze er wel last van gehad zou hebben. Sylvia is een vrouw met een gezond verstand.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef monique.t het volgende:
[..]
Sillvia blijkt niks gemerkt te hebben ze hebben het haar vanmorgen aan de ontbijt tafel vertelt
ja.... wel uitgeslapen dus...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef PokerJoker het volgende:
Uitgeslapen? Wie zit er nou op dinsdag tot 's nachts in de kroeg?![]()
Ja, geweldig toch.... dat je je huis alleen maar kunt vinden omdat je weet hoe het er uitziet, maar niet weet wat het adres is......quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef blomst het volgende:
Amanda weet het adres van haar vriend niet, ze woonde toch samen??
Misschien zelfs dàt te hoog ingeschat....quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geweldig toch.... dat je je huis alleen maar kunt vinden omdat je weet hoe het eruit ziet, maar niet weet wat het adres is......
Beetje Groep 3 niveau zeg maar.
Misschien weet haar moeder het adres niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda zit er nog het meest mee dat ze niets van haar moeder heeft gehoord sinds ze in DGK zit
ze zag haar eigen kop?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef blomst het volgende:
Waarom jankt Amanda.
Hee.... Leidseplein weet ze al hè.... alleen het nummer nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
Maar ja, ze woont er natuurlijk amper een maandje of twee. Voordat een straatnaam en huisnummer is opgeslagen in dat leeghoofdje, ben je toch al snel een paar jaar, en tig andere vriendjes, verder.
Als het een vliegschool is met een béétje verantwoordelijkheidsgevoel cancellen ze sowieso de vlieglessen zolang Brainless de aangewezen miljonair is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Via een kennis hoorde ik het verhaal, dat de vliegschool vanmorgen de les van Brian heeft gecancelled. De reden die Brian hoorde van huishoudster was sneeuwval, maar het werkelijke verhaal schijnt te zijn, dat de vliegschool had gemerkt dat hij tot diep in de nacht had gedronken en laveloos in slaap was gevallen. Daardoor konden ze hem om 10 uur nooit laten vliegen.
Gelukkig weet ze haar weg te werken met "Zou jij de wasmachine op strijkdroog willen zetten schat".quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zie Natasia denken..rot op Sylvia.....ze is mijn!!
Idd, als Brian echt had willen vliegen dan had ie gisteren zelf ook wel bedacht dat ie zich geen stuk in zijn hoeven moest zuipen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als het een vliegschool is met een béétje verantwoordelijkheidsgevoel cancellen ze sowieso de vlieglessen zolang Brainless de aangewezen miljonair is.
Bart dicht ik die capaciteiten nog wel toe, maar ik moet er toch niet aan denken dat psycho Brainless ooit zelfstandig in een vliegtuig mag zitten.![]()
Volgens mij zat Brian vannacht echt met zijn voeten tussen/tegen haar benen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat mij betreft kan Amanda binnenkort nog veel harder janken als haar vriend laat weten dat ie haar ex-vriend is geworden
vingeren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, Natasia heeft het voor elkaar. Ze gaat vanavond samen met Amanda in bad ......
grappig dat er helemaal niets op de talpa site staat over amanda en brianquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef Borga het volgende:
De reden waarom ze aan het janken is?????
Amanda realiseert zich dat ze vanacht met Breenles heeft liggen vozen....
Natasia is toch al over tijd??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef 2live het volgende:
Het bad moet eerst schoon, voordat je dadelijk vastgeplakt zit, of zwanger eruit komt, aldus Syl.
Gelukkig nog iemand met humor in het huis..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef 2live het volgende:
Het bad moet eerst schoon, voordat je dadelijk vastgeplakt zit, of zwanger eruit komt, aldus Syl.
Soms kan ze idd ineens verassend uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Elounda het volgende:
Natasia: ik zal het bad ff ontsmetten, want dat was Huub zijn plekkie
Syl: ja dat je niet in ene vastplakt en zwanger bent...![]()
![]()
Syl heeft droge humor, geweldig.
Ze houden het idd goed bij (nouja niet exact maar valt iig mee)quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel weer mooi, iets na 4 uur en de streams zijn er !
Nee zij doet het werk weet je nog?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vingeren bij Natasia ? Daar heb je bijna een hele hand voor nodig
Waarom mag zij meedoen? Is toch voor Syl.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Paaldansles zou me neits verbazen als Amanda weer helemaal opleefd nu.
Denk omdat Amanda paaldanseres wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom mag zij meedoen? Is toch voor Syl.![]()
Syl is te lief
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Elounda het volgende:
Natasia: ik zal het bad ff ontsmetten, want dat was Huub zijn plekkie
Syl: ja dat je niet in ene vastplakt en zwanger bent...![]()
![]()
Syl heeft droge humor, geweldig.
had niet anders verwachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:22 schreef Borga het volgende:
Amanda danst alleen met DIKKE PALEN
Roerend met je eens, en dat is knapdat ze dat kan, want ik de rest al uitgemoord met mijn temperament.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heel heel veel respect gekregen voor Sylvia de laatste dagen.
Ze is een paar dagen al haar maatjes kwijtgeraakt, maar blijft zichzlef, verlaagt zich niet, blijft opgewekt, doet haar eigen dingen.
Syllie, you're a real woman!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia's haar is 'geweeft'.
Deed Bart gisteren precies hetzelfde trouwens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:26 schreef snetje het volgende:
tis toch eigenlijk strontzonde wat brian nu weer flikt !! het zit daar allemaal te klagen dat er niks wordt gedaan achter ...dat alles zo langzaam gaat .... ze overal nee op krijgen ...
komen er weer vlieglessen in ... kan het gelijk al weer gecanceld worden .........ik hoop dat hij hier dan ook flink op wordt aangesproken !!![]()
Weet je, het is allemaal gewoon jaloerzieteit van jequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef Sporti het volgende:
Geweeft haar en dan zeggen die meiden ook nog ...............joh wat zie je er goed uit, wanneer komt er eindelijk is iemand die zegt dat ze er NIET uitziet, eigenlijk was kok Martin de enige die een beetje tegengas gaf bij dat mokkel de rest steekt er alleen nog maar een veertje bij.
Ja daar snap ik nou ook niks van. Kijk als je om wat voor reden dan ook het huis in gaat dan ga je toch inlezen en streams kijken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef Sporti het volgende:
Geweeft haar en dan zeggen die meiden ook nog ...............joh wat zie je er goed uit, wanneer komt er eindelijk is iemand die zegt dat ze er NIET uitziet, eigenlijk was kok Martin de enige die een beetje tegengas gaf bij dat mokkel de rest steekt er alleen nog maar een veertje bij.
Zou wel een stunt zijn heeft ze behalve haar ook nog tieten die niet goed zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Gigageil het volgende:
Wedden dat de siliconentieten van Amanda er dadelijk uitfloepen.....![]()
Ze zitten al niet goed: veel te veel naar de zijkanten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef Sporti het volgende:
Zou wel een stunt zijn heeft ze behalve haar ook nog tieten die niet goed zitten![]()
Wat NEP is kan nooit goed zitten,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zitten al niet goed: veel te veel naar de zijkanten.
Geloof eigenlijk weinig van dit verhaal...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:26 schreef snetje het volgende:
tis toch eigenlijk strontzonde wat brian nu weer flikt !! het zit daar allemaal te klagen dat er niks wordt gedaan achter ...dat alles zo langzaam gaat .... ze overal nee op krijgen ...
komen er weer vlieglessen in ... kan het gelijk al weer gecanceld worden .........ik hoop dat hij hier dan ook flink op wordt aangesproken !!![]()
ja inderdaad....neppe tetten hoeven echt niet lelijk te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah tziet er bij Katja anders best mooi uit
Geloof dat er best wel uitzonderingen bestaan
Duidelijk mannen aan het woordquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja inderdaad....neppe tetten hoeven echt niet lelijk te zijn.
Heeft zelfs voordelen, houden die vrouwtjes nog wat over als ze op hun rug gaan liggen.![]()
ze waren al ladderzat hoor.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef Missy_1974 het volgende:
maargoed seks komt er wel hoor tussen die 2, gister was het al veel stoei voorspel, gooi er wat drank in en ze gaat los
Hier niet, wat is er dan precies aan de hand?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Ashley1 het volgende:
meer mensen problemen met stream 1 en 2
Realy?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Gigageil het volgende:
Hoe alles is neergezet.....zegt die klojo Braaain ...![]()
Ik heb toch duidelijk een kleuterschool gezien met een laveloze Amanda die met haar blote kont over Brian hing als een zatte lichtekooi.
Brian deed er alles aan om sex met haar te krijgen, alleen was Amandel te dronken.....
![]()
hij stottertquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier niet, wat is er dan precies aan de hand?
En de andere streams doen het wel?quote:
Moeder van Nena had vast iets anders voor ogen toen ze riep : geeft Brian van katoen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Realy?
Dit is echt volkomen langs me heen gegaan....
Duurt niet lang of ze hebben echte sex...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moeder van Nena had vast iets anders voor ogen toen ze riep : geeft Brian van katoen!
Natasia botst met bijna iedereen, dus dat zal ook wel met iedere nieuwe bewoner zo zijn .......quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef itsme het volgende:
Ik hoorde Natasia zeggen dat ze een bewoner verwacht waar ze heel erg mee zal botsen.
En over als huub terug komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |