abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:21:07 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46112056
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:43 schreef Kozzmic het volgende:
Doekle Terpstra is geloof ik helemaal uit beeld. Jammer, dat is wel een goede kandidaat voor Sociale Zaken of eventueel Onderwijs.
Inderdaad. Ze hebben bij het CDA nog wel meer goede kandidaten, maar toch geven ze, schijnbaar, de voorkeur aan personen als Verburg, Van der Hoeven, Verhagen en Eurlings.

Zeker Van der Hoeven vin dik opmerkelijk, want ik dacht juist dat die binnen de partij helemaal niet goed lag.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46112160
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze hebben bij het CDA nog wel meer goede kandidaten, maar toch geven ze, schijnbaar, de voorkeur aan personen als Verburg, Van der Hoeven, Verhagen en Eurlings.

Zeker Van der Hoeven vin dik opmerkelijk, want ik dacht juist dat die binnen de partij helemaal niet goed lag.
Terpstra is te kritisch geweest. Die ligt niet goed. HIj zou een goede kandidaat zijn voor onderwijs en vooral Sociale Zaken maar het CDA heeft het niet zo op dwarsliggers en heeft liever ja-knikkers als Van der Hoeven en Eurlings en Verhagen moet blijkbaar beloond worden.
pi_46112857
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef postmodern het volgende:
De Marokkaanse koning kan zijn vingers aflikken: een staatsspion op het allerhoogste niveau.
PvdA, tel uw zegeningen!
Ja, want de Marokkaanse koning wil zo graag alles van Nederland weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46113037
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Joh, negeer die trol toch lekker.
pi_46113509
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij houdt van pannekoeken
pi_46121756
Na 4 maanen zuid amerikaanse politiek nu weer terug naar de onze.
Jacqueline Cramer wordt genoemd als minister van milie. Of was dit al gemeld? Ik heb niet alles doorgelezen, en gat dat ook niet doen eigenlijk.

Toch leuk om weer wat te posten, wat nieuwe mensen maar het meeste is wel bekend.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46122806
Welkom terug
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:40:00 #158
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46123456
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Terpstra is te kritisch geweest. Die ligt niet goed. HIj zou een goede kandidaat zijn voor onderwijs en vooral Sociale Zaken maar het CDA heeft het niet zo op dwarsliggers en heeft liever ja-knikkers als Van der Hoeven en Eurlings en Verhagen moet blijkbaar beloond worden.
Maar het CDA wil toch ook een afspeigeling van het land zijn
Dan kunnen ze toch nooit 3 ministers aanwijzen die nog geen 20 kilometer van elkaar afwonen
daarmee is de regio Maastricht/Valkenburg toch echt te over vertegenwoordigd met Verhagen, Van der Hoeven EN Eurlings
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_46123935
Da's wel waar Stroekie. Maar Eurlings wordt eerder staatssecretaris dan minister.
pi_46124529
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar het CDA wil toch ook een afspeigeling van het land zijn
Dan kunnen ze toch nooit 3 ministers aanwijzen die nog geen 20 kilometer van elkaar afwonen
daarmee is de regio Maastricht/Valkenburg toch echt te over vertegenwoordigd met Verhagen, Van der Hoeven EN Eurlings
Verhagen woont in Den haag nu, toch?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_46124667
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef SCH het volgende:
Welkom terug
dank je

Ik mag toch hopen dat Niet en Verhagen en Eurlings en van der Hoeven in 1 kabinet komen.
OP sommige punten kan ik me in dit kabinet best vinden. Maar deze 3 mensen in 1 kabinet. Dan wordt het een lijdensweg. CDA heeft ook andere goede mensen. Ik hoop op Terpstra op sociale zaken.
De mensen zijn bij mij belangrijk voor de beeldvorming en hoe ik tegenover het kabinet sta.
voorbeeld:
Sociale Zaken: Terpstra
Onderwijs: Abouthaleb
Mooi, lijkt me goede mensen waar ik goed mee zou kunnen leven. Jammer alleen dat Terpstra van het CDA is, maar toch PvdA is ook niet alles.

Sociale Zaken: Dijksma
Onderwijs: van der Hoeven
UItleg nodig. Lijkt me echt een drama. Van der Hoeven: ''Ik ben het levende bewijs dat d evolutietheorie onzin is''
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46125101
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef postmodern het volgende:
Dat is hooguit een aanname...

Ventje, jij doet niks anders dan met aannames strooien!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:27:13 #163
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125438
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef Ludger het volgende:

[..]

Verhagen woont in Den haag nu, toch?
Ja ja kan wel zijn maar het is en het blijft een mestraechtenaar
dat krijgt geen logopediste meer hersteld hoor
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:28:56 #164
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46125505
Lekker boeiend waar die mensen vandaan komen zeg... Het is misschien zelfs wel goed voor het Randstad-complex van veel Limbo's.
pi_46128322
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En toch krijgen de vrouwtjes vijf ministersposten. Wel aadrig van het oldboysnetwerk
Nee, die hebben zich gewoon dubbel zo hard moeten bewijzen

Aboutaleb moeten ze niet op integratie zetten. Dan zal hij zich steeds moeten bewijzen niet aan de kant van de immigranten te staan of juist wel wanneer het weer verkiezingen zijn. Onderwijs lijkt me veel geschikter.
pi_46141244
Doe die turk van het Cda, Coruz, maar een staatssecretariaat, zijn zij ook weer blij
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_46141271
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef Ludger het volgende:
Doe die turk van het Cda, Coruz, maar een staatssecretariaat, zijn zij ook weer blij
Nee please, die man heeft nauwelijks competenties
pi_46141286
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ja ja kan wel zijn maar het is en het blijft een mestraechtenaar
dat krijgt geen logopediste meer hersteld hoor
Nou en, Kamp heeft ook geen logopedie gehad
pi_46141310
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee please, die man heeft nauwelijks competenties
excuusturk dus
  maandag 12 februari 2007 @ 10:27:13 #170
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  maandag 12 februari 2007 @ 10:38:26 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_46231059
Balkenende vier wordt voor het CDA een beetje Paars 2, als je ziet hoe de ministers gerouleerd zijn..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:46:30 #172
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46231193
Mocht die verdeling het ook werkelijk worden, dan verbaast het me wel enigszins dat zowel economische als sociale zaken bij het CDA terecht komt; sociale zaken zou voor de PvdA een post bij uitstek kunnen zijn om zich nog wat te kunnen profileren in dit kabinet. Daarnaast is Donner uiteraard een zeer degelijke bewindsman, maar hij heeft toch op het eerste gezicht wat weinig affinititeit met sociale zaken, en bovendien vraag ik me af hoe hij omgaat met de constante invloed van vakbonden en werknemersparagraaf op het sociaal-economisch beleid.
pi_46231999
Dijksma? Heaven deliver us ...
  maandag 12 februari 2007 @ 11:25:46 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46232105
Verhagen op Buitenlandse zaken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')