Met Fall Out Boy? Daar maak je mij niet gelukkig mee hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Universal gaat hem wel weer gelukkig maken, heb ik begrepen.
prima, betaal je mijn bier ook ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef renz0r het volgende:
Zo kan vrijdag wel een goed biertje gebruiken!
Tentamenweek er bijna op, nog 1 tentamen (3 vakken in 1)
Hertamen gehaald, eerste blok nu volledig afgesloten. Bestond uit 2 onderdelen met ieder een cijfer, gemiddelde daarvan is het echte cijfer. 2x een 5.5
![]()
. Ik vind het wel best
Hopelijk de tentamens van blok 2, deze dus, ook goedEerste cijfer iig al voldoende
Dé studenten tienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef renz0r het volgende:
Zo kan vrijdag wel een goed biertje gebruiken!
Tentamenweek er bijna op, nog 1 tentamen (3 vakken in 1)
Hertamen gehaald, eerste blok nu volledig afgesloten. Bestond uit 2 onderdelen met ieder een cijfer, gemiddelde daarvan is het echte cijfer. 2x een 5.5
![]()
. Ik vind het wel best
Hopelijk de tentamens van blok 2, deze dus, ook goedEerste cijfer iig al voldoende
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Lief" betekent: "Tengels af, of jouw pink ondergaat hetzelfde lot als de mijne."
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mn examenaanvraag auto rijbewijs gedaan, nog een paar lesjes en dan examen
Ik las 'Snakey in je bilnaad'.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sneeuw in je bilnaad dat is pas eng
Hoe is het met de gezondheid ? nog ziekjes ?quote:
Dat wou je lezenquote:
joaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe is het met de gezondheid ? nog ziekjes ?![]()
Die mogelijkheid was er.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Stofje het volgende:
Tieten.
Broek uit?quote:
Ik heb de cd's die ik gisteren en vandaag via de download binnen gehaald heb:quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik luister alweer Fall Out Boy.
Krijgen? Krijgen?!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het toeval! Ik krijg van Universal dus twee dingen: Fall Out Boy én Klaxons.
Oh, ik coördineer de recensiesectie op festivalinfo.nl, waardoor alle cd's eerst door mijn handen gaan, alvorens verreweg het grootste gedeelte doorgepasst wordt naar m'n recensenten.quote:
Maar eerst 1:1 gedigitaliseerd wordt natuurlijk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik coördineer de recensiesectie op festivalinfo.nl, waardoor alle cd's eerst door mijn handen gaan, alvorens verreweg het grootste gedeelte doorgepasst wordt naar m'n recensenten.
Neuh, er komt niet echt veel uit dat ik leuk vind, de laatste tijd, dus ik digitaliseer nietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar eerst 1:1 gedigitaliseerd wordt natuurlijk?
[hint] Die is al uit [/hint]quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, er komt niet echt veel uit dat ik leuk vind, de laatste tijd, dus ik digitaliseer niets. Binnenkort komt wel de nieuwe !!! uit, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Die recenseer ik dan gewoon zélf.
Niet officieel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[/hint] Die is al uit [/hint]
Uut is uut!!quote:
ZOMGORZZZ NOOBALERTORR!!!11!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef Stofje het volgende:
Ik kan die van !!! niet eens vinden via EMule. Arcade Fire ook even proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ZOMGORZZZ NOOBALERTORR!!!11!D:d dD: D: D: d:
D:D
![]()
D:D D:
hoiquote:
Als je maar genoeg bier op hebt wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef fraubitch het volgende:
komt er ook potentieel neukmateriaal?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi
mag ik ff bij je jammeren?![]()
dat is zo'n dik engels accent he in die introquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/33048800
PHATTER EN JE WEET HET!
Nutteloze kickquote:
jupquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nutteloze kick![]()
![]()
jij bent vrijdagmiddag zuhauze enzo ?
inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Stofje het volgende:
FOK gaat tráág!
15:00-15:15 vrijquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jups'ochtends even naar groningen, maar zeg maar hoelaat je vrij bent dan ben ik beschikbaar
[..]
inderdaad
Moet je niet zoveel blowenquote:
Alsof FOK! sneller zou gaan als je nuchter wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel blowen![]()
dan lijkt het tenminste wel snellerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alsof FOK! sneller zou gaan als je nuchter was
Onzin!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
dan lijkt het tenminste wel sneller![]()
![]()
We houden je er aan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Stofje het volgende:
Deze dag heeft me wel zó weinig gebracht, ik heb deze dag wel zó weinig gepresteerd, zo weinig gedaan, morgen ga ik wat doen. [/belofte]
Hij staat hier ook. Maar serieus: Ik was van plan veel werk te verzetten vóór vrijdag, dus morgen moet het gewoon.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb je quote opgeslagen in een text bestand en opgeslagen, en herinner je er morgen aan
Ik hoop dat je het voor jezelf idd echt doet, veel succes ermee iigquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij staat hier ook. Maar serieus: Ik was van plan veel werk te verzetten vóór vrijdag, dus morgen moet het gewoon.
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er nog mensen?
ja ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er nog mensen?
Ja!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik
ey skip zie ik je morgen nog in/bij paradiso?
Ja. Ik heb dubbele gevoelens. Ik heb zin in de sneeuw van morgen als weerfan, maar wil óók naar dat concert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
ik negeer die sneeuw gewoon, hoop alleen dat de NS dat ook doet
Als jij onderweg bent zit ik waarschijnlijk al in de zaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
ik bel/sms je wel als ik onderweg ben
ik ga pas om 10 uur weg hier, maar ik zal wel smsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als jij onderweg bent zit ik waarschijnlijk al in de zaal![]()
Doe maar. Maar ik peer 'm na afloop wel gelijk want ik moet ("quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga pas om 10 uur weg hier, maar ik zal wel smsen
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar schoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef -skippybal- het volgende:
En de sneeuw voor heeft voor ons in het rivierengebied een behoorlijke kans om erger/beter (doorhalen wat niet van toepassing is) uit te pakken dan de rest van het land op dit moment![]()
Ja dat gaat dus niet lukkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
ok, ik ga gewoon door tot de eerste trein, maar misschien kunnen we nog effe samen een biertje drinken
Vroegah ging ik nog trainen op de fiets terwijl er veel sneeuw werd voorspeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar school
maar dat was niet in nederlandquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vroegah ging ik nog trainen op de fiets terwijl er veel sneeuw werd voorspeld.
Ik moest de nacht doorbrengen in veels te grote villa van een veels te aardig bejaard stelletje
Roosendaalquote:
De IJstijd was knudde ja, maar de tijden zijn nou eenmaal veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar school
nou ja, da's ook 1x gebeurd, in '84/'85 ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De IJstijd was knudde ja, maar de tijden zijn nou eenmaal veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |