Sylvia heeft er helemaal niets van meegekrgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft Sylvia zich nog beklaagd over dat asociale gedrag van Amanda terwijl ze sliep?
Sylvia heeft niets gemerkt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft Sylvia zich nog beklaagd over dat asociale gedrag van Amanda terwijl ze sliep?
Of dezelfde kapper.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
Zou Armand een broer van Herma zijn? Check die kapsel.
[afbeelding]
Rustig maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Mika25 het volgende:
Toen Black_King dit topic opende werd er "spanning" beloofd (zie tt), maar ik zie nog niets![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Hier heeft ze bijna de hele dag over gedaan.
[afbeelding]
Ja erg toch, ik schreef het vanmorgen al in de vorige Cos, die Herma lijkt er wel eentje uit de oude doos...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
Zou Armand een broer van Herma zijn? Check die kapsel.
Met behulp van dit typemachine zeker:quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda gaat nu een brief schrijven aan haar vriendje Rogier
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met behulp van dit typemachine zeker:
[afbeelding]
kettels in de skaj?quote:
Ja, dat is wel zielig ja, maar als ik er zo uitzag probeerde ik er misschien ook wel de hele dag nog wat van te maken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef StunningCunt het volgende:
toch zielig om te zien dat iemand zo met haar uiterlijk bezig is. Kijk, iedereen van die leeftijd vindt dat erg belangrijk, maar lijkt wel een obsessie.
There will be, no other shequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
En Brian speelt weer op zijn gitaar
Uitgeslapen? Wie zit er nou op dinsdag tot 's nachts in de kroeg?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer bijgelezen......
Las dat Natasia zo over tijd is dat ze denkt dat ze in de overgang is???
Hoe lang is het ook al weer geleden dat Wilgo 1½ uur langskwam "zonder camera's" ???
Hij kwam 11 januari terug uit Suriname, dus ehm... was dat zondag 14 januari?
Dus als Natasia nu een week over tijd is... anyway, you do the math
Sillvia blijkt niks gemerkt te hebben ze hebben het haar vanmorgen aan de ontbijt tafel verteltquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
neeeeeeeeeeeeee niet nog zon aap. ik hoopte al dat haar soort zou uitstervenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer bijgelezen......
Las dat Natasia zo over tijd is dat ze denkt dat ze in de overgang is???
Hoe lang is het ook al weer geleden dat Wilgo 1½ uur langskwam "zonder camera's" ???
Hij kwam 11 januari terug uit Suriname, dus ehm... was dat zondag 14 januari?
Dus als Natasia nu een week over tijd is... anyway, you do the math
Dat klinkt erg aannemelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Via een kennis hoorde ik het verhaal, dat de vliegschool vanmorgen de les van Brian heeft gecancelled. De reden die Brian hoorde van huishoudster was sneeuwval, maar het werkelijke verhaal schijnt te zijn, dat de vliegschool had gemerkt dat hij tot diep in de nacht had gedronken en laveloos in slaap was gevallen. Daardoor konden ze hem om 10 uur nooit laten vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |