Eigenlijk valt het best mee hoor. Bij de 2 keer waar die invallen waren gedaan heb je nooit last eigenlijk. Het zijn eerder een paar hardleerse buitenlanders die de boel verpesten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Oh ja, dan zit je idd net in het mindere stukje. Ik zit net in het 'duurdere' segment, maar dr wordt nog genoeg gesloopt aan de auto's hier (ecodusweg)
Ik zal mijn bijnaam geen eer aandoen, maar de grootste puinhopen waar ik in gewoond heb waren toch echt gewone wijken hoor. (Den Haag, dat dan weer wel...)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Ienepien het volgende:
Wat???![]()
Als je de Lelystraat helemaal uit rijdt, bots je vanzelf tegen het appartementencomplex op met al dat hout aan de buitenkant, daaro dus![]()
Verder vind ik de wijk ook prima vertoeven, ik ben uberhaupt nog aan het wennen dat ik weer in een normale woonwijk zit, na bijna zes jaar in de TU-wijk. Daar wonen alleen van die pauper-studentjes![]()
![]()
Klopt...komt ook omdat er echt heelveel verschillende bouw door elkaar staat, maisonettewoningen (koop), de lage flats waar ik in woon (huur) , de hoge flats (koop), en dan nog wat portiekwoningen en eengezinswoiningen ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Ienepien het volgende:
Daarom...
En ach, puinhoop, valt erg mee, het is nog laaaang geen Poptahof.....
Meestal woningen van 4 hoog (in de wijk waar ik woon tenminste), te bereiken middels een al dan niet gesloten portiek. Je hebt toch in Den Haag gewoond? daar sterft het er vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef Autoreply het volgende:
Wat is een portiekwoning eigenlijk?
Sorry hoor, kom van het platteland enzo![]()
Joah, maar das ook wa kats mooiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef SNArky het volgende:
[..]
't giet wel allerbarstns rap hier...
Ohhh succes morgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef Ienepien het volgende:
Ien gaat naar hûûs, weer een dag naar de klote![]()
En morgen lekker solliciteren naar een andere baan, wiehoei!
Dus, wie helpt hem uit de brandtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef Bravebart het volgende:
Voor de mieterse mieters vrijdag; hoe laat gaan jullie ?
Maarten wil niet alleen met de trein en nu moet ik met hem, maar dat durf ik niet dus, uuhm
Brandt nog welquote:
Ik wil er rond een uur of 8 zijn, maar ik kom vanaf de andere kant!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef Bravebart het volgende:
Voor de mieterse mieters vrijdag; hoe laat gaan jullie ?
Maarten wil niet alleen met de trein en nu moet ik met hem, maar dat durf ik niet dus, uuhm
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil er rond een uur of 8 zijn, maar ik kom vanaf de andere kant!
Dus waar ga je dan heen ? Ik had opgezocht dat als ik door zou willen naar mn ouders, ik dan om fucking 21:50 weg moetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:17 schreef mcDavid het volgende:
Ga overigens ook weer de andere kant op weg. Heb zaterdag theorie examen zweefvliegen!
*meldtquote:
Ja, wat een feest zeg, geen glazen meer met melkresten/kringen van 2 weken oud bij de afwasquote:
Verdammt je hebt me doorquote:
Ohhhh dat is echt ranzigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wat een feest zeg, geen glazen meer met melkresten/kringen van 2 weken oud bij de afwas
Jep, maar wel realiteit bij Jarnoquote:
Waste hij het uiteindelijk wel zelf af dan mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, maar wel realiteit bij Jarno
Nee, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waste hij het uiteindelijk wel zelf af dan mag ik hopen![]()
quote:
Tss.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, maar wel realiteit bij Jarno
Bij ons helemaal niksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tss.
Da's sowieso een voordeel van alleen wonen, het is een minder grote puinzooi. Op het moment slecht twee vuile glazen, eentje met melk en eentje met water.
Vond het toen ik bij jullie was eigenlijk erg netjes. Niet wat ik had verwacht bij een studentenhuis.quote:
Idd, wij hielden dat altijd goed bij, he Jarnoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vond het toen ik bij jullie was eigenlijk erg netjes. Niet wat ik had verwacht bij een studentenhuis.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tss.
Da's sowieso een voordeel van alleen wonen, het is een minder grote puinzooi. Op het moment slecht twee vuile glazen, eentje met melk en eentje met water.
6 m2 is nog net in de aanbieding. Bieden begint bij 175 per maand.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
de enige methode voor mij om de grootte van de puinzooi te beperken zou zijn een kleinere kamer zoeken
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, wij hielden dat altijd goed bij, he Jarno![]()
Vooral als er bezoek kwam![]()
Dit is geniaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Ik heb overigens ook nog een lekker warm bed plus douche enzo in de aanbieding. Ben je vrouwelijk lekker niet lelijk en lig je nu nog niet dubbel van het lachen dan gaarne reacties via mailadres![]()
Gast, ik probeer een vriendinnetje voor je te vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is geniaal
Moet ik je nagevenJe eerste echt goeie grap in 8,5 jaar
Wtf, ik deel jouw smaak compleet niet, dus doe maar ff nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gast, ik probeer een vriendinnetje voor je te vinden![]()
Ikke ga ook om uiterlijk 12 uurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, zo tukken. tis morgen tenslotte weer vroeg, het kan niet altijd feest zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |