helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Daniel1976 het volgende:
die gast is jou niet waard
Daar heb ik ook weleens aan gedacht..maar ik probeer altijd rekening te houden in zulke situaties met wat ik tegen hem zeg en de manier waarop. Mijn stem zal ik nooit verheffen in zo'n soort gesprek..en ben volgensmij altijd heel voorzichtigquote:[b]Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef
Aan de andere kant, misschien reageert hij slecht op een bepaalde communicatiestijl van jou. Ik weet zelf dat mijn vriendin de gewoonte heeft om op een super irritante manier over bepaalde dingen te klagen waar ik helemaal ziek van word, en wat altijd leidt tot ruzies of sjagrijnig gedrag van mijn kant. Terwijl ik heel anders reageer als ze het probleem formuleert als iets waarbij je aan dezelfde kant staat, waarbij je samen moet knokken i.p.v. tegen elkaar.
Je bent toch niet zn maatschappelijk werker, of wel dan? Wat zoek je nou? Een vriend of een patient? Hij is het laatste namelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens aan gedacht..maar ik probeer altijd rekening te houden in zulke situaties met wat ik tegen hem zeg en de manier waarop. Mijn stem zal ik nooit verheffen in zo'n soort gesprek..en ben volgensmij altijd heel voorzichtig..zijn familie heeft ook weleens tegen mij gezegd, dat het een moeilijke prater is..zelfs tegenover hén. Hij heeft in het verleden ook het een en ander meegemaakt (ziektes in familie etc.). Dit maakt het voor mij ook moeilijk om te geloven dat hij ooit zou kunnen veranderen in dit opzicht
En jah.. inhoeverre moet je iemand wilen veranderen..zucht.. ik weet het niet
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Die gast is inderdaad een sukkel. Toen hij vreemd was gegaan had je hem al de deur moeten wijzen. Maar nu kan ook.
Newbe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
![]()
Vreemdgaan = oprotten. Onbegrijpelijk dat niet iedereen er zo over denkt.
Oke ik moet bekennen dat ik nooit in die situatie gezeten heb, dat zij vreemd ging. Weleens anderssom en dat was ook gelijk het einde, maar het liep toen toch al kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Newbe.
In de praktijk is het niet altijd zo zwart/wit.
Pas als je er mee te maken krijgt weet je of je je voornemens uit kunt voeren denk ik.
Ik denk er dus niet zo over. Mijn relatie verdient meer nuance dan dat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
![]()
Vreemdgaan = oprotten. Onbegrijpelijk dat niet iedereen er zo over denkt.
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:16 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Die jongen wil gewoon dat je je bek dicht houdt en dat je hem zijn gang laat gaan op fysiek gebied. Harde woorden zijn soms waar.
Hmm..hij gaf me alleen bij het weggaan een lieve kus. Verder heeft ie me de hele avond niet aangeraakt..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Hij wil geen gezeik, maar wel lekker vrijen. Meer komt er wat hem betreft niet bij kijken.
O shit hoe herkenbaar! Dat had ik moeten zien!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat hij zelf te laf is om het uit te maken en dat hij je met allerlei signalen die richting probeert op te pushen.
Ik word...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Onlyy het volgende:
Hij smste net..dat hij hoopt dat alles weer goed zal komen tussen ons..![]()
Ik wordt GEK in mijn hoofd!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik herken het zelf ook, uit een vorige relatie. Deed ook alles om mij de beslissing te laten nemen, maar ik was te blind van vasthoudende verliefdheid om dat te zien. Naderhand steeg het schaamrood naar mijn wangen toen ik me bedacht wat een deurmat ik was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
O shit hoe herkenbaar! Dat had ik moeten zien!
Ik zou het nooit meer kunnen doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken het zelf ook, uit een vorige relatie. Deed ook alles om mij de beslissing te laten nemen, maar ik was te blind van vasthoudende verliefdheid om dat te zien. Naderhand steeg het schaamrood naar mijn wangen toen ik me bedacht wat een deurmat ik was.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik zou het nooit meer kunnen doen.
geen vrouw wil mij nog, met mijn amputaties en verminkingen
Misschien een schrale troost, dat het slechts mijn ziel is. Maar is niet de vreugd van iemand met een gehavend lichaam minder ingeperkt, dan die van degene wiens ziel is aangetast?quote:
Ik vind jou ook echt een schat en jij verdient zoiets ook helemaal niet. Niemand, maar jij volgens mij al helemaal niet. Afgaande op al jouw posts vol goede bedoelingen naar vreemdelingen. Je hebt liefde in je en straalt het uit, en eens keert het terug tot de oorspronkelijke bezitter, in de vorm van een mooie man die je intellectueel bevredigt.quote:Mijn lesje heb ik in ieder geval ook wel geleerd. Nooit meer laat ik me zo behandelen. Daar ben ik toch echt iets te veel waard voor.
Grappig zeg dat jij vak 410 als homepage opgeeft.. daar zit mijn vriend ook het liefstequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef Camplo het volgende:
Onlyy maak het uit.
Die laffe lul heeft de fokking hersens niet eens in ze botte kop om uberhaupt nog normaal te reageren.
Alleen maar vaag gedrag zolang ie zelf geen fuck hoeft te doen.
Hup UITMAKEN
Lees je dit?
Bel hem op en regel het. problem solved
Ik schreef net toevallig..dat ik zelf ook te laf ben om het uit te maken..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:40 schreef Untouchables het volgende:
Man, uiteindelijk is het stom dat iedereen hier "advies" loopt te geven, want daar wordt niet eens om gevraagd volgens mij.
Mensen die schreeuwen dat dr vriend laf is en weetikveel wat, dat zijn ze allebei want ze durven geen van beide de stap te nemen, niet naar het utmaken, maar ook niet naar eens een keer een echt harde ruzie.
Die zogenaamde "levenservaring" van iedereen hier boeit weinig, ze zal uiteindelijk het afhandelen zoals zij het graag ziet.
Hmmz hijs iig niet down van het voetbalquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Grappig zeg dat jij vak 410 als homepage opgeeft.. daar zit mijn vriend ook het liefste![]()
Ik ben echt een hopeloos geval geloof ik![]()
Nee down van het voetbal is ie niet..helemaal niet na de laatste overwinning.. hij was helemaal in de wolken..hahahah majah dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hmmz hijs iig niet down van het voetbal.
Magoed 410 niet over 1 kam scheren svp. Ik zit er dit jaar niet meer dus(opleiding/werk enzeau)
Maar, ehm hij gedraagt zich niet zoals het hoort.
Dus trek je conclusies en recht je rug, en zeg hem dat ie pleite kan.
Een gehavend lichaam kan nog baat hebben bij hulpmiddelen, een gehavende ziel zit dieper dan skindeep. Dus ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Misschien een schrale troost, dat het slechts mijn ziel is. Maar is niet de vreugd van iemand met een gehavend lichaam minder ingeperkt, dan die van degene wiens ziel is aangetast?
quote:Ik vind jou ook echt een schat en jij verdient zoiets ook helemaal niet. Niemand, maar jij volgens mij al helemaal niet. Afgaande op al jouw posts vol goede bedoelingen naar vreemdelingen. Je hebt liefde in je en straalt het uit, en eens keert het terug tot de oorspronkelijke bezitter, in de vorm van een mooie man die je intellectueel bevredigt.
Omdat je iets wat nu deel uit maakt in je leven dan moedwillig uit handen geeft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee down van het voetbal is ie niet..helemaal niet na de laatste overwinning.. hij was helemaal in de wolken..hahahah majah dat is weer een ander verhaal![]()
WAAAAAAAROM...kan iemand me zeggen.. is het zo moeilijk om iemand los te laten?????????![]()
Jah..das waar.. maar waarom denk ik dan..dat hij toch van me houd?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Omdat je iets wat nu deel uit maakt in je leven dan moedwillig uit handen geeft.
Nu besef je het nog niet, snel genoeg wel maar dit gaat niet goed werken.
Eer aan jezelf houden verhaal ga ik niet voeren want ik ken de positie waar je in zit, maar probeer gewoon ff alles objectief op een rijtje te zetten.
Iemand die van je houdt praat met je, en houdt zn bek niet en doet zo raar...
THATS A FACT
Omdat het zo vanzelfsprekend was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Jah..das waar.. maar waarom denk ik dan..dat hij toch van me houd?![]()
Durf je het al uit te maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Onlyy het volgende:
Ik probeer alles weer zo te breien, zoals het juist NIET is he volgensmij?![]()
Waarom doe ik dat toch altijd![]()
Ik overdrijf eigenlijk hoor, mijn leven is goed genoeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gehavend lichaam kan nog baat hebben bij hulpmiddelen, een gehavende ziel zit dieper dan skindeep. Dus ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Dat lieve wel, dat voorspellende is geen feit maar wat ik je toewens.quote:[..]
![]()
Wat mooi. Wat lief. En ik ga er gewoon van uit dat het welgemeend is.
![]()
Geloof mij en doe het wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..nou..eigenlijk wil het ook weer wel..maar ook weer niet?![]()
Het lijkt wel of ik 2 verschillende kanten heb. Aan de ene kant zeg ik tegen mezelf, hoe hij doet is echt te gek voor woorden, ik lijk wel GEK dat ik me zo laat 'behandelen' en lijk ik wel gek dat ik mezelf met zoveel ellende, gejank, stress en gezeur opzadel..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geloof mij en doe het wel.
Ik was ook jong en naief en had moeten luisteren naar anderen... Kreeg ook een deksel op me neus.
Je kent ze?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Daniel1976 het volgende:
die gast is jou niet waard
Lulkoek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:
Iemand die van je houdt praat met je, en houdt zn bek niet en doet zo raar...
THATS A FACT
In een relatie is praten niet moeilijk lijkt me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lulkoek.
Écht praten is moeilijk. Daarom kan iemand zich raar gaan gedragen. Hoeft niks te maken te hebben met wel of niet houden van.
Voor sommigen wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
In een relatie is praten niet moeilijk lijkt me.
Klopt, maar op een bepaald punt zal je toch echt je mond open moeten trekken om de boel bij elkaar te houden. Eeuwig stil blijven is niet bepaald the key hier.quote:
het lijkt me juist zinvol om over jullie problemen te praten als hij in een bui is waarin ie uberhaupt praat. Het lukt namelijk niet als ie gewoon weer ns helemaal niets zegt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef Onlyy het volgende:
Nou..ik heb hem vanavond gezien..en..hij was heel anders. Hij praatte veeeeel meer, gewoon zoals hij 'normaal' ook doet. We hebben het leuk gehad..het niet gehad over onze problemen..en dat was eigenlijk voor ''nu'' ook wel even leker zo. Morgen weer een nieuwe dag en ik zie wel wat het brengt.
ja nu het over oppervlakkige dingen gaat kan ie weer normaal pratenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef Onlyy het volgende:
Nou..ik heb hem vanavond gezien..en..hij was heel anders. Hij praatte veeeeel meer, gewoon zoals hij 'normaal' ook doet. We hebben het leuk gehad..het niet gehad over onze problemen..en dat was eigenlijk voor ''nu'' ook wel even leker zo. Morgen weer een nieuwe dag en ik zie wel wat het brengt.
Kijk, je zegt dat het nog maar 1 duwtje nodig had en je krijgt dan zo'n reactie. Dan moet je ook voet bij stuk houden en het gewoon uitmaken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Onlyy het volgende:
Oke..het hoge woord is gezegd..met zijn soms 'rare' dingen kreeg ik het steeds moeilijker. De trouwe Fok!ers die met mijn berichten hebben meegelezen, weten wel een beetje wat er speelt. Het was voor mij nu genoeg. zijn 'vage' gedrag en eigenlijk zoveel dingen die er speelden. Al heeft het 2 kanten, want ik ben ook zo gelukkig met hem!!!!
Gisteren heb ik hem dus verteld dat ik 'op het randje stond' om het uit te maken en dat 1 duw genoeg zou zijn om over die rand te gaan. Zijn reactie was alles behalve datgene wat ik had verwacht. Hij keek strak langs me heen naar de tv..alsof ik lucht was. Toen ik vroeg om een reactie zei hij 'Ik ga naar huis'. Ik kon mijn oren niet geloven. Maar voordat ik wat kon zeggen stond hij op en liep weg, deed de deur achter zich dicht en was vertrokken, zonder een woord te zeggen. Toen ik hem een halfuur daarna belde nam hij wel op, maar zei niets. Toen ik vroeg of hij boos was zei hij dat inderdaad te zijn.. dat begreep ik niet en dus vroeg ik waarom hij boos was, 'Ik ga slapen' zei hij. Toen ik zei dat ik graag wou weten waarom hij dan boos op MIJ was zei hij nog een keer dat hij ging slapen, en hing op.
Pfffff wat heb ik beroerd geslapen zeg vanacht.
TS reageert niet op haar vriend, maar op wat ze denkt dat haar vriend denkt. Zelf is ze ook niet heel duidelijk in haar communicatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind namelijk dat ik uit je posts kan concluderen dat je eerst en vooral gefocust bent op hèm, hoe hij reageert, wat zou hij denken, waarom doet hij dit'n'dat...
That's what I said too.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Hik het volgende:
Jezus, die gast moet wel heel goed in bed zijn dat je nog steeds bij hem blijft. Van de goede gesprekken hoef je het in elk geval niet te hebben...![]()
je bent het er kennelijk mee eens dat ze erg bezig is met wat die vriend al-dan-niet denkt (en dan zeg jij van mij dat ik haar gedachten probeer te lezen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
TS reageert niet op haar vriend, maar op wat ze denkt dat haar vriend denkt. Zelf is ze ook niet heel duidelijk in haar communicatie.
Kortom, als je niet helderziend bent, probeer het dan ook niet gedachten te lezen.
Neu, ik zeg dat zij dat niet moet proberen, ze kan het veel beter direct vragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
(en dan zeg jij van mij dat ik haar gedachten probeer te lezen?).
Of bang om alleen te zijn. Je moeder zegt niet voor niets dat je je op je studie moet richten.. Kennelijk heb je je eigen leven behoorlijk opzij gezet voor hem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik schreef net toevallig..dat ik zelf ook te laf ben om het uit te maken..
Misschien houdt hij op zijn manier ook wel van jou, maar het is een erg ongezonde manier waar jij niet gelukkig van gaat worden:quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Onlyy het volgende:
Jah..das waar.. maar waarom denk ik dan..dat hij toch van me houd?![]()
Van A tot Z (okay, van H tot f) mee eens!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:23 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hoi Onlyy, daar ben je weer
Ik heb het je in eerdere topics ook al verteld. Die relatie van jou spoort niet.
Lees eens goed wat Xennia hierboven heeft opgesomd. Je gaat eraan onderdoor en dit soort gasten zijn gewoon nog lang niet geschikt voor een serieuze relatie, misschien wel nooit.
Daarnaast, wat ik ook al eerder in een vorig topic heb gezegd, en jij toen negeerde, is dat ik het nog steeds ernstig betwijfel of jij op dit moment de enige vrouw in zijn leven bent.
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar het zou me helemaal, maar dan ook helemaal NIETS verbazen.
Succes anyhow. En denk verdorie eens aan jezelf.
ow... had ik verkeerd begrepen dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Neu, ik zeg dat zij dat niet moet proberen, ze kan het veel beter direct vragen.
Wat jij doet moet je zelf weten.
Ik 21 (bijna 22) en hij 21.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef Camplo het volgende:
Dus TS is niet slim bezig.
Hoe oud zijn beide personen eigenlijk?
Haha, voor de sex zou ik niet bij hem blijven hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Hik het volgende:
Jezus, die gast moet wel heel goed in bed zijn dat je nog steeds bij hem blijft. Van de goede gesprekken hoef je het in elk geval niet te hebben...![]()
Hopelijk leest ie dit nietquote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Haha, voor de sex zou ik niet bij hem blijven hoor.
Op zich wel aardig! Dit weekend zijn we veel samen geweest. Veel dingen ondernomen. Komend weekend zal ik hem weinig zien en ga ik lekker mijn eigen dingetjes doen en hij ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het nu?
Hahaha, ik bedoel..dat het niet mijn drijfveer zou zijn om bij hem te blijven. Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hopelijk leest ie dit niet
Status?
Ik wou dat het allemaal zo simpel lagquote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
Het heeft geen twee kanten, jij wil er graag een tweede, diepere kant aan maken.
Je kan het wel, als je dat maar wil en ook een keus maakt waar je helemaal achter staat denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Maar.. ik hou ook van hem! Zoveel!
Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal![]()
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!![]()
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel?Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
![]()
Ga je dit nog twintig jaar zo volhouden? Zo niet, dan is het een aflopende zaak en kun je er net zo goed (of beter zelfs) nu alvast een punt achter zetten. Zo wel, dan is er niets aan de hand. Dan heb je een relatie waarvan een willekeurig ander persoon zegt dat hij er niet mee zou kunnen leven, maar wat maakt dat uit? Precies, niks.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Maar.. ik hou ook van hem! Zoveel!
Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal![]()
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!![]()
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel?Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
![]()
Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef zatoichi het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik vind dat je je ellendige gevoel aan jezelf te danken hebt. Het lijkt me duidelijk wat de jusite stappen zijn, dit is je al vaker duidelijk gemaakt, en nog doe je niets. Je laat het allemaal op zijn beloop gaan.
Dan moet je ook niet zo gaan miepen. Of je kapt er mee, of je houdt het aan en zeik je er niet meer over.
Ik vind je gewoon dom naïef; sorry dat ik het zo moet brengen.
Persoonlijk vind ik trouwens sex wel belangrijk in een relatie, sterker nog, ik zie sex als een belangrijke graadmeter van een relatie.
Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:
En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
Gevoel en verstand zegt niet altijd hetzelfde.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.
En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
Er is voor mij niet 1 allerbelangrijkste ding in een relatie. Dat zijn een hoop dingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:24 schreef Camplo het volgende:
Wat belangrijk is in een relatie boeit niet in dit geval.
Feit is dat hij z'n eigen leven leidt en jou er amper in betrekt, en jij alles van hem groot of klein meteen x 300.000 opblaast.
That aint gonna work.
zoals?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
Zeg je ook tegen hem dat je hem kansen geeft, of denk je dat alleen bij jezelf? Hij weet inmiddels hoever hij kan gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe!
vreemdgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef het.ismij het volgende:
zoals?
quote:
Jup..zoals dat. Ik heb helemaal niet het idee dat ik dingen opblaas. Misschien denk ik over veel dingen wel veels te licht. Misschien had ik er toen al een punt achter moeten zetten. Maarja, makkelijker gezegd dan (toen) gedaanquote:
Nou int begin deed ie zo moeilijk enzo. Dan denk jij met 1 keer praten alles is goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
Als je te licht over de dingen nadacht, had je dit topic niet geopend. Het ´probleem´ is denk ik dat je geen knopen durft door te hakken. Je stelt relatieproblemen aan de kaart, maar de ultieme consequentie (het verbreken van de relatie) durf je niet te accepteren. Zodra dat ook maar even aan de orde komt, focus je je krampachtig op zijn ´goede´ kanten, terwijl je dondersgoed weet dat je met zijn slechte kanten niet kunt leven. En dit zo lezende zou ik ook niet weten waarom je die slechte kanten zou moeten accepteren. Waarom zou je je liefde niet voorbehouden aan iemand die ook allerlei goeie kanten heeft maar op zijn minst ook met jou communiceert? Vind je jezelf dat niet waard ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Jup..zoals dat. Ik heb helemaal niet het idee dat ik dingen opblaas. Misschien denk ik over veel dingen wel veels te licht. Misschien had ik er toen al een punt achter moeten zetten. Maarja, makkelijker gezegd dan (toen) gedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |