Als ze zo met haar kinderen omgaat dan vraag ik me af of de kinderbescherming nog niet langs is geweest. Dat mens heeft een flinke pak slaag nodig en jaren 50' heropvoeding mischien kan ze meteen doorgestuurd worden naar dat RTL5 programma "Van Etter Tot Engel" (Oude dozen editie)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:27 schreef tong80 het volgende:
Die hebben we in het begin al gezien. En ik verzeker je, dat was geen pretje.
Het zijn vast haar bediende aapjes. Ik vond het ook belachelijk hoe ze de nieuwe huishoudster behandelde. Zei ze niet zo'n zin als van doe nou maar wat ik zeg want ik krijg toch altijd mijn zin.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ook grappig dat haar kinderen d'r met U moeten aanspreken
Iets van ik ben de baas en jullie moeten doen wat ik je opdraagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het zijn vast haar bediende aapjes. Ik vond het ook belachelijk hoe ze de nieuwe huishoudster behandelde. Zei ze niet zo'n zin als van doe nou maar wat ik zeg want ik krijg toch altijd mijn zin.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals nog één keer: IK WIL TIETEN ZIEN!!! IK WIL ZWARTE TIETEN ZIEN1!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iedereen zegt wel dat wil je niet zien, maar ik heb nog steeds niets gezien. Behalve die vage foto. Ik wil een duidelijke foto.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Kan ik haar ook een kado sturen?
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
Had dan de 1e week gekeken toen liep ze er nog veel mee te pronkenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals nog één keer: IK WIL TIETEN ZIEN!!! IK WIL ZWARTE TIETEN ZIEN1!!
Goed. Maar doe maar XXLquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
Hehehequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik wil haar dit opsturen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |