Met Fall Out Boy? Daar maak je mij niet gelukkig mee hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Universal gaat hem wel weer gelukkig maken, heb ik begrepen.
prima, betaal je mijn bier ook ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef renz0r het volgende:
Zo kan vrijdag wel een goed biertje gebruiken!
Tentamenweek er bijna op, nog 1 tentamen (3 vakken in 1)
Hertamen gehaald, eerste blok nu volledig afgesloten. Bestond uit 2 onderdelen met ieder een cijfer, gemiddelde daarvan is het echte cijfer. 2x een 5.5
![]()
. Ik vind het wel best
Hopelijk de tentamens van blok 2, deze dus, ook goedEerste cijfer iig al voldoende
Dé studenten tienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef renz0r het volgende:
Zo kan vrijdag wel een goed biertje gebruiken!
Tentamenweek er bijna op, nog 1 tentamen (3 vakken in 1)
Hertamen gehaald, eerste blok nu volledig afgesloten. Bestond uit 2 onderdelen met ieder een cijfer, gemiddelde daarvan is het echte cijfer. 2x een 5.5
![]()
. Ik vind het wel best
Hopelijk de tentamens van blok 2, deze dus, ook goedEerste cijfer iig al voldoende
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Lief" betekent: "Tengels af, of jouw pink ondergaat hetzelfde lot als de mijne."
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mn examenaanvraag auto rijbewijs gedaan, nog een paar lesjes en dan examen
Ik las 'Snakey in je bilnaad'.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sneeuw in je bilnaad dat is pas eng
Hoe is het met de gezondheid ? nog ziekjes ?quote:
Dat wou je lezenquote:
joaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe is het met de gezondheid ? nog ziekjes ?![]()
Die mogelijkheid was er.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Stofje het volgende:
Tieten.
Broek uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |