quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zullen we ff snel het topic volspammen met smileyposts en als de rest dan morgenochtend wakker wordt dan zijn ze ons kwijt want we maken dan ook geen nieuw topic aan en dan denken ze: wtf mijn delfttopic is kwijt![]()
![]()
![]()
Game on!quote:
Jij ookquote:
Plan wel. Ik ga ook voor 4 uur dit keer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
En voor 1 uur...dus ik kan lekker naar bed
Ja, want na 1 uur kan je niet meer naar bed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
En voor 1 uur...dus ik kan lekker naar bed
Wat doe jequote:
Ok, slaap lekkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen Bart![]()
Truste voor straks![]()
Nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mietjes, allemaal vroeg slapen
oja tevens een TVP![]()
Like dohquote:
Jajaja....Bart en ik hadden ons best gedaan vannachtquote:
Ik zag het heel toevallig zelf... En die TT in combinatie met de OP was als 1 + 1 = 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jajaja....Bart en ik hadden ons best gedaan vannacht.
Jammer dat Sebasser remlof is gaan waarschuwen, we hadden nl. als TT alleen maar 'jullie waren ons kwijt he'![]()
![]()
![]()
Ik ben ook een open boek voor je hequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het heel toevallig zelf... En die TT in combinatie met de OP was als 1 + 1 = 2
Halloquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef SNArky het volgende:
Hallo.
Zwollequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef Autoreply het volgende:
Tering, we staan nu al derde, achter Zwolle en Breda.
Jeweetsquote:
Heel niet jammer, want dan was ik jullie echt kwijt geweest!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jajaja....Bart en ik hadden ons best gedaan vannacht.
Jammer dat Sebasser remlof is gaan waarschuwen, we hadden nl. als TT alleen maar 'jullie waren ons kwijt he'![]()
![]()
![]()
Brief schrijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Heel niet jammer, want dan was ik jullie echt kwijt geweest!En wat moest ik dan?!
Wij in de Asta. Met 10/20 man. Dus als je nog een groep jolige Duften tegenkomt, zwaai dan ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef warrel het volgende:
[..]
Naar wie?! Pfff![]()
Ik ga vanavond uit!!In Leiden pff
![]()
![]()
Astaquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wij in de Asta. Met 10/20 man. Dus als je nog een groep jolige Duften tegenkomt, zwaai dan ff![]()
Gaaf toch. Ik ga vanavond ook maar 's naar de klote, weer vrijgezellig én tentamens redelijk overleefdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef SNArky het volgende:
[..]
Daar ben ik al te vaak veel te hard kapot gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |