Niet helemaal. Je moet het met een zuigertje oppakken en dan onder je bovenlip proppen. Ik ken een finse jongen die het gebruikte, en dat gebruik was ook enorm toegenomen door het rookverbod.quote:
Ooit geprobeerd een roker naar een niet-rokers cafe te krijgen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou graag van iemand willen horen die anti-rook is waarom hij of zij niets ziet in 2 soorten kroegen.
Tuurlijk doen ze dat zelf. Maar dat is alleen om inderdaad geen tweedeling te krijgen, maar dat maakt de situatie voor niet-rokers niet bepaald makkelijker.quote:
En het enige voordeel ervan is dat er geen rook de lucht in gaat..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
Snus kun je in Scandinavië ook als een soort bolletjes kopen die je onder je bovenlip propt. In de VS is er ook een recente run op Snus via internet.
als je stopt met roken ga je meer zuipen, je moet het toch een beetje gezellig makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
in de meeste zoniet alle landen claimt de horeca dat ze er niet op achteruit gegaan zijn na invoering van het rookverbod
dan snap ik niet wat de horeca nog tegenstribbeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je stopt met roken ga je meer zuipen, je moet het toch een beetje gezellig maken
(jaja heb geen behoefte aan moraalridders: heb je drank nodig om het gezellig te kunnen hebben? of sigaretten?)
Ik vind dat niemand het recht heeft een ander lastig te vallen met wat dan ook. Ik vind niet dat je 3 keer per week moet sporten en verder alle andere 'slechte' dingen ook moet laten omdat je hier roept dat meeroken je gezondheid schaadt want dat is niet iets waar je zelf voor kiest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijn of jouw recht groter isJullie niet rokers zitten allemaal ja weg ermee
helemaal compleet totaal haha
Ik on the other hand, ben dan voor niet roker en roken kroegen/deel in kroeg. Ik vind dat iedereen recht heeft, hihi
En over mn andere post, zoals ik daar al zei, dat gaat over mensen die hun gezondheid altijd als reden gebruiken. Dus
Snus is nicotinerommel wat je op je tandvlees, onder je tong waar dan ook in je mond doet, geeft nicotine af. Stinkt niet, schaadt niemand, je hoeft geen 'rookpauze' te gaan houden. Dit kan altijd en overal en niemand heeft er last van.quote:
hangt van je persoonlijkheid af denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Heb jij last van mij als we in de kroeg staan en ik niet rook?
en toch werken die pleisters en kauwgom nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Snus is nicotinerommel wat je op je tandvlees, onder je tong waar dan ook in je mond doet, geeft nicotine af. Stinkt niet, schaadt niemand, je hoeft geen 'rookpauze' te gaan houden. Dit kan altijd en overal en niemand heeft er last van.
? Het is geen kaugom en het zijn geen pleisters. Het is een soort zakje gevuld met tabak en dat wordt opgenomen via je mondslijmvliezen. Het is niet bedoeld om van je verslaving af te komen ook overigens. Het is een andere vorm van roken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en toch werken die pleisters en kauwgom niet
Ach, er is allang gebleken dat het niet gaat gebeuren. Daarnaast is het vrij overbodige politiek omdat Brussel wrs toch wel met zo'n verbod zal komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:07 schreef sanni het volgende:
Als restaurants geen rookvrije ruimtes willen creeeren voor hun beste
klanten - ik heb het dan over klanten die praktisch elke dag langskomen
en minimaal ¤ 100 de man spenderen oid - dan blijven die in het vervolg
weg en is het lekker veel geld hebben elke maand die anders daar was
uitgegeven...![]()
Nog vóór 2011?quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, er is allang gebleken dat het niet gaat gebeuren. Daarnaast is het vrij overbodige politiek omdat Brussel wrs toch wel met zo'n verbod zal komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |