Nee, niet toegestaan, je aanwezigheid is verplicht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:05 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook een kater, maar ik heb gisteren niets gedronken. Volgensmij ben ik ziek aan het worden.
NY Timesquote:PARIS, Jan. 30 — There was a time when the Champs-Élysées stood for grand living, high style and serendipity. With the Arc de Triomphe on one end and the Tuileries Gardens on the other, you could discover an underground jazz band at midnight and down oysters and Champagne at dawn.
But the road where de Gaulle celebrated France’s liberation from the Nazis, the one known as “the most beautiful avenue on earth,” has, like Times Square and Oxford Street in London, turned into a commercialized money trap.
Most of the music clubs are gone. Movie theaters are closing. Sometimes, all that seems to be left on the 1.2-mile stretch are the global chain stores that can afford the rent.
And so, in a truly French moment, the Paris city government has begun to push back, proclaiming a crisis of confidence and promising a plan aimed at stopping the “banalization” of the Champs-Élysées. The question is whether it is too late.
The first step was a decision last month to ban the Swedish clothing giant H&M from opening a megastore on the avenue.
The decision is intended to slow the invasion of retail clothing stores and to preserve what is left of the diverse character of the most visited site in France, after the Eiffel Tower.
Hehe, ze hebben eindelijk hét middel gevonden om mensen van de kroket af te helpen. Stop er paard in!quote:Wakker Dier: een derde snacks bevat paardenvlees
AMSTERDAM - In veel frikandellen, kroketten en hamburgers is paardenvlees verwerkt. Dat meldde de Stichting Wakker Dier donderdag op basis van onderzoek dat ze liet uitvoeren door studenten van de Wageningen Universiteit. Die onderzochten 286 snacks. In 32 procent daarvan bleek paardenvlees te zitten.
Wakker Dier liet het onderzoek uitvoeren omdat het aantal vragen van consumenten over het gebruik van paardenvlees toeneemt. Volgens de stichting zien de meeste mensen het paard als huisdier en niet meer als landbouwdier. Daardoor zouden minder mensen het vlees willen eten.
Harderrrr straffenquote:Donderdag 8 februari 2007 - BRUSSEL - Met minimum gevangenisstraffen voor zware milieudelicten en hoge boetes moet worden voorkomen dat overtreders misbruik maken van de huidige verschillen in aanpak in de diverse lidstaten. Dat staat in een al op voorhand omstreden ontwerprichtlijn van de Europese Commissie.
Op ernstige opzettelijke milieuverontreiniging of illegale transporten van giftig of nucleair afval zouden in alle EU-landen celstraffen van twee tot vijf jaar moeten staan. Vallen er dodelijke slachtoffers of is er sprake van criminele organisaties, dan zouden zelfs straffen van minstens tien jaar moeten gelden. Topmensen van bedrijven die zich aan illegale afvalpraktijken schuldig maken, moeten uit hun functie kunnen worden gezet.
Ik zou niet durven verstek te laten gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet toegestaan, je aanwezigheid is verplicht.
Turkije, de nieuwe energie-hub van deze eeuw.quote:An Iron Silk Road officially in the making
Turkish, Georgian and Azeri leaders signed yesterday an agreement paving the way for the construction of a railway officials say will revive a historic East-West trade route and further deepen regional cooperation among the three countries.
“[By signing the agreement] we will be able to soon realize this project, one of the most important elements in our objective of reviving the historic Silk Road,” Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan told reporters before flying to the Georgian capital Tbilisi to sign a framework agreement with Georgian and Azerbaijani leaders, Mikhail Saakashvili and Ilham Aliyev, to start work on the Kars-Tbilisi-Baku railway.
The project envisions the construction of a 105-kilometer railway between Turkey's eastern province of Kars and Ahılkelek in Georgia. An additional 150-kilometer railway between Ahılkelek and Tbilisi will be renovated, Turkish Transportation Minister Binali Yıldırım, who accompanied Erdoğan in his trip, told reporters in Tbilisi.
The project, whose estimated cost stands at $420 million, also envisions the renovation of a 165-kilometer railway in Azerbaijan to be linked to the Turkish-Georgian route. Authorities say construction is planned to start later this year and be rapidly completed, probably in the following couple of years.
Turkey, Azerbaijan and Georgia already cooperate on regional natural gas and oil transportation projects, namely the Baku-Tbilisi-Ceyhan oil pipeline, which became operational last year, and the Baku-Tbilisi-Erzurum gas pipeline that is set to bring natural gas from Azerbaijan's Shahdeniz fields to Turkey via Georgia. When completed, the Kars-Tbilisi-Baku railway project will provide a major means for cargo transportation between the three countries. The railway networks in the region promise to link Europe with Central Asia and China through the Caucasus.
Erdoğan said the railway would offer a safe and reliable transportation route when connected to a railway route yet-to-be constructed between China and the Aktau port of Kazakhstan in the East and with the European railway network via a planned undersea tunnel that would go beneath the Marmara Sea in northwestern Anatolia in the West.
“The project provides the most economical, shortest and safest transportation route between the East and the West,” Yıldırım confidently asserted. He said 20 years after its opening, the railway would be capable of transporting some 30 million tons of goods every year. Erdoğan said the project would strengthen relations among the regional countries and give a boost to development efforts across the region.
Not an alternative to railway with Armenia
The project comes despite strong opposition from Armenian groups in the United States who successfully lobbied for a prohibition that was put in place last year by the US Congress on financing the project with US government funds. The project was given the cold shoulder in US political circles, although the regional oil and gas pipeline projects are strongly supported.
Armenia and US-based Armenian groups say the project is unnecessary since there is already a railway between Turkey and Armenia and that can serve the same purpose.
Yıldırım, commenting on Armenian opposition, said the railway between Turkey and Armenia could not be used due to the lack of formal relations between the two countries. But he added that this should not mean that the existing railway would never be used.
“This railway [between Turkey and Armenia] will be used when the dispute is resolved in the future,” Yıldırım said. “The Kars-Tbilisi-Baku railway should not be used as an alternative to it.”
In Tbilisi, Erdoğan also attended a ceremony to inaugurate the new Tbilisi International Airport, built by the Turkish-led Tepe-Akfen-Vie consortium.
Mooi zo. Het zou je op veroordeling komen te staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou niet durven verstek te laten gaan.
Nee domme zak. Zoals een ander al zei, jij hebt nooit iets voorgesteld met je arrogante rotkop. Schandalig hoe je je voordoet als iemand die iets voor zijn vaderland heeft betekent, terwijl het al die tijd om je zielige persoontje ging.quote:Er loert een ander op mijn racestoeltje
MAASEIK - We kunnen het gerust een bijzondere week voor de Nederlandse autosport noemen, nu op Silverstone officieel het eerste Nederlandse Formule 1-team is gepresenteerd. We mogen als Nederlanders best een beetje trots zijn op de geboorte van Spyker, al zeg ik daar direct bij dat het team uiteindelijk wel moet gaan presteren, wil die trots gepast zijn. Het is voor mij, als buitenstaander, natuurlijk moeilijk om een oordeel over de potentie van het team te vellen.
Het is, zo heb ik in het verleden wel geleerd, een enorme klus om als nieuwkomer in de Formule 1 je plaatsje op te eisen. De concurrentie is enorm zwaar en alle teams hebben maar één doel voor ogen: winnen. Je moet het als debutant opnemen tegen grote teams met veel poen en ervaring. Wil je die strijd succesvol kunnen voeren, dan is het zaak de juiste mensen op de juiste posities te zetten. Een goeie organisatie kortom, daarmee heb je de eerste slag al binnen.
nmiddels begint de Formule 1 een aardig Nederlands tintje te krijgen, nu naast Spyker ook grote Nederlandse multinationals, zoals bijvoorbeeld ING, de weg naar de belangrijkste raceklasse hebben gevonden. Ik wil best toegeven dat ik soms denk 'was dat in mijn tijd maar zo'. Het is echt ongelooflijk om te horen hoeveel geld ING de komende jaren in de F1 pompt. Daar had ik in de jaren dat ik in de Formule 1 actief was, beslist voordeel uit kunnen halen. Ach, ik troost me maar met de gedachten dat de steeds grotere Nederlandse inbreng misschien wel een voortvloeisel is uit het pionierswerk dat ik voor Nederland in de Formule 1 heb verricht. Al zeg ik daar onmiddellijk bij dat het zonder mijn optredens in het F1-circus misschien ook wel allemaal deze kant op was gegaan.
Nu ik het toch over mijzelf heb, er breken voor mij een paar spannende dagen aan. Dagen waarin één vraag centraal staat: wordt het nu wel of niet een seizoen in de Amerikaanse Champ Cars. Als het aan mij ligt, rijd ik straks voor Forsythe Racing; daar wil ik geen onduidelijkheid over laten bestaan. Maar helaas ligt het niet alleen aan mij. Het betreffende team vraagt in ruil voor een stoeltje een flink bedrag en dat kunnen wij betalen.
Dat de deal desondanks nog steeds niet rond is, komt doordat er inmiddels een kaper op de kust is. Een andere coureur - nee, ik noem geen naam - is bereid meer te betalen voor het stoeltje; en die zit mij dus behoorlijk dwars. Nu is het wel zaak dat er snel wordt gehandeld, want op 11 en 12 februari staan er in Houston twee testdagen voor de Champ Cars gepland. Ik heb mijn manager Huub Rothengatter dan ook gezegd dat ik voor die tijd duidelijkheid wil, omdat het in mijn ogen noodzakelijk is aan die testsessie mee te doen.
Ik roep dat niet om Team Forsythe onder druk te zetten, maar simpelweg omdat ik niet onvoorbereid aan een seizoen in een voor mij geheel nieuwe raceklasse wil starten. De Champs Cars testen nog maar vier dagen voordat in april het seizoen begint. En als ik die dagen niet alle vier kan benutten, dan stap ik niet in. Dat klinkt misschien hard, maar ik heb geen andere keuze. Ik ben straks namelijk degene die achter het racestuur kruipt en op zijn prestaties word afgerekend.
Dan is het toch niet zo gek dat ik in ieder geval de kans wil krijgen de auto en het team waarmee ik aan het werk moet voor aanvang van het seizoen goed te leren kennen. Maar ja, ook in de Verenigde Staten blijkt het uiteindelijk allemaal om geld te draaien, dus ik zal nog een paar dagen in spanning moeten zitten. Sterker, ik lig er zelfs wakker van. En daar ben ik niet blij mee.
En wanneer komen ze weer vrij? Ze kunnen immers niet naar Turkije gestuurd worden omdat ze daar wellicht gestraft zullen worden.quote:Terroristen en sympathisanten opgepakt
(Belga) Maandagmorgen zijn veertien Turkse Koerden opgepakt in Frankrijk en België. Ze zouden deel uitmaken van een bende die de terroristische beweging PKK heeft gefinancierd.
De Franse politie pakte dertien Koerden op in Parijs en in ons land werd een Franse vrouw gearresteerd. Er was een Europees aanhoudingsmandaat tegen hen uitgevaardigd voor bendevorming, financiering van het terrorisme en witwaspraktijken. De PKK strijdt sinds 1984 voor de onafhankelijkheid van het Zuid-Oosten van Turkije. De beweging wordt zowel door Ankara als door Washington als een terroristische organisatie beschouwd. De onafhankelijkheidsstrijd heeft al 37.000 doden gemaakt. Het onderzoek in Frankrijk werd geopend nadat twee Koerden 200.000 euro in dollars wilden wisselen zonder dat ze de herkomst van het geld konden verklaren. (svr)
mwoah. Half werk, half prive.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:57 schreef sigme het volgende:
Was het gezellig?
Ah. Borrelpraat dus, en nu laat de onderbuik van zich horen en protesteert de ratio.quote:
Neen, het was bij twee homo`s. Gelukkig was ik niet zo dronken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
Ah. Borrelpraat dus, en nu laat de onderbuik van zich horen en protesteert de ratio.
quote:The research suggests that potential troublemakers should be easy to spot. Nearly all the cases of cybercrime investigated were carried out by people who were "disgruntled, paranoid, generally show up late, argue with colleagues, and generally perform poorly."
According to the research, 86 percent of those who committed cybercrimes held technical positions and 90 percent had system administrator or privileged system access. Almost half -- 41 percent -- of those who sabotaged IT systems were employed at the time they did it but most crimes were committed by insiders following termination. Most incursions -- 64 percent -- involved VPNs and old passwords that had never been terminated, highlighting a lack of security controls and gaps in their organizations' access controls.
Hoe erg is het?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Napalm het volgende:
when does the hurting stop?!
Wat een paniekerige huilie's zijn het ook bij Rijkswaterstaatquote:Aan het einde van de ochtend waarschuwden Rijkswaterstaat en de politie verkeersdeelnemers alert te zijn. ,,Als je de weg niet op hoeft, blijf dan thuis'', aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat.
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.quote:
Dat is ook reuze onverstandig, maanden niet drinken! Niet weer doen hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.
Het voelt toch wel redelijk k u t . Hrb zelfs al een saridon genomen maar dat helpt niet echt.
hun tere asfaltwegen kunnen niet zo goed tegen sneeuwkettingen blijkbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef MrX1982 het volgende:![]()
Sneeuw
![]()
[..]
Wat een paniekerige huilie's zijn het ook bij Rijkswaterstaat.
soort van aspirinequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
Saridon zal wel een hoofdpijnpilletje zijn? Volgens mij helpt zulks nooit tegen katers.
Morgen is het niet beter want dan word ik geconfronteerd met het werk dat ik gisteren niet heb agemaakt, de excelbegroting die ik gehaast in elkaar heb geflanst en ik moet naar een beurs. Morgen zuigt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
Het duurt nooit (nou ja, echt hoogst zelden) meer dan 24 uur. Sorry. Morgen is alles beter
Zonder sneeuwkettingen kan je ook gewoon rijden hoor. Beetje slippenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef zakjapannertje het volgende:
hun tere asfaltwegen kunnen niet zo goed tegen sneeuwkettingen blijkbaar
Oh, wel, nu je het zegt: dat helpt. Zeggen ze. Zoek een meisje en zorg dat vandaag zuigt. Langdurig. Daarna doet je hoofd relatief een stuk minder zeer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef Napalm het volgende:
Morgen is het niet beter want dan word ik geconfronteerd met het werk dat ik gisteren niet heb agemaakt, de excelbegroting die ik gehaast in elkaar heb geflanst en ik moet naar een beurs. Morgen zuigt.
wat denk je bekrompen. Misschien wil ik wel een jongentje. Of alletwee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wel, nu je het zegt: dat helpt. Zeggen ze. Zoek een meisje en zorg dat vandaag zuigt. Langdurig. Daarna doet je hoofd relatief een stuk minder zeer.
FOK!ker van de week: Daniel.Jquote:Stel: je bent voor één dag de president van de Verenigde Staten, wat zou je doen?
''Een persconferentie aankondigen en voor het oog van de wereld melden dat
iedereen bedonderd wordt.''
Een zeldzame vorm van zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.
Pietlut. Het gaat om de actie, niet om wie die uitvoert. Ik heb alleen geen zin alle slagen om de arm in te nuanceren. Wou je nou een oplossing of niet? Regel een bekje, of het een doosje heeft is niet belangrijk. Al zeker niet voor mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
wat denk je bekrompen. Misschien wil ik wel een jongentje. Of alletwee.
het begrip noodweer is inderdaad aan ernstige inflatie onderhevigquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder sneeuwkettingen kan je ook gewoon rijden hoor. Beetje slippen.
Bij de storm moesten de mensen ook thuis blijven. Ze geven dat advies wel erg makkelijk. Zouden ze dat in Oostenrijk ook zo doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |