Op kantoor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef Geqxon het volgende:
Ja sorry hoor, maar als ze bv. 12 was zou ik het wel extreem vinden.
Hij vindt zichzelf zeker ruimdenkend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Mijn collega biecht net op dat hij afgelopen weekend op de zaak is geweest met een meisje, en dat hij daar seks met haar heeft gehad op het bureau van onze manager... Hij vindt het zelf behoorlijk stoer, en onze manager die het ook weet, vindt het ook wel lachen.
Ik vind het anders behoorlijk ruimdenkend....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf zeker ruimdenkend.![]()
En lees nu nog eens je eigen verhaaltje, geloof je het zelf?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:07 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben een VVD-er.
Het blijft gewoon een feit dat je om een dergelijke actie ontslagen zou kunnen worden, en mijns inziens is het gewoon niet helemaal normaal om na werktijd een meisje mee te nemen om het op het bureau van je baas te doen. Als ie nou zijn eigen bureau had gebruikt, oké. Dat is wat anders.
En ik ben idd gewoon bang dat ie het ook op mijn bureau gaat doen :S BRRR
en een gangster noem je een bink?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef Camplo het volgende:
Geile wijven dat zijn moppies,
tortelduiven noem ik vozers.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
en een gangster noem je een bink?
Def Pquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef Camplo het volgende:
Geile wijven dat zijn moppies,
tortelduiven noem ik vozers.
Heb m irl gezien, en k mag nog steeds bier met ze drinken enzoquote:
Slet! Groupie!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb m irl gezien, en k mag nog steeds bier met ze drinken enzo
Wat is je tegenprestatie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb m irl gezien, en k mag nog steeds bier met ze drinken enzo
Niksquote:
Khad gehoopt op een toffer antwoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NiksIk ging met Ijsblok mailen, en dat werd veel mailen over dagelijkse dingen
Verder echt niks, I swear
![]()
daar heb je toch schoonmaaksters voor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef diamant het volgende:
Chill het is alleen maar seks. Haal je er maandagmorgen gewoon een doekje over voor de zekerheid.
Om over dat bureau te nemen jahquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:08 schreef Stommie het volgende:
[..]
daar heb je toch schoonmaaksters voor?
Nee sorry, die mensen vind ik echt niet speciaal omdat ze een plaatje opnemen ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Khad gehoopt op een toffer antwoord
* Camplo had het bier al koud gezet
Dus geen chillen in het bubbelbad party's?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee sorry, die mensen vind ik echt niet speciaal omdat ze een plaatje opnemen ofzo
Christ, wat een kutnummer zegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus geen chillen in het bubbelbad party's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |