quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:41 schreef -SL- het volgende:
Het is middag!
Waar is het vrijdagmiddag-lesbiesche-tienertopique?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel ZWEI!
vond ik ook, we kunnen makkelijk ergens anders wachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
Nouja. Leuk geweest weer.
Ik niet! Dat topic was pu-re kwaliteit!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:42 schreef murp het volgende:
[..]
vond ik ook, we kunnen makkelijk ergens anders wachten
je kan m toch gewoon weer openzetten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet! Dat topic was pu-re kwaliteit!
SiemeN!
Mm nee. Doe maar een TR ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef murp het volgende:
zouden jullie een gastslotje willen neerzetten?
[Centraal] Test topic. [BUG slowchat] (murp pesttopic)
Ben geen ONZ mod.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef murp het volgende:
[..]
je kan m toch gewoon weer openzetten?
Tuurlijk. Maar ik overrule mn collega's niet.quote:
mm, goed op hem inpraten danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik overrule mn collega's niet.
Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik krijg het niet weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef gr8w8 het volgende:
Eindhoven 982: Schruftige docenten als jeugdherinnering
Kan iemand die post weghalen? Ik voel me jong en vind het niet leuk om zo met mijn neus op de feiten gedrukt te worden. Bedankt.
Doe eens lief snakeyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik krijg het niet weg.![]()
Nog nooit een slotje gezien.?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:56 schreef Sala-adin het volgende:
'Mijn MaddoXx Bash topic wat doe je
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog nooit een slotje gezien.?
Ow, nu ik je toch spreek. Zou je iets meer op je taalgebruik kunnen letten? We gebruiken allemaal wel eens het woord kanker maar mensen uitschelden voor kankerhoer e.d. waar ik je nogal eens op betrap staat je niet.
Alvast dank.
Vandaag? 2quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik verzameld?
Baggeraar die een baggeraar adoreert. Do the math.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
zeg mijn alditopic was wel goed
2x negatief = postiefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Baggeraar die een baggeraar adoreert. Do the math.![]()
met welk account?quote:
nu snap ik het helemaal (denk ik)quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
of je leest even terug sara1000 GIJSJES !
Doe maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag mijn laatste topic weer open, het heeft nu namelijk wel een deugdelijke OP, liefdesgedichten.![]()
Het is nu dus wel weer een heel goed topic, weg met het slotje graag.![]()
![]()
![]()
niet het is keigoedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef remlof het volgende:
het is bagger P-L, zoals je de laatste tijd alleen maar opent
Maak effe een nieuwe FB ONZ trouwens, deze is bijna vol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
IKGAWELWEEREENHEELMOOIEPAINTSTTEKENENENENENENEN![]()
dathadjenounietmoetenzeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maak effe een nieuwe FB ONZ trouwens, deze is bijna vol.
Dank.![]()
gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maak effe een nieuwe FB ONZ trouwens, deze is bijna vol.
Dank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |