Haar man (vader van oudste kind) doodgeschoten op straat, haar vader overleden voor ze kon vertellen dat ze zwanger was. Moeder ook overleden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist. Welke drama's hebben er in haar leven plaatsgevonden?
Dacht dat Natas maar twee dingen had: Een winter- en een zomervacht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
mss hebben ze ook wat kleding tips voor natasia, die kan ze wel gebruiken.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dacht dat Natas maar twee dingen had: Een winter- en een zomervacht.
[..]
[..]
Oef...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar man (vader van oudste kind) doodgeschoten op straat
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Bart lezend in een boekje. leuke streams
smakelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef Gigageil het volgende:
Als dat haar van Amandel wat wordt, vreet ik mijn sokken op......![]()
Psies... en geen afrekening of iets dergelijks, waar ik normaal gesproken direct aan zou denken...quote:
volgens mij is ze al anderhalf uur bezig en is het nog nietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef Gigageil het volgende:
Als dat haar van Amandel wat wordt, vreet ik mijn sokken op......![]()
Ze heeft nog niks anders gedaan als aan haar uiterlijk zitten prutsen. Leeghoofd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
smakelijk
Het kan een dag of wat duren, maar uiteindelijk maakt ze er wel iets van
iets zegt me dat Amanda in de buitenwereld ook niet veel meer doet dan aan haar haar prutsenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef pluisje78 het volgende:
kijk daar in dat huis hebben ze geen reet te doen dus ja kunnen ze er 24 uur over doen om hun haar perfect te hebben.
Maarja wij moeten het binnen 20 min gestyld hebben anders worden onze bazen boos hahaha.
Sjezus...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Psies... en geen afrekening of iets dergelijks, waar ik normaal gesproken direct aan zou denken...
Verkeersruzietje, tegen de verkeerde persoon aangelopen, geen agressieve man, dus weggelopen en in de auto gaan zitten, en boem.![]()
Net zoals dat ze bijna haar rijbewijs had. Ze hoefde nog maar een paar lessen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:44 schreef blomst het volgende:
Je kunt wel zien dat Amanda een kappersopleiding heeft gevolgd.
Ze moest nog een paar vakken, waaronder ws de praktijk.
ja zeg... vertel dan meteen ff hoelaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Dit las ik op nowlive. Iemand heeft huub gesproken op msn vandaag
<knip>
#39 check this out zegt (12:02):
ik moet gaan, blijf goed opletten het word lachen
Het ziet eruit als een kapot gewaait vogelnestjequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
smakelijk
Het kan een dag of wat duren, maar uiteindelijk maakt ze er wel iets van
tja ik heb niet met hem gesproken he, enne ik zit hier ook al hele dag vast te roesten, ik doe alles ff snel snel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg... vertel dan meteen ff hoelaatik kan toch niet hier achter m'n pc vastroesten in de hoop dat er nog wat gaat gebeuren
Heeft ze niet verteld, Syl en Herma vroegen niet door, waren teveel onder de indruk.quote:
wat een leuk leven hebben we zo he?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:47 schreef petraa het volgende:
[..]
tja ik heb niet met hem gesproken he, enne ik zit hier ook al hele dag vast te roesten, ik doe alles ff snel snel.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:47 schreef petraa het volgende:
[..]
tja ik heb niet met hem gesproken he, enne ik zit hier ook al hele dag vast te roesten, ik doe alles ff snel snel.
edit:
En nee ik ben geen Brainles![]()
pfff nou, nou ja een geluk morgen moet ik werken dusssss weinig kans om te kijken dan heb ik toch nog een soort van leven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat een leuk leven hebben we zo he?
me hond ligt hier naast en hij is stokdoof, maar dat eikelige gelach hoorde hij zijn kop ging omhoog.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:50 schreef teamlead het volgende:jezus.. het lacht om een mop die op de kleuterschool al niet meer grappig was
en m'n katten vluchten prompt onder de bank
Ik maakte gisteren die vergelijking alquote:
Dus als ik het goed heb, laten ze de beelden zien dat Huub "onschuldig" is, de schop niet raak was. Laten ze de bewoners even een dagje sidderen en dan Huub er weer in?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Dit las ik op nowlive. Iemand heeft huub gesproken op msn vandaag
#39 check this out zegt (11:56):
donderdag zebra lounge?
nee this is me
..........etc.
#39 check this out zegt (12:02):
ik moet gaan, blijf goed opletten het word lachen
wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef partyyboyy het volgende:
Zo al 2 dagen geen streams gekeken
En gaat er wat spannends gebeuren?
waarom kijken jullie dan nog?quote:
Hopelijk niet. Dat is toch niet vet meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw Palma? En vanmiddag komt die homo er in?
streams staan hier ook uit hoor, heb gister alleen even de discussie gezien en vandaag even naar palma gekekenquote:
Sylvia heeft er helemaal niets van meegekrgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft Sylvia zich nog beklaagd over dat asociale gedrag van Amanda terwijl ze sliep?
Sylvia heeft niets gemerkt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft Sylvia zich nog beklaagd over dat asociale gedrag van Amanda terwijl ze sliep?
Of dezelfde kapper.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
Zou Armand een broer van Herma zijn? Check die kapsel.
[afbeelding]
Rustig maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Mika25 het volgende:
Toen Black_King dit topic opende werd er "spanning" beloofd (zie tt), maar ik zie nog niets![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Hier heeft ze bijna de hele dag over gedaan.
[afbeelding]
Ja erg toch, ik schreef het vanmorgen al in de vorige Cos, die Herma lijkt er wel eentje uit de oude doos...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
Zou Armand een broer van Herma zijn? Check die kapsel.
Met behulp van dit typemachine zeker:quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda gaat nu een brief schrijven aan haar vriendje Rogier
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met behulp van dit typemachine zeker:
[afbeelding]
kettels in de skaj?quote:
Ja, dat is wel zielig ja, maar als ik er zo uitzag probeerde ik er misschien ook wel de hele dag nog wat van te maken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef StunningCunt het volgende:
toch zielig om te zien dat iemand zo met haar uiterlijk bezig is. Kijk, iedereen van die leeftijd vindt dat erg belangrijk, maar lijkt wel een obsessie.
There will be, no other shequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
En Brian speelt weer op zijn gitaar
Uitgeslapen? Wie zit er nou op dinsdag tot 's nachts in de kroeg?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer bijgelezen......
Las dat Natasia zo over tijd is dat ze denkt dat ze in de overgang is???
Hoe lang is het ook al weer geleden dat Wilgo 1½ uur langskwam "zonder camera's" ???
Hij kwam 11 januari terug uit Suriname, dus ehm... was dat zondag 14 januari?
Dus als Natasia nu een week over tijd is... anyway, you do the math
Sillvia blijkt niks gemerkt te hebben ze hebben het haar vanmorgen aan de ontbijt tafel verteltquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
neeeeeeeeeeeeee niet nog zon aap. ik hoopte al dat haar soort zou uitstervenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer bijgelezen......
Las dat Natasia zo over tijd is dat ze denkt dat ze in de overgang is???
Hoe lang is het ook al weer geleden dat Wilgo 1½ uur langskwam "zonder camera's" ???
Hij kwam 11 januari terug uit Suriname, dus ehm... was dat zondag 14 januari?
Dus als Natasia nu een week over tijd is... anyway, you do the math
Dat klinkt erg aannemelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Via een kennis hoorde ik het verhaal, dat de vliegschool vanmorgen de les van Brian heeft gecancelled. De reden die Brian hoorde van huishoudster was sneeuwval, maar het werkelijke verhaal schijnt te zijn, dat de vliegschool had gemerkt dat hij tot diep in de nacht had gedronken en laveloos in slaap was gevallen. Daardoor konden ze hem om 10 uur nooit laten vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |