Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er nog mensen?
ja ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er nog mensen?
Ja!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik
ey skip zie ik je morgen nog in/bij paradiso?
Ja. Ik heb dubbele gevoelens. Ik heb zin in de sneeuw van morgen als weerfan, maar wil óók naar dat concert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
ik negeer die sneeuw gewoon, hoop alleen dat de NS dat ook doet
Als jij onderweg bent zit ik waarschijnlijk al in de zaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
ik bel/sms je wel als ik onderweg ben
ik ga pas om 10 uur weg hier, maar ik zal wel smsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als jij onderweg bent zit ik waarschijnlijk al in de zaal![]()
Doe maar. Maar ik peer 'm na afloop wel gelijk want ik moet ("quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga pas om 10 uur weg hier, maar ik zal wel smsen
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar schoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef -skippybal- het volgende:
En de sneeuw voor heeft voor ons in het rivierengebied een behoorlijke kans om erger/beter (doorhalen wat niet van toepassing is) uit te pakken dan de rest van het land op dit moment![]()
Ja dat gaat dus niet lukkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
ok, ik ga gewoon door tot de eerste trein, maar misschien kunnen we nog effe samen een biertje drinken
Vroegah ging ik nog trainen op de fiets terwijl er veel sneeuw werd voorspeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar school
maar dat was niet in nederlandquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vroegah ging ik nog trainen op de fiets terwijl er veel sneeuw werd voorspeld.
Ik moest de nacht doorbrengen in veels te grote villa van een veels te aardig bejaard stelletje
Roosendaalquote:
De IJstijd was knudde ja, maar de tijden zijn nou eenmaal veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
pff... vroegah fietste ik nog bij -20 door 20cm sneeuw naar school
nou ja, da's ook 1x gebeurd, in '84/'85 ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De IJstijd was knudde ja, maar de tijden zijn nou eenmaal veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |