abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46224437
stop met die lul,
beter nu dan later!
Ook niet meer over nadenken zulke ingewikkelde peeps wordt je alleen maar moe van!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 12 februari 2007 @ 09:11:59 #92
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46229692
Het is vooral duidelijk dat je niet weet wat je wil.

Je geeft aan dat je het eigenlijk niet langer wil, 1 "duw" verwijderd bent van het hem aan de kant zetten... maar vervolgens daar geen gevolg aan geeft.

Bij het uitgaan van een relatie hoeft er geen schuldvraag te zijn. Die is niet belangrijk op het moment dat iemand niet gelukkig is in een relatie. Het hoeft niet iemands schuld te zijn, gevoel kan weggaan.
Hak de knoop door en wees gewoon eens sterk. Moet je eens zien hoeveel beter je je uiteindelijk voelt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46232502
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef Camplo het volgende:
Dus TS is niet slim bezig.

Hoe oud zijn beide personen eigenlijk?
Ik 21 (bijna 22) en hij 21.
pi_46232514
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Hik het volgende:
Jezus, die gast moet wel heel goed in bed zijn dat je nog steeds bij hem blijft. Van de goede gesprekken hoef je het in elk geval niet te hebben...
Haha, voor de sex zou ik niet bij hem blijven hoor.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:41:03 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46232516
Hoe gaat het nu?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46232581
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Haha, voor de sex zou ik niet bij hem blijven hoor.
Hopelijk leest ie dit niet

Status?
JOHNNY HEITINGA
pi_46232712
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het nu?
Op zich wel aardig! Dit weekend zijn we veel samen geweest. Veel dingen ondernomen. Komend weekend zal ik hem weinig zien en ga ik lekker mijn eigen dingetjes doen en hij ook.

Ik heb eigenlijk wéér verschillende gevoelens. Hij was dit weekend erg lief, aanhalig en hij heeft geprobeerd om meer te praten en meer open te zijn. Dat vond ik heel positief.

Echter hoorde ik gisteren helaas van een meisje dat altijd met ons mee uitgaat, dat ze tijdens het uitgaan wat 'opgevangen' had van zijn ex. Die zei namelijk': "ach, hij smst mij nog bijna iedere avond.." en toen zou ze mij aankijken (die ex). Dat heb ik zelf dus niet gehoord, maar de dame in kwestie die het heeft gehoord is degelijk te vertrouwen. Zij wees mij er al eerder op dat mijn vriend met zijn ex smste..Ze heeft mijn vriend er zelfs op aangesproken (ze zag dat hij haar smste) en vroeg waarom hij dat deed etc. Zij is eigenlijk de enige (buiten mijn moeder om) die weet wat er allemaal speelt. Maargoed, nu weet ik eigenlijk niet wat ik daar nu weer van moet denken Ging het voor mijn gevoel weer een beetje bergopwaarts..hoor je dit weer

Tja.. ik weet gewoon nog niet wat ik ga doen. Het heeft allemaal 2 kanten. Ik weet het gewoon niet!
pi_46232736
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hopelijk leest ie dit niet

Status?
Hahaha, ik bedoel..dat het niet mijn drijfveer zou zijn om bij hem te blijven. Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:51:04 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46232765
Het heeft geen twee kanten, jij wil er graag een tweede, diepere kant aan maken.
pi_46232806
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
Het heeft geen twee kanten, jij wil er graag een tweede, diepere kant aan maken.
Ik wou dat het allemaal zo simpel lag .
  maandag 12 februari 2007 @ 11:54:28 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46232848
Ligt het ook. Alleen dat wil jij (nog) niet inzien.
Hij geeft je een kleine vinger, en jij bouwt er hele luchtkastelen om heen. Luchtkastelen die vervolgens weer met nieuwe feitjes worden kapotgeprikt.

Ik hoop voor je dat je snel met beide benen terug op aarde komt. Dit is zo'n tijdverspilling.
  Vis een optie? maandag 12 februari 2007 @ 11:55:59 #102
70532 loveli
N
pi_46232879
Het is zo simpel. Maar als je het jezelf graag moeilijk wilt maken, ga je gang.
crap in = crap out
pi_46233011
Maar.. ik hou ook van hem! Zoveel!

Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel? Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
pi_46233031
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:

Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel? Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
Je kan het wel, als je dat maar wil en ook een keus maakt waar je helemaal achter staat denk ik.
O+ 11-06-2009 O+
pi_46233480
Nou sorry hoor, maar ik vind dat je je ellendige gevoel aan jezelf te danken hebt. Het lijkt me duidelijk wat de jusite stappen zijn, dit is je al vaker duidelijk gemaakt, en nog doe je niets. Je laat het allemaal op zijn beloop gaan.

Dan moet je ook niet zo gaan miepen. Of je kapt er mee, of je houdt het aan en zeik je er niet meer over.

Ik vind je gewoon dom naïef; sorry dat ik het zo moet brengen.

Persoonlijk vind ik trouwens sex wel belangrijk in een relatie, sterker nog, ik zie sex als een belangrijke graadmeter van een relatie.
pi_46233501
quote:

Ga je dit nog twintig jaar zo volhouden? Zo niet, dan is het een aflopende zaak en kun je er net zo goed (of beter zelfs) nu alvast een punt achter zetten. Zo wel, dan is er niets aan de hand. Dan heb je een relatie waarvan een willekeurig ander persoon zegt dat hij er niet mee zou kunnen leven, maar wat maakt dat uit? Precies, niks.

Waar ben je bang voor?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46234446
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef zatoichi het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik vind dat je je ellendige gevoel aan jezelf te danken hebt. Het lijkt me duidelijk wat de jusite stappen zijn, dit is je al vaker duidelijk gemaakt, en nog doe je niets. Je laat het allemaal op zijn beloop gaan.

Dan moet je ook niet zo gaan miepen. Of je kapt er mee, of je houdt het aan en zeik je er niet meer over.

Ik vind je gewoon dom naïef; sorry dat ik het zo moet brengen.

Persoonlijk vind ik trouwens sex wel belangrijk in een relatie, sterker nog, ik zie sex als een belangrijke graadmeter van een relatie.
Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.

En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
  maandag 12 februari 2007 @ 12:52:28 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46234508
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:

En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 12-02-2007 13:00:44 ]
pi_46234789
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.

Gevoel en verstand zegt niet altijd hetzelfde.
Verstandelijk gezien weet je het volgens mij best wel, alleen protesteert je gevoel hier hevig tegen wat dat rotgevoel geeft.
pi_46235002
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?
Er is voor mij niet 1 allerbelangrijkste ding in een relatie. Dat zijn een hoop dingen.
Veel van die dingen vind ik inderdaad in deze relatie. En van de dingen die niet zo goed gaan, hoop ik dat ze beter zullen worden. Of dat ooit goed zal worden, weet ik niet. Maar welke relatie is perfect? Er zullen toch altijd wel dingen zijn die minder goed gaan? Maar betekend dat, dat het nooit goed zal komen? Ik weet het niet
  maandag 12 februari 2007 @ 13:14:15 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46235040
Je blijft wel erg in vaagheid hangen wat betreft de dingen die je in deze relatie wel vindt.
Zet ze anders eens voor jezelf concreet op een rij en de negatieve kanten in een andere rij. En kijk voor jezelf met een eerlijke blik naar de pro's en con's.
  maandag 12 februari 2007 @ 13:17:00 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46235117
Daarbij: weinig relaties inderdaad die perfect zijn. En heel veel mensen die in een slechte relatie blijven hangen uit angst voor de pijn, onzekerheid en eenzaamheid die met de beslissing te kappen samenhangt. Ondertussen in pijn, onzekerheid en eenzaamheid bínnen die relatie blijven zitten.

Maar je hebt natuurlijk 'niet helemaal perfect' en 'verre van perfect'. En jou na je diverse topics inschattende hoort jouw relatie toch eerder in die tweede groep thuis.
pi_46235287
Wat belangrijk is in een relatie boeit niet in dit geval.

Feit is dat hij z'n eigen leven leidt en jou er amper in betrekt, en jij alles van hem groot of klein meteen x 300.000 opblaast.
That aint gonna work.
JOHNNY HEITINGA
pi_46236283
quote:
Op maandag 12 februari 2007 13:24 schreef Camplo het volgende:
Wat belangrijk is in een relatie boeit niet in dit geval.

Feit is dat hij z'n eigen leven leidt en jou er amper in betrekt, en jij alles van hem groot of klein meteen x 300.000 opblaast.
That aint gonna work.
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
pi_46236299
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
zoals?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  Vis een optie? maandag 12 februari 2007 @ 14:03:36 #116
70532 loveli
N
pi_46236368
quote:
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe!
Zeg je ook tegen hem dat je hem kansen geeft, of denk je dat alleen bij jezelf? Hij weet inmiddels hoever hij kan gaan.
Bedenk niet wat je moet doen om hem bij je te houden. Zet voor jezelf op een rijtje wat je niet klopt in deze relatie. Blijft er dan genoeg over van de relatie om ermee door te gaan (behalve de wanhoop die jij liefde noemt)? Zo ja, ga dan samen werken aan de relatie. Zo nee, doe dan wat je moet doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 12 februari 2007 @ 14:04:28 #117
70532 loveli
N
pi_46236393
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef het.ismij het volgende:
zoals?
vreemdgaan
crap in = crap out
pi_46236463
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:04 schreef loveli het volgende:

[..]

vreemdgaan
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 12 februari 2007 @ 14:08:39 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46236529
Niet voor haar opkomen als een vriend van hem haar te joviaal (...) bejegend. En dat vervolgens omgedraaid voor haar voeten werpen...
pi_46236578
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:04 schreef loveli het volgende:

[..]

vreemdgaan
Jup..zoals dat. Ik heb helemaal niet het idee dat ik dingen opblaas. Misschien denk ik over veel dingen wel veels te licht. Misschien had ik er toen al een punt achter moeten zetten. Maarja, makkelijker gezegd dan (toen) gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')