Jij typt sneller dan ik op MyAT kan klikkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef Mark het volgende:
Snow?
Cool!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Metallica - Trapped Under Ice
Wiley - Treddin' On Thin Ice
Black Sabbath - Snowblind
RHCP - Snow
Within Temptation - Ice Queen
Van Dik Hout - Twee Soorten Sneeuw
Depeche Mode - Ice Machine
Iced Earth - Iced Earth
Madonna - Frozen
quote:
Sorry Schaapquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
X
schaap001 + 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef schaap001 het volgende:
INXS - Welcome To Wherever You Are
Dat was de tekst van het refrein van mr Hutchence's side project Max Q's Way Of The Worldquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef Berkery het volgende:
Eh..
Wat was de vraag waar dit de reserve van is?
quote:Whether It's God or the bomb
It's just the same
It's only fear under another name
'keequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was de tekst van het refrein van mr Hutchence's side project Max Q's Way Of The World
Iets van Marillion?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef schaap001 het volgende:
En deze: welk album en van wie?
[afbeelding]
Nee, het is iets van:quote:
njah het antwoord was eigenlijk heel simpel ~_~ de band die ik zocht was gewoon, HIGH and MIGHTY COLORquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en de antwoorden tot nog toe:![]()
Heb er echt nog nooit van gehoord...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef ranja het volgende:
J. Geils Band?
geen idee hoe het album heet, Freeze Frame?
schaap zei:quote:geen idee hoe het album heet
quote:tweede single en tevens naam van album
Er staan 5 platen in?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef ranja het volgende:
Wat is het bijzondere aan de top 4 van de top 40 van komende week?
Op nr. 3 na wisselen ze dus allemaal van positie, maar de top 4 blijft qua totale samenstelling identiek...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef BillyOcean het volgende:
1 4 8 all good things [come to an... - nelly furtado
2 1 4 het huis anubis - nienke
3 3 8 body to body - xyp
4 2 5 window in the skies - u2
met wat hulp van Billyquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef knars het volgende:
allemaal ex nummer 1s?
Het wordt er weer tijd voor, vind ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:44 schreef Berkery het volgende:
Talk Talk - Colour of spring
quote:Ik was zestien, en jij was achtentwintig.
En van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |