afbeeldingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef DaveMasteR het volgende:
Zigger...je verwacht toch niet dat er demonstraties komen....geloof mij nou maar je wilt niet weten hoeveel mensen in de surinaamse gemeenschap haar uitkotsen....misschien zullen ze dat publiekelijk niet zo gauw laten blijken...maar ik moet nog een tegen komen die van haar genietquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:06 schreef Zigger het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo weinig protest is vanuit de surinaamse gemeenschap. Nasty bevestigt toch alle negatieve vooroordelen die over deze groep bestaan....
Wat een tering kutwijf, alles aan haar is kut.
Ga er maar vanuit dat die zich nog erger tegen het personeel gedragen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:28 schreef oosterpark het volgende:
denkt die zwarte troela dat echte miljonairs zich zó gedragen? nou, dacht het niet ; ik kan me niet voorstellen dat een Vanessa, een Leontien Borsato, een Bartina Koeman , de vrouw van Ruud Gullit, allemaal "nieuwe miljonairs" dat die zich zo gedragen tegen hun personeel.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef tuinfluiter het volgende:
(ilona )
Natasia: ik ben blij dat we die fossiel kwijt zijn,
want alles wat uit het stenentijdperk komt,
valt eens uit elkaar.
De surinaamse mensen die ik in mijn familie heb rondlopen alsmede de surinaamse vrienden die ik hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:06 schreef Zigger het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo weinig protest is vanuit de surinaamse gemeenschap. Nasty bevestigt toch alle negatieve vooroordelen die over deze groep bestaan....
Wat een tering kutwijf, alles aan haar is kut.
Ik kijk geen streams ik heb nog een paar afleveringen met vuurwerk te goed. Daarna zorgt de redactie wel dat er iets gaat gebeuren. De kijkers moeten eerst even tot rust komen. Huub zit er nog steeds in op TVquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef decency het volgende:
Er moet snel wat gebeuren want Natasia krijgt nu teveel rust om haar batterij op te laden. Die moet helemaal murf gemaakt worden. Ik word flauw van die beelden op dit moment het heeft een hoog "ik haak af"gehalte. Dat getrut met die krultangen enzo. Nog ff en ze gaan d'r schaamhaar in de rollers zitten. De bewoners vervelen zich en wij ook!
Natasia en Ilona vergeten 1 ding: Wanneer Natasia uit de GoudenKooi komt en geen personal trainer meer heeft, dan gaat zij gewoon jojo-en en wordt Natasia gewoon weer een ouderwets dikkerdje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die uitzending van vandaag laat natasia weer zien hoe slecht en achterbaks ze is.
Egr gemeen om de ilona zo uit te schelden en te zoeken naar haar zwakke plek, dat doen alleen gemene mensen. En ik heb een hekel aan dat soort mensen, die andermans zwakke plekken zoeken om ze zo te kwetsen.
Zeker als je je bedenkt dat ilona niet eens iets kwaad bedoelt heeft.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef patrick37 het volgende:
Zelf in dat huis zitten voor plastische chirurgie(omdat ze teveel vreet heeft ze dat nodig,het varken)
en dan een ander aanvallen op haar uiterlijk,hoe gek is zij?
huub geilt inderdaad op aandacht, hij kijkt vaak direkt in de cameraquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: ik zie jouw janken op het internet als er iemand weggaat
en na 1 uur loop je weer te roddelen over diegene.
Natasia : ik sta heel sterk, zowel hier als thuis.
Huub: ik vind jou een slechte actrice.![]()
Natasia: en jij geilt op alle aandacht, ik geil niet op aandacht.
.
Geil jij niet op aandacht danquote:Op maandag 12 februari 2007 05:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub geilt inderdaad op aandacht, hij kijkt vaak direkt in de camera
Dat is juist komischquote:Op maandag 12 februari 2007 05:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub geilt inderdaad op aandacht, hij kijkt vaak direkt in de camera
Nee inderdaad,quote:Op maandag 12 februari 2007 11:23 schreef waldorfsalad het volgende:
Natasia:ik heb niet geholpen met de sneeuwpop maken
en ik krijg toch 50 kontaktpuntjes?
Dank je wel . Ik ben zo blij. Nu heb ik 81 puntjes.
Nu kan mijn zus al heel snel komen als ik 150 puntjes heb.
Wilgo en de kindjes komen al op mijn verjaardag,
dat is al heel snel, hier kan ik zo blij van worden.
Ikke, ikke, ikke, ikke, ikke. Egocentrisch wijf.
Ik heb zo'n vermoeden dat de redactie niet weet wat er op dat briefje staat. Was het duidelijk te zien op de streams dat het briefje er (heimelijk) in gestopt werd? Wordt de badjas nog ff door 'achter' gecheckt voordat Herma het terrein verlaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia heeft ook een briefje in de zak van haar witte badjas gestopt en
vraagt of Herma die badjas in de was wilt doen, want hij is vet vies.
Maakt niet uit joh, ik vind die verslagjes van jou altijd erg leuk om te lezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Maandag 13 februari = fout, moet 12 februari zijn.
Geweldig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Voor de verzamelaars. De Natasia files op Youtube.... dat wordt genieten!!!
File 10
laat dat broodje maar weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Natasia is een broodje aap
Waarom zie ik dit soort kinderlijke trekken vooral bij negroïde types?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia zou vandaag bezoek krijgen van haar vriendin Patricia annex kapster,
maar , Patricia belde af wegens ziek zijn.
Nadat Nathanael werd geopereerd aan zijn knie, revalideert hij bij Patricia in Rotterdam.)![]()
Natasia: Nee, dit is niet leuk,
Patricia was eerder mijn kapster,
dan de vriendin van Nathanael.
Zwartkijker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:53 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit soort kinderlijke trekken vooral bij negroïde types?
Edit: een aantal is al verwijderd. Een paar leuke, bijv. 10 en 11, staat er (voorals)nog.quote:
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Edit: een aantal is al verwijderd. Een paar leuke, bijv. 10 en 11, staat er (voorals)nog.
Hier staat het op de 1e pagina... meer weet ik ook niet (vandaar mijn vraag )quote:Op zondag 18 februari 2007 19:15 schreef tuinfluiter het volgende:
FSR, Kan je hier schrijven welk Duits blad dit is ,
of onder welk topic staat dit op de Talpa Forum?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil de tieten zien van Natasia!!!
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Ik wil stemmetjes gaan inspreken,
ik schijn een prettige stem te hebben.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe kan mij dit toch gebeuren, verkeerde topic.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals nog één keer: IK WIL TIETEN ZIEN!!! IK WIL ZWARTE TIETEN ZIEN1!!
Als ze zo met haar kinderen omgaat dan vraag ik me af of de kinderbescherming nog niet langs is geweest. Dat mens heeft een flinke pak slaag nodig en jaren 50' heropvoeding mischien kan ze meteen doorgestuurd worden naar dat RTL5 programma "Van Etter Tot Engel" (Oude dozen editie)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:27 schreef tong80 het volgende:
Die hebben we in het begin al gezien. En ik verzeker je, dat was geen pretje.
Het zijn vast haar bediende aapjes. Ik vond het ook belachelijk hoe ze de nieuwe huishoudster behandelde. Zei ze niet zo'n zin als van doe nou maar wat ik zeg want ik krijg toch altijd mijn zin.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ook grappig dat haar kinderen d'r met U moeten aanspreken
Iets van ik ben de baas en jullie moeten doen wat ik je opdraagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het zijn vast haar bediende aapjes. Ik vond het ook belachelijk hoe ze de nieuwe huishoudster behandelde. Zei ze niet zo'n zin als van doe nou maar wat ik zeg want ik krijg toch altijd mijn zin.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iedereen zegt wel dat wil je niet zien, maar ik heb nog steeds niets gezien. Behalve die vage foto. Ik wil een duidelijke foto.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Kan ik haar ook een kado sturen?
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
Had dan de 1e week gekeken toen liep ze er nog veel mee te pronkenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goed. Maar doe maar XXLquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
Hehehequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
Klopt Rens, ze is inderdaad gisteravond kapotvet over haar nek gegaan.quote:
Ja, nou, het kreng is alweer wakker, erg veel last heeft ze er niet van.quote:
Moeten we haar daar niet even aan herinneren?quote:Op maandag 25 december 2006 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze blijft hoor, bij het afscheid beloofde ze haar kinderen dat ze naar huis komt als ze haar rijbewijs gehaald heeft.
Dat kan dus nog wel ff duren
(omdat ze het te goed leert)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef BSAP het volgende:
[afbeelding]
Weten we ook gelijk waarom Afrika nog steeds diep in de shit zit.
Natasia is wel altijd scherpquote:Aangezien ik jou niet moet hebben, ga ik jou niets vertellen", reageert de diva ad rem en kwakt de hoorn er weer op.
OMFGquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:00 schreef Burgundy het volgende:
Waarschuwing: dit is geen fake!
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/13495/2005487088978798773_rs.jpg]afbeelding][/URL]
(cap van Fleur, VOL)
WAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:00 schreef Burgundy het volgende:
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/13495/2005487088978798773_rs.jpg]afbeelding][/URL]
(cap van Fleur, VOL)
OMG, die lijkt écht sprekend op Natasiaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:00 schreef Burgundy het volgende:
(cap van Fleur, VOL)
Op de tieten na, die van Natasia hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
OMG, die lijkt écht sprekend op Natasia![]()
![]()
bruuuuuuuuuuuuuuuuuute vergelijjking!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Op de tieten na, die van Natasia hangen.
Per saldo vind ik de Klingon dus aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef Zigger het volgende:
Klingon Nasty, zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:00 schreef Burgundy het volgende:
(cap van Fleur, VOL)
Als dat Satania voordelen biedt, zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Heldenaar het volgende:
zou Natasia haar moeder gaan bezoeken?
Zonder camera's. Heeft ze min of meer gekregen van achter en de bewoners hebben gestemd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Mag ze 2 uur naar WilcoWaarom in hemelsnaam
zodat de redactie ook eens een keer rust heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Mag ze 2 uur naar WilcoWaarom in hemelsnaam
Dat zegt ze altijd, naast dat ze weggaat enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Het kan zijn dat ik na de 2 uurs niet meer terugkom in de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |