Is ze alweer terug van zwangerschapsverlof dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Ludger het volgende:
Economische Zaken: 1, de "minister van Handel" Karien van Gennip ?
Ross? Ik dacht dat die uit de politiek wilde?quote:Volksgezondheid, Welzijn & Sport: 1, voor Welzijn en Sport
De huidige zou wel willen, ben r naam kwijt, als men er echt op zou staan (Bron: interview BNR)
Ja, of men moet echt een klemmend beroep op 'r doen,liet ze ontvallen. Ze gaat 'r van uit dat er wel anderen zijn..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef freako het volgende:
[..]
Is ze alweer terug van zwangerschapsverlof dan?. Of gaat ze binnenkort weer?
[..]
Ross? Ik dacht dat die uit de politiek wilde?
Cornelis Berhkouder volgens mij ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Dat is uit "veiligheidsoverweging" idd.![]()
Stom toevallig is deze overweging uitgevonden niet lang nadat een aantal malen een minister na een receptie met z'n auto in de sloot belande (Pronk was daar één van geloof ik)
Van parlement.com:quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cornelis Berhkouder volgens mij ook![]()
quote:'Boerenkees'. Advocaat die zich in de Tweede Kamer aanvankelijk bezighield met justitie. Later woordvoerder buitenlandse zaken en pleitbezorger voor Europese samenwerking. Werd hét gezicht van de VVD in Europa, onder andere doordat hij enige tijd voorzitter van het Europees Parlement was. Handig parlementariër die als hij zich niet had voorbereid op een debat als laatste spreker niet zonder enige bombarie een samenvatting gaf van wat zijn voorgangers hadden gezegd. Een flamboyant man, die, hoewel andere drank zijn voorkeur had, op tv reclame maakte voor melk.
Idd, ik zie liever ook Bot op Buitenlandse Zaken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gatver, verhagen als ministervan buitenlandse zaken?????????? Ik dacht dat Ben Bot zou blijven als minister, die deed het uitstekend! Verhagen wekt al irritatie op als hij verschijnt, lijkt me totaal niet geschikt de Nederlandse belangen in het buitenland te verdedigen! Slechte zaak imho!!
ik ben voorzichtig positiefquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
senator voor de CU. En daarvoor jaren kamerlid en omdat hij altijd in een kleine fractie zit is hij breed georienteerd. Denk dat hij minder dan Kamp gecharmeerd is van mooie speeltjes als Tomohawks enzo maar meer de humanitaire functie van het leger gaat profileren.
Maar dit is slechts gissen
Een gereformeerde die hosties uitdeelt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef Yildiz het volgende:
Preek houden: JP
Hosti's uitdelen: Rou
Collecteren: Bos
Is dat erg?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Ludger het volgende:
Even de balans op maken qua aantal vrouwen![]()
...
5 van de 16?![]()
Kabinetsformatiecompromis.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Een gereformeerde die hosties uitdeelt?
Ik zie Verhagen daar ook helemaal niet op zijn plek nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gatver, verhagen als ministervan buitenlandse zaken?????????? Ik dacht dat Ben Bot zou blijven als minister, die deed het uitstekend! Verhagen wekt al irritatie op als hij verschijnt, lijkt me totaal niet geschikt de Nederlandse belangen in het buitenland te verdedigen! Slechte zaak imho!!
Tineke H gaat dat regelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zie Verhagen daar ook helemaal niet op zijn plek nee.
En oh, de ministerpost die ervoor gaat zorgen dat de pastoor weer thuis op bezoek komt als je op je 30e nog geen 5 kinderen hebt, wie gaat dat doen?
Omdat het aangeeft dat vrouwen nog altijd zwaar ondervertegenwoordigd zijn in politieke topfuncties. Of dat nu komt omdat ze niet willen, er uberhaupt niet zijn, of omdat het systeem ze niet kiest, laten we maar even in het midden. Blijft dat het geen ideale situatie is dat je zo'n chronische ondervertegenwoordiging hebt van vrouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vindt de SGP ook![]()
waarom is het erg?
Je bedoelt de voorzitter van de programmacommissie? Waar haal je die info vandaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef Jurgen21 het volgende:
CDA'er René Smit wordt minister van Volksgezondheid.
Mijn hemel, dat is toch echt een grapje mag ik hopenquote:Partijvoorzitter Marja van Bijsterveldt krijgt waarschijnlijk een staatssecretariaat.
En dus moet je maar allemaal Tineke Tolpoorten en Sharon Dijksma's de Kamer en het Kabinet in slingeren? Ik gruwel werkelijk van de gedachte dat de PvdA straks weer eens mannen aan de kant laat staan omdat minder goede vrouwen voor een betere verdeling man-vrouw zorgen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Omdat het aangeeft dat vrouwen nog altijd zwaar ondervertegenwoordigd zijn in politieke topfuncties. Of dat nu komt omdat ze niet willen, er uberhaupt niet zijn, of omdat het systeem ze niet kiest, laten we maar even in het midden. Blijft dat het geen ideale situatie is dat je zo'n chronische ondervertegenwoordiging hebt van vrouwen.
Ik denk dat vrouwen een aanwinst vormen voor de politiek, en dat een evenredige vertenwoordiging een goed signaal afgeeft naar de maatschappij die we willen vormen. Jammer dus dat het keer op keer blijkt dat vrouwen in de minderheid zijn.
En Annie Scheier Pierik (CDA) wordt vast en zeker minister van Landbouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt de voorzitter van de programmacommissie? Waar haal je die info vandaan.
Hij is nogal besmet door zo'n bonnetjesaffaire uit zijn wethoudersperiode volgens mij, lijkt me wel een risico
[..]
Mijn hemel, dat is toch echt een grapje mag ik hopen*slissssssssss*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |