Neen, het was bij twee homo`s. Gelukkig was ik niet zo dronken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
Ah. Borrelpraat dus, en nu laat de onderbuik van zich horen en protesteert de ratio.
quote:The research suggests that potential troublemakers should be easy to spot. Nearly all the cases of cybercrime investigated were carried out by people who were "disgruntled, paranoid, generally show up late, argue with colleagues, and generally perform poorly."
According to the research, 86 percent of those who committed cybercrimes held technical positions and 90 percent had system administrator or privileged system access. Almost half -- 41 percent -- of those who sabotaged IT systems were employed at the time they did it but most crimes were committed by insiders following termination. Most incursions -- 64 percent -- involved VPNs and old passwords that had never been terminated, highlighting a lack of security controls and gaps in their organizations' access controls.
Hoe erg is het?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Napalm het volgende:
when does the hurting stop?!
Wat een paniekerige huilie's zijn het ook bij Rijkswaterstaatquote:Aan het einde van de ochtend waarschuwden Rijkswaterstaat en de politie verkeersdeelnemers alert te zijn. ,,Als je de weg niet op hoeft, blijf dan thuis'', aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat.
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.quote:
Dat is ook reuze onverstandig, maanden niet drinken! Niet weer doen hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.
Het voelt toch wel redelijk k u t . Hrb zelfs al een saridon genomen maar dat helpt niet echt.
hun tere asfaltwegen kunnen niet zo goed tegen sneeuwkettingen blijkbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef MrX1982 het volgende:![]()
Sneeuw
![]()
[..]
Wat een paniekerige huilie's zijn het ook bij Rijkswaterstaat.
soort van aspirinequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
Saridon zal wel een hoofdpijnpilletje zijn? Volgens mij helpt zulks nooit tegen katers.
Morgen is het niet beter want dan word ik geconfronteerd met het werk dat ik gisteren niet heb agemaakt, de excelbegroting die ik gehaast in elkaar heb geflanst en ik moet naar een beurs. Morgen zuigt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
Het duurt nooit (nou ja, echt hoogst zelden) meer dan 24 uur. Sorry. Morgen is alles beter
Zonder sneeuwkettingen kan je ook gewoon rijden hoor. Beetje slippenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef zakjapannertje het volgende:
hun tere asfaltwegen kunnen niet zo goed tegen sneeuwkettingen blijkbaar
Oh, wel, nu je het zegt: dat helpt. Zeggen ze. Zoek een meisje en zorg dat vandaag zuigt. Langdurig. Daarna doet je hoofd relatief een stuk minder zeer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef Napalm het volgende:
Morgen is het niet beter want dan word ik geconfronteerd met het werk dat ik gisteren niet heb agemaakt, de excelbegroting die ik gehaast in elkaar heb geflanst en ik moet naar een beurs. Morgen zuigt.
wat denk je bekrompen. Misschien wil ik wel een jongentje. Of alletwee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wel, nu je het zegt: dat helpt. Zeggen ze. Zoek een meisje en zorg dat vandaag zuigt. Langdurig. Daarna doet je hoofd relatief een stuk minder zeer.
FOK!ker van de week: Daniel.Jquote:Stel: je bent voor één dag de president van de Verenigde Staten, wat zou je doen?
''Een persconferentie aankondigen en voor het oog van de wereld melden dat
iedereen bedonderd wordt.''
Een zeldzame vorm van zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
had maar 4 flesjes. Het probleem is echter dat ik al maanden geen druppel meer drink.
Pietlut. Het gaat om de actie, niet om wie die uitvoert. Ik heb alleen geen zin alle slagen om de arm in te nuanceren. Wou je nou een oplossing of niet? Regel een bekje, of het een doosje heeft is niet belangrijk. Al zeker niet voor mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
wat denk je bekrompen. Misschien wil ik wel een jongentje. Of alletwee.
het begrip noodweer is inderdaad aan ernstige inflatie onderhevigquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder sneeuwkettingen kan je ook gewoon rijden hoor. Beetje slippen.
Bij de storm moesten de mensen ook thuis blijven. Ze geven dat advies wel erg makkelijk. Zouden ze dat in Oostenrijk ook zo doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |