Eergisteren was het 16:10, gisteren weet ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
Het is nu 16:00uur, S3+4 zitten nog dicht....
Pijn in der haar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef blomst het volgende:
Waarom jankt Amanda.
Toen was het zeer dichtbij 16:00uur volgens mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eergisteren was het 16:10, gisteren weet ik niet.
Dat is heel slim van Sylvia om zo'n antwoord te geven (al zou ze het wel gehoord hebben). Sylvia weet natuurlijk dat een paar van haar medebewoners het heerlijk zouden vinden als ze er wel last van gehad zou hebben. Sylvia is een vrouw met een gezond verstand.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef monique.t het volgende:
[..]
Sillvia blijkt niks gemerkt te hebben ze hebben het haar vanmorgen aan de ontbijt tafel vertelt
ja.... wel uitgeslapen dus...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef PokerJoker het volgende:
Uitgeslapen? Wie zit er nou op dinsdag tot 's nachts in de kroeg?![]()
Ja, geweldig toch.... dat je je huis alleen maar kunt vinden omdat je weet hoe het er uitziet, maar niet weet wat het adres is......quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef blomst het volgende:
Amanda weet het adres van haar vriend niet, ze woonde toch samen??
Misschien zelfs dàt te hoog ingeschat....quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geweldig toch.... dat je je huis alleen maar kunt vinden omdat je weet hoe het eruit ziet, maar niet weet wat het adres is......
Beetje Groep 3 niveau zeg maar.
Misschien weet haar moeder het adres niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda zit er nog het meest mee dat ze niets van haar moeder heeft gehoord sinds ze in DGK zit
ze zag haar eigen kop?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef blomst het volgende:
Waarom jankt Amanda.
Hee.... Leidseplein weet ze al hè.... alleen het nummer nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
Maar ja, ze woont er natuurlijk amper een maandje of twee. Voordat een straatnaam en huisnummer is opgeslagen in dat leeghoofdje, ben je toch al snel een paar jaar, en tig andere vriendjes, verder.
Als het een vliegschool is met een béétje verantwoordelijkheidsgevoel cancellen ze sowieso de vlieglessen zolang Brainless de aangewezen miljonair is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Via een kennis hoorde ik het verhaal, dat de vliegschool vanmorgen de les van Brian heeft gecancelled. De reden die Brian hoorde van huishoudster was sneeuwval, maar het werkelijke verhaal schijnt te zijn, dat de vliegschool had gemerkt dat hij tot diep in de nacht had gedronken en laveloos in slaap was gevallen. Daardoor konden ze hem om 10 uur nooit laten vliegen.
Gelukkig weet ze haar weg te werken met "Zou jij de wasmachine op strijkdroog willen zetten schat".quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zie Natasia denken..rot op Sylvia.....ze is mijn!!
Idd, als Brian echt had willen vliegen dan had ie gisteren zelf ook wel bedacht dat ie zich geen stuk in zijn hoeven moest zuipen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als het een vliegschool is met een béétje verantwoordelijkheidsgevoel cancellen ze sowieso de vlieglessen zolang Brainless de aangewezen miljonair is.
Bart dicht ik die capaciteiten nog wel toe, maar ik moet er toch niet aan denken dat psycho Brainless ooit zelfstandig in een vliegtuig mag zitten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |