Je kan het wel, als je dat maar wil en ook een keus maakt waar je helemaal achter staat denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Maar.. ik hou ook van hem! Zoveel!
Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal![]()
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!![]()
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel?Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
![]()
Ga je dit nog twintig jaar zo volhouden? Zo niet, dan is het een aflopende zaak en kun je er net zo goed (of beter zelfs) nu alvast een punt achter zetten. Zo wel, dan is er niets aan de hand. Dan heb je een relatie waarvan een willekeurig ander persoon zegt dat hij er niet mee zou kunnen leven, maar wat maakt dat uit? Precies, niks.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Maar.. ik hou ook van hem! Zoveel!
Er zijn ook zoveel leuke dingen aan hem! En we hebben het ook zo vaak zo leuk! Het is zo dubbel allemaal![]()
Ik kan niet leven met zoals hij soms doet..maar ik zou ook niet zonder hem kunnen!![]()
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe! Misschien omdat het soms een tijdje zo goed gaat en dan weer slecht, en dat ik de goede dingen teveel boven de slechte stel?Maar ik weet niet of ik het anders zou kunnen.......
![]()
Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef zatoichi het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik vind dat je je ellendige gevoel aan jezelf te danken hebt. Het lijkt me duidelijk wat de jusite stappen zijn, dit is je al vaker duidelijk gemaakt, en nog doe je niets. Je laat het allemaal op zijn beloop gaan.
Dan moet je ook niet zo gaan miepen. Of je kapt er mee, of je houdt het aan en zeik je er niet meer over.
Ik vind je gewoon dom naïef; sorry dat ik het zo moet brengen.
Persoonlijk vind ik trouwens sex wel belangrijk in een relatie, sterker nog, ik zie sex als een belangrijke graadmeter van een relatie.
Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:
En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
Gevoel en verstand zegt niet altijd hetzelfde.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel aan mezelf te danken. Schijnbaar weet ik gewoon niet beter, ben ik ziek ofzo. Wieweet. Ik weet het zelf ook niet meer.
En ja.. ik vind sex ook belangrijk..maar niet het ALLER-belangrijkste. Dat is nogal een verschil vind ik..
Er is voor mij niet 1 allerbelangrijkste ding in een relatie. Dat zijn een hoop dingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan het ALLER-belangrijkste in een relatie? En denk je dat daadwerkelijk ooit te vinden in deze relatie?
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:24 schreef Camplo het volgende:
Wat belangrijk is in een relatie boeit niet in dit geval.
Feit is dat hij z'n eigen leven leidt en jou er amper in betrekt, en jij alles van hem groot of klein meteen x 300.000 opblaast.
That aint gonna work.
zoals?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
Zeg je ook tegen hem dat je hem kansen geeft, of denk je dat alleen bij jezelf? Hij weet inmiddels hoever hij kan gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Onlyy het volgende:
Het lijkt wel..of ik hem zoooooveel kansen geef.. de ene na de andere, want 'dan zou het vast weer beter gaan'..ik snap ook niet waarom ik dat steeds doe!
vreemdgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef het.ismij het volgende:
zoals?
quote:
Jup..zoals dat. Ik heb helemaal niet het idee dat ik dingen opblaas. Misschien denk ik over veel dingen wel veels te licht. Misschien had ik er toen al een punt achter moeten zetten. Maarja, makkelijker gezegd dan (toen) gedaanquote:
Nou int begin deed ie zo moeilijk enzo. Dan denk jij met 1 keer praten alles is goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm..zou je eens kunnen uitleggen wat ik opblaas dan?
Ik denk..dat ik heeeel veel dingen van hem juist getolereerd heb, wat menigeen nooit zou doen.
Als je te licht over de dingen nadacht, had je dit topic niet geopend. Het ´probleem´ is denk ik dat je geen knopen durft door te hakken. Je stelt relatieproblemen aan de kaart, maar de ultieme consequentie (het verbreken van de relatie) durf je niet te accepteren. Zodra dat ook maar even aan de orde komt, focus je je krampachtig op zijn ´goede´ kanten, terwijl je dondersgoed weet dat je met zijn slechte kanten niet kunt leven. En dit zo lezende zou ik ook niet weten waarom je die slechte kanten zou moeten accepteren. Waarom zou je je liefde niet voorbehouden aan iemand die ook allerlei goeie kanten heeft maar op zijn minst ook met jou communiceert? Vind je jezelf dat niet waard ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Jup..zoals dat. Ik heb helemaal niet het idee dat ik dingen opblaas. Misschien denk ik over veel dingen wel veels te licht. Misschien had ik er toen al een punt achter moeten zetten. Maarja, makkelijker gezegd dan (toen) gedaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |