Volgens mij zat Brian vannacht echt met zijn voeten tussen/tegen haar benen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat mij betreft kan Amanda binnenkort nog veel harder janken als haar vriend laat weten dat ie haar ex-vriend is geworden
vingeren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, Natasia heeft het voor elkaar. Ze gaat vanavond samen met Amanda in bad ......
grappig dat er helemaal niets op de talpa site staat over amanda en brianquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef Borga het volgende:
De reden waarom ze aan het janken is?????
Amanda realiseert zich dat ze vanacht met Breenles heeft liggen vozen....
Natasia is toch al over tijd??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef 2live het volgende:
Het bad moet eerst schoon, voordat je dadelijk vastgeplakt zit, of zwanger eruit komt, aldus Syl.
Gelukkig nog iemand met humor in het huis..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef 2live het volgende:
Het bad moet eerst schoon, voordat je dadelijk vastgeplakt zit, of zwanger eruit komt, aldus Syl.
Soms kan ze idd ineens verassend uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Elounda het volgende:
Natasia: ik zal het bad ff ontsmetten, want dat was Huub zijn plekkie
Syl: ja dat je niet in ene vastplakt en zwanger bent...![]()
![]()
Syl heeft droge humor, geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |