Weltrusten!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ikke ga ook om uiterlijk 12 uur![]()
Ghehe, ben jij nou studentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, zo tukken. tis morgen tenslotte weer vroeg, het kan niet altijd feest zijn![]()
Slaap lekkerquote:
quote:
zullen we ff snel het topic volspammen met smileyposts en als de rest dan morgenochtend wakker wordt dan zijn ze ons kwijt want we maken dan ook geen nieuw topic aan en dan denken ze: wtf mijn delfttopic is kwijtquote:
Ja, of niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zullen we ff snel het topic volspammen met smileyposts en als de rest dan morgenochtend wakker wordt dan zijn ze ons kwijt want we maken dan ook geen nieuw topic aan en dan denken ze: wtf mijn delfttopic is kwijt![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zullen we ff snel het topic volspammen met smileyposts en als de rest dan morgenochtend wakker wordt dan zijn ze ons kwijt want we maken dan ook geen nieuw topic aan en dan denken ze: wtf mijn delfttopic is kwijt![]()
![]()
![]()
83quote:
Er bestaan geen forumspecifieke bans meer schatquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Whehehehhe en dan gaat de rest allemaal topic reports maken over ons gedrag en dan krijgen we straks een STA-ban en dan mogen we 48 uur niet in STA meer posten![]()
ach maakt mij toch niet uit verder, ben de rest van de week toch niet meer op fokquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er bestaan geen forumspecifieke bans meer schat
Dan is het gewoon 48 uur wieberen![]()
Ik welquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ach maakt mij toch niet uit verder, ben de rest van de week toch niet meer op fok![]()
dat zei ik net: moet lukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:22 schreef Bravebart het volgende:
Maar het kan best hoor, wij hebben 1 deel SC in PUB ook wel eens in 14 minuten dichtgespammed
Nee, met 7quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zei ik net: moet lukkenook met zijn 2en destijds?
dacht je dat ze zouden teruglezen danquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Maar maar maar, nu weten ze ons plannetje al
Ik trek het welquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kloon voor je als je het echt niet meer zou trekken![]()
ik zei trekken![]()
Doe eensquote:
Truequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
topic staat onderin dan bij de slotjes
Zeker ?quote:
Idd, ik heb mn leven ff opgegeven.quote:
dan zou iemand nu een TR moeten makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Behalve als het zo'n bagger is dat het verwijdert wordt
Zal ik het doen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zou iemand nu een TR moeten maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |