Zo issiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
en hij had er alweer een klaar staan.
Z'n vriendin klaagt ook dat ie veel te snel is.quote:
Kijk, de politie komt ook direct hardhandig ingrijpen.quote:
O, ik had uit de topictitel niet begrepen dat dit Hools-on-Ice wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef borisz het volgende:
[..]
*Sjimz mag twee minuten naar de strafbank voor hooking![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O, ik had uit de topictitel niet begrepen dat dit Hools-on-Ice was
Oepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:52 schreef Bos81 het volgende:
Doe dat in het vervolg wanneer mijn glas bier op de bar staat. Nu ben ik kletsnat![]()
Waar staat dat dat moet?quote:
quote:
Jawel, ik moet om half 3 beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef Jasza het volgende:
Goedemiddag, Sjimmie moest je niet werken?
It's better to fuck than to fightquote:
make hay not war zong Catatatonia ooitquote:
eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:04 schreef borisz het volgende:
Ik moet is ophouden mentos te eten
11, lees ej tekstt eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus eigenlijk heeft Justin gelijk, alles tussen de 10 en de 20 jaar.
Ja maar dat is dus onzin, in feite ben je de eerste dag na je tiende verjaardag een tiener. Want je zit dan in je 11e levensjaar....quote:
Ik geef je ook gelijk hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus onzin, in feite ben je de eerste dag na je tiende verjaardag een tiener. Want je zit dan in je 11e levensjaar....
Maargoed omdat jij zweert bij wikipedia...
in feite ben je tiener een seconde (en tien jaar) na het tijdstip waarop je geboren bent.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus onzin, in feite ben je de eerste dag na je tiende verjaardag een tiener. Want je zit dan in je 11e levensjaar....
Maargoed omdat jij zweert bij wikipedia...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef Againzender het volgende:
Kom maar op met die sneeuw:
Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
woensdag 07 februari 2007 12.33 uur
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef Againzender het volgende:
Kom maar op met die sneeuw:
Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
woensdag 07 februari 2007 12.33 uur
Ja dat bedoel ik te zeggen, maar dat is te moeilijk voor Justinquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in feite ben je tiener een seconde (en tien jaar) na het tijdstip waarop je geboren bent.![]()
Idd veels te moeilijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik te zeggen, maar dat is te moeilijk voor Justin![]()
![]()
Mogguh pootjequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef popolon het volgende:
't is het weer in het fobo Bluezz dat ik heb ge-update.
Ah, dat ligt dus niet aan mij!quote:
Ik ben in mijn hoofd nog regelmatig een kleuterquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook nog een tiener, in mijn hoofd dan
Popolon bedoelt dat hij zijn fotoboek weer heeft bijgewerkt en dat hij dus weer wat reacties erbij wilquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dat ligt dus niet aan mij!
ik heb iedere dag in mijn hoofd een kleuterquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd nog regelmatig een kleuter
en over een aantal dagen zijn dat bijn alle mensen beneden de rivierenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd nog regelmatig een kleuter
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:06 schreef borisz het volgende:
[..]
en over een aantal dagen zijn dat bijn alle mensen beneden de rivieren![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:05 schreef lookinforyou het volgende:
ik heb iedere dag in mijn hoofd een kleuter
Zie je fobo.quote:
Ik ken die reactie als mijn moeder dat ook vergeten isquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef lookinforyou het volgende:
Ik had net weer een kopje koffie om van te kotsen![]()
Ik vergeet bij mijn 2-de kopje koffie 9 van de 10 x een nieuwe pad in mijn senseo te gooien.
Wat is die koffie dan smerig.......
ik heb ook altijd de dark roast en er is nu nog een sterker soort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef popolon het volgende:
Ik vind alleen de dark roast voor in de Senseo de moeite waard, de rest is me toch wat aan de slappe kant.
Of warme melk maken, en gewoon je beker onder de gebruikte thee-pad zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef borisz het volgende:
Ik ken die reactie als mijn moeder dat ook vergeten is![]()
thee met melk vind ik gewoon al om van tequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of warme melk maken, en gewoon je beker onder de gebruikte thee-pad zetten
15 inch scherm hier
Welke is dat? *Interesse heeft*quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb ook altijd de dark roast en er is nu nog een sterker soort.
ik heb geen idee of het al te koop is, maar kreeg een paar van die pads thuis gestuurd een tijdje terug.quote:
AH heeft ze te koop als Extra dark zie ik net.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb geen idee of het al te koop is, maar kreeg een paar van die pads thuis gestuurd een tijdje terug.
Kan het op de DE site niet vinden trouwens.
Het heet Very Dark volgens mij.
Hmm, nog even wachten dus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb geen idee of het al te koop is, maar kreeg een paar van die pads thuis gestuurd een tijdje terug.
Kan het op de DE site niet vinden trouwens.
Het heet Very Dark volgens mij.
Het is echt wel wakker word koffie of wakker blijf koffie vind ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Hmm, nog even wachten dus.
edit
Aha, extra dark, ik zie ze nog niet op Amazon maar dat zal dan wel snel komen.
heb er net 1 gehaald voor justin zo'n mutsquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
Er zijn net wat boodschappen gedaan bij appie. rookworsten zijn in de aanbieding van unox. Bij drie worsten krijg je dit jaar een unox muts, het is zo'n canadeze OS2006 muts
Ik wissel het een beetje af. Maar de koffie die ik vanmorgen ergens anders dronk, was er eentje die sommige overhalen om het voortaan bij thee te laten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef clauwheee het volgende:
Ieks, horrorverhalen hiero, haha. Ik drink alleen thee (maar niet van de pads!), koffie is aan mij niet besteed..
Het was de bedoeling dat er koffie uit kwamquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:34 schreef lookinforyou het volgende:
thee met melk vind ik gewoon al om van te![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat er koffie uit kwam
Jammerquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:59 schreef methodmich het volgende:
Mark Nooij??? Die ken ik niet Messenga.
quote:
leuk werk is datquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zometeen gaan we ff kijken naar een badkamer...
Ben benieuwd.
Lijkt me niet aan te ontkomen als je een huis in moet richtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brrr, al die stelletjes die de hele woonboulevard afstruinen.
Het is een waterklerk, wat een beroep.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Mart Nooij kende ik ook niet.
Wel een leuke stap voor hem.
Net als de stap van Arjan Human, helaas voor ons:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1065750.ece
Tenue nog niet, is nog niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie al een mooi tenue en goede schoenen?
Hoewel vandaag een trainingspak aan te raden is!
echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Ik zou hem ook een broek aangeven.
Om 16.39:59 werkt het weerquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Telefooncentrale eruit geklapt, ziekenhuis is onbereikbaar
Ik denk dat ik zo maar ga, als ie binnen nu en 10 minuten niet werkt
ok, thanksquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die lange broek erbij is het wel genoeg hoor lfy.
Beide erg cool.quote:
geen idee, zal eens kijken in de brievenbus als ik thuis ben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, hier nog VI-abonnees die hem ook nog niet binnen hebben gekregen?
Al is lasergaming leuker dan karten, vind ik dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, maar wel een hele tijd terug dat ik dat gedaan heb.
De VI is hier gewoon binnen gekomenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, hier nog VI-abonnees die hem ook nog niet binnen hebben gekregen?
Hier ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De VI is hier gewoon binnen gekomen
Ik zie hier nietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Hey Mod pas die lay-out verneuking eens aan.
koop dan een echte koffie machinequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef lookinforyou het volgende:
Ik had net weer een kopje koffie om van te kotsen![]()
Ik vergeet bij mijn 2-de kopje koffie 9 van de 10 x een nieuwe pad in mijn senseo te gooien.
Wat is die koffie dan smerig.......
OKee, bij was het een hele lange link.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,morgen meer...
Ja, idd. Terwijl ie nog maar een weekje te koop staat..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn![]()
* GR Ff 'n biertje tussen het instorten en leren door...
Huh? Waar!quote:
Jij bent denk ik de enige die het kan ontvangen.quote:
Ik blijf lekker binnen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef popolon het volgende:
Weeralarm in Nederland, nou kijk maar goed uit mensen.
Nee, commercials zenden ze niet uit online.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Is ie nergens online te bekijken dan?
Brood, bier en blikken capucijners.quote:
Nu wel.quote:
ik warm je wel even opquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef lookinforyou het volgende:
Nou Justin heeft zijn eerste training achter de rug.
Wat was het verschrikklijk koud daar te staan zeg. Brrrrrrrrrrrrrrrr
dat lukt je vast nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik warm je wel even op [afbeelding]![]()
daar heb ik zo mn technieken voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Omdat ik nooit weer warm ga worden, zo koud heb ik het
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:ik had een etentje in de plannign maar dat kon niet doorgaan vanwege de storm en het weersalarm de vorige keer.......... nu staat het etentje voor morgen gepland
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar heb ik zo mn technieken voor![]()
maarja met die 0 fouten van haar kun je hoogstens gelijk komen, winnen doe je nietquote:
nee idd.... maar ze kan altijd een foutje makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja met die 0 fouten van haar kun je hoogstens gelijk komen, winnen doe je niet
Boefje tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
ik warm je wel even op [afbeelding]![]()
Tja een foutje kan altijd gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zou wel een schande zijn als juf een foutje zou maken natuurlijk... Dus volgens mij houdt ze informatie achter
Heeee toch Bluezz, klassequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boefje toch
Bluezzekind heeft nieuwe aldi-PC met vista
Het wordt eens tijd dat er echte kenners van computernetwerken gaan kijken naar FOK!. Want degene die het nu doen zullen wel niet zo heel goed zijn, anders zouden deze problemen niet zo vaak voorkomen. Tenzij er geen geld voor is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, snel is weer eens anders hier.
Krijg je een flashback naar 88?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:52 schreef golfer het volgende:
Ik hou het haast niet meer van de spanning bij Nederland-Rusland.![]()
Wij zijn hier nou eenmaal geen sneeuw gewend zoals bij jouquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef popolon het volgende:
Weeralarm in Nederland, nou kijk maar goed uit mensen.
hoe ging de sollicitatie?quote:
ik zou er maar snel xp op knallen, wordt ie 10 keer zo snelquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boefje toch
Bluezzekind heeft nieuwe aldi-PC met vista
Het was niet echt een sollicitatie meer een intake.quote:
Ik weet er alles van hoor, heb 30 jaar in Nederland doorgebracht. 'k Kan het nu wel leuk vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij zijn hier nou eenmaal geen sneeuw gewend zoals bij jou
Hier wordt het gewoon een puinzooi met zulk weer.
misschien ligt het wel aan het serverparkquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat er echte kenners van computernetwerken gaan kijken naar FOK!. Want degene die het nu doen zullen wel niet zo heel goed zijn, anders zouden deze problemen niet zo vaak voorkomen. Tenzij er geen geld voor is.
Dan moet men daar maar naar kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien ligt het wel aan het serverpark
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje in de huwelijksnacht :
'Hu wat is dat ? Heet dat nu een klimoris ?'
'Nee, maar durfde het niet te zeggen Eigenlijk ben ik een man.Je blijft toch wel van me houden ?'
Wat ph zegt .. denk dat het eerder hardwaretechnisch is, dan kennis van de FOK!-IT'ersquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien ligt het wel aan het serverpark
ik heb ook gekekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Gelukkig net genoten van een schitterende 3e set ...hoefde ik geen voetbal te zien
Op RTV-NH was Champions League Dames Volleybal Martinus tegen Istanbul....
de Amstelveense stonden 2-0 voor maar 24-19 achter in de 3e set...winnen uiteindelijk nog met 27-25 en dus de wedstrijd met 3-0.
Goed uitgangspunt voor de return in Turkije
Jammer dat je dat niet gekeken hebt Golfer !
OKee, maar dan nog moet er echt iets aangedaan worden, wat binnen de financiele mogelijkheden ligt. DIt trekt natuurlijk nauwelijks users aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat ph zegt .. denk dat het eerder hardwaretechnisch is, dan kennis van de FOK!-IT'ers
Nou hoeraquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van briljante bondscoach.
Zou briljant was Guus vandaag inderdaad nietquote:
Zo sterk vond ik Hiddink niet, maar ik zuip graag z'n fraudegeld op: doe mij maar een dubbele Ardbeg!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van briljante bondscoach.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou briljant was Guus vandaag inderdaad niet
ik drink m'n Grolsch op en kijk naar Never mind the Buzzcocksquote:
Je tong hangt nog uit je mond, je bent nu klaar en hoeft niet meer precies te richtenquote:
Waarop moesten we wachten ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef Jasza het volgende:
Wait a minute.
quote:
In overvloed!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
Ik heb nog een kratje Jupiler hier staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
dat is een plaatje die al eens gebruikt is dus dat zal inmiddels wel leeg zijnquote:
Alleen als ik moet rijden drink ik geen alcoholquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weten we ook dat Sjimmie nooit nuchter is![]()
zijn gewoon lege flessen hoorquote:
Jupilerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een plaatje die al eens gebruikt is dus dat zal inmiddels wel leeg zijn
Golfer![]()
Jupiler!
Da's inderdaad niets voor puberende tienertjes.quote:
BrEeZaH?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Da's inderdaad niets voor puberende tienertjes.
Die moeten het geoon bij fris en af-en-toe een biertje houden.
Wijn blijft smerig, ben er een keer doodziek van geweestquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn gewoon lege flessen hoor
Lijkt mij ook wel iets voor dat jochie.quote:
Die tijd ben ik al voorbijquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel iets voor dat jochie.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel iets voor dat jochie.
Dus sinds gisteren drink je dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die tijd ben ik al voorbij![]()
Op je 14e leuk maar doe nu maar Bier of Bacardi Cola![]()
Urby in de bijlmer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaag nog wel een profvoetbaler gesproken... maar niet vanwege Nederland Rusland
![]()
Want?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.. maar ik zal om elk antwoord dat je geeft ontkennend reageren![]()
Ik ga geen personalia geven van mensen die ik tegenkom..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
Hij heeft iets gedaan en dat mag niet uitkomen![]()
Was het er wel 1 van AFCA of niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga geen personalia geven van mensen die ik tegenkom..
Of het nou verdachtes/aangevers of weet ik veel wat zijn.,.
Stukje beroepshouding wat je moet hebben he
Ze was leuk, ja.quote:
Mwoah..ik zou er wel 5 minuten ruzie met Bluezz voor over hebben.quote:
Bluezz > Victoriaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwoah..ik zou er wel 5 minuten ruzie met Bluezz voor over hebben.![]()
Bluezz zou dat toch wel begrijpen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwoah..ik zou er wel 5 minuten ruzie met Bluezz voor over hebben.![]()
Ga slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Omnifacer het volgende:
He luitjes, ik verveel me. Heeft iemand een leuk verhaaltje voor me?
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:57 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz zou dat toch wel begrijpen!
Bluezzquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:05 schreef sjimz het volgende:
Ik zou mijn vriendin maar voor 1 iemand inruilen!![]()
Berry van Aerle brengt de post weer rond o. a. bij Sjimszquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Omnifacer het volgende:
He luitjes, ik verveel me. Heeft iemand een leuk verhaaltje voor me?
Brechtje?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:05 schreef sjimz het volgende:
Ik zou mijn vriendin maar voor 1 iemand inruilen!![]()
Is ie in Amsterdam gesignaleerd?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Berry van Aerle brengt de post weer rond o. a. bij Sjimsz
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
Hij loopt z 'n rondje tegenwoordig in Z.O. ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
Ja.Hij traint voor de marathonquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij loopt z 'n rondje tegenwoordig in Z.O. ?
Julia Stiles.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:09 schreef rubbereend het volgende:
maar wie is het nou sjimz?
oe ja die is lekker, ze heeft iets bijzondersquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Julia Stiles.![]()
Ik weet niet wat ik nou zo mooi vind aan haar.
Ze is niet eens overdreven knap.
Maar ze heeft het gewoon.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef sjimz het volgende:
Julia Stiles.![]()
Ik weet niet wat ik nou zo mooi vind aan haar.
Ze is niet eens overdreven knap.
Maar ze heeft het gewoon.
Wat is er mis met Stekelenburgquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:13 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een zouteloze bedoening weer trouwens, dat hele Oranje... Stadion leeg, slecht spel (ook al was het 4-1), dan zie ik daar die Stekelenburg weer keepen en dan denk ik sjee en wat die Landzaat er de hele tijd doet weet ik ook niet. En dan is de wedstrijd afgelopen en dan gooit die DJ er METEEN Jan Smit in...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij trekt altijd zo'n scheve bek
en hij is arrogant terwijl hij daar geen reden voor heeft
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwoah...niet echt bijzonder inderdaad.
Fap ze!quote:
linkje!quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:25 schreef sjimz het volgende:
Ik ga gelijk maarnaar bedje toe!
Morgen weer werken!
hier is al wat te vinden: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6966&group=1quote:
had het al gevondenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
hier is al wat te vinden: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6966&group=1
Waarom vraag je dan om een linkjequote:
kreeg een helder moment waar ik het wel kon vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan om een linkje?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
hier is al wat te vinden: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6966&group=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |