zand? Misschien glad daar?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:50 schreef Mooske123 het volgende:
dag ilona, wat strooiden ze op de trap?
Yes ! Jeugdsentiment.....Later hadden ze treinen....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Weetje, vroeger was er op tv na 12-en of zo op Duitsland een programma dan zag je een automobilist eindeloos van dorp naar dorp rijden. Om de nacht op te vullen, zeg maar.
Kent iemand dat?
Daar doet me dit aan denken.
heb je ze ook van vliegtuigen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yes ! Jeugdsentiment.....Later hadden ze treinen....![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Heeft Ilona nog spullen meegenomen van de rest?
geen woorden aan vuil maken... nextquote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Ja, wat moet je over Brian zeggen?
Dat deed de deur dichtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef Kaya.nl het volgende:
lief en behulpzaam???????????
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo ik hoop dat je een cap hebt gemaakt van zdngmw![]()
Ze had al haar gal er nu uit moeten spatten gvdquote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef Mooske123 het volgende:
Jammer dat ze die twee ratten geen lik op stuk geeft wel eerlijk maar wel wat gedempt....
Ik Sylviaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef agter het volgende:
Ik vind Ilona echt zo lief!
Ilona heeft al afspraken gemaakt met alle afgevallen miljonairs en personeel voor buiten de kooi.....hoezo ik heb geen sociaal leven...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
dramatisch gedoe, lazer gewoon op. je ziet ze toch nooit meer![]()
de kop van zdngmw, lijkt me duidelijk.quote:
Ja maar ze is 6 uur geleden gestopt met "bedenken".quote:Op maandag 5 februari 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Is ze nu nog niet weg
Die 24 uur is inmiddels al bijna 30 uur.
bij t.v gelderland wel helikopters ...quote:
Wel een beetje griezelig hoor, dat je je zo kan inleven in die psycho...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
Brian heeft zojuist even overwogen om dadelijk naar het kussen van Sylvia te rennen om het briefje te pakken.
Moet van de redactie. Contractueel vastgelegdquote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
Wat een belachelijke speech.![]()
Wat dat toch is, om ineens zo aardig te gaan doen.
Niemand wil natuurlijk de boeman uithangen, maar je kunt ook overdrijven zeg..![]()
De enige normale mensen daar.quote:
Datr bedacht ik me ook net.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wel een beetje griezelig hoor, dat je je zo kan inleven in die psycho...
Sja, het zal wel bij de emoties horen ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Als ze weggaan, gaan ze ineens allemaal lieve woordjes zeggen. Terwijl dat juist het moment is dat je er toch niks meer mee te maken hebt![]()
Tja, voor 2 min TV ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef doesss het volgende:
[..]
Moet van de redactie. Contractueel vastgelegd![]()
Zo slim he die meidquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
Ja, geen beelden over Amoebe trekken! Stoute Ilona!
Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Want Ilona heeft Amanda meteen veroordeeld.
Gaat gebeuren.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Kan Ilona ook niet weer een bommetje werpen door Natasia iets in haar oren te fluisteren?
Net zo laf als die holmaat van haar.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Mooske123 het volgende:
Amanda is echt dom heel die speech gewoon triest.
LOL Natasia in tegenstelling tot jouw houd ik mijn mond, bah bah bah ze is gewoon LAF OM EERLIJK TE ZIJN.
Nee, daar ben ik al een tijdje mee gestoptquote:Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
de kop van zdngmw, lijkt me duidelijk.
Dat kliknkt ehmmmquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Mooske123 het volgende:
Wat loopt Brian ineens over roddellen Eeeehm te praten eeehm hij is zelfs eeeehm de vieze stinkrat die klept en klept eeehm
Dat wordt dweilen dan.............kan de wcpot niet verstouwen............quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet meer luisteren , hang kotsend over de toiletpot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, maar ze zei wel tegen Michel aan de telefoon dat ze zo`n slecht gevoel bij haar heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zelfbeklag van Amanda, niet echt gepast, maar ze heeft wel gelijk.
Mensenkennis?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zelfbeklag van Amanda, niet echt gepast, maar ze heeft wel gelijk.
etceteraquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kliknkt ehmmm
diepzinnig hè, dat ehmmmm
Het is een echte eehmmm
Denker!
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.
Bij elkaar toch zeker een iq van 140....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Jut en Jul blijven op de bank achter
Ja ik ook, ik hoop echt dat de redactie naar de buitenwereld en zijn kijkers luisterdquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoop zo dat er straks 3 tegelijk binnen komen en zich meteen aansluiten bij Sylvia
Daarom is het beter voor Ilona dat ze zich straks weer tussen normale mensen begeeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een nare sfeer, je voelt gewoon dat iedereen eigenlijk blij is dat ze weg is (behalve Sylvia).
Een goede weergavequote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.
preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 23:04 schreef Mooske123 het volgende:
Ilona jij kunt sowieso de villa met opgeheven hoofd verlaten, jij hebt je kranig verweerd tegen heel dat hersendode kwallenkamp. Jij hoeft jezelf niks te verwijten en wijs te laten maken door die spuuglelijke Nataapia
.. ik denk dat dat was nadát Amanda al was begonnen met roddelen over Nena en nadat Amanda met haar borsten liep te flashen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, maar ze zei wel tegen Michel aan de telefoon dat ze zo`n slecht gevoel bij haar heeft.
Ilona had gewoon een ondefinieerbaar gevoel bij Amanda, je kunt wel iemand in de eerste instantie welkom heten maar dan kan toch blijken dat de vibes niet okay zijn en dat is wat Ilona had (en ik ook zeker bij dat valse tyfuswijf zou hebben)quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Wat raar was van Ilona was dat ze gelijk een oordeel over Amanda had en vrij snel over haar begon te roddelen. En dat terwijl ze altijd riep dat ze iedereen een kans geeft.
Het moet haar niet boeien wat er tussen Nena en Amanda gebeurd is, dat is hun relatie en hun probleem.
Oh nee.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Michel zit thuis op de bank "dat wordt neuken zoooooo !!"![]()
En toen zat Huub gezellig in de woonkamer met z'n glaasje wijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef partyyboyy het volgende:
Hoor ik daar: "nooit meer naar huis oleeeee oleeeeeeeee" ?
Misschien kende ze die regel niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Het moet haar niet boeien wat er tussen Nena en Amanda gebeurd is, dat is hun relatie en hun probleem.
Dat wijf doet niets anders, die is meer door Nena geobserdeerd dan dat Brian dat is........quote:Op maandag 5 februari 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik denk dat dat was nadát Amanda al was begonnen met roddelen over Nena en nadat Amanda met haar borsten liep te flashen.
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
Zodra dit ILona schouwspel voorbij is, richt iedereen zich tegen Sylvia, let op. wordt ook weer niet prettig. Vanavond nog.
Ja hoor, meid.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef _-inge-_ het volgende:
Zowel Bart als Brian spreken uit dat ze veel (!) roddelt. En toch vol ongeloof kijken, hahaha.
boeit mij ook niet wat die 2 hebben met elkaarquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Wat raar was van Ilona was dat ze gelijk een oordeel over Amanda had en vrij snel over haar begon te roddelen. En dat terwijl ze altijd riep dat ze iedereen een kans geeft.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef Lunaflame het volgende:
Had die zwarte kuthoer nou net een doodsverwensing aan het adres van Ilona???
Ik hoop het, want met deze mensen verlies ik de lol van het streamen.quote:Peter6000 - maandag 5 februari 2007 @ 23:10
Gadver, wat een nare mensen zijn er over.
Gelukkig komen er 3 nieuwe mensen.
Tuurlijk, zij mag alles!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Natasia mag iemand dood wensen?
De FOKkers krijgen die tien ruggen wel voor elkaar voor jou.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef Cungy het volgende:
Ik hoop dat Nasty heel snel dood gaat...
Wat erger ik mij dood. Ik heb neigingen om me op te geven en als ik er in kom.. Natasia een kop kleiner te maken![]()
![]()
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ja ik heb het ook gehoord ik hoop dat iemand het heeft opgenomen en er iets mee doetquote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef Lunaflame het volgende:
nu pas?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
boeit mij ook niet wat die 2 hebben met elkaar
maar na vandaag vindt ik die amanda ook een goedkope snol![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
Natasia 'MAak wat moois van je leven'
Tja, veel waarde kan je daar ook niet aan hechten lijkt me...
Ik kijk: Nooit meer naar 10, nooit meer naar 10...............olè olè olehè.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zij mag alles!
Hoe ze net ook zegt: 'Bart doet maar, hij gaat toch binnnekort weggestemd worden', we moeten niet vergeten dat dat (Syl en Bart) de zwakke schakels zijn in het spel.![]()
Ik ga voor je sms-en, voor, tijdens of na de daad. Maakt niet uit..ik sms hoor!!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:13 schreef yellowfirst het volgende:
Stel..ik zeg stel....................dat ik een nieuwe bewoner zou zijn....dan, dan, ging ik. er vrees ik, eruit als de moordenaar van Natasia...........![]()
ja echt echt onbeschoft ik zit nog vol ongeloofquote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef agter het volgende:
Nataas tegen Amanda: "Ik zei toch tegen d'r 'Ik gun je een waardig afscheid'. Ik bedoeld dus 'Je gaat dood!!!!'"
Dit vind ik echt zo onbeschoft!
Dat dat wijf zonder santie die uitspraken mag doenquote:lady1 - maandag 5 februari 2007 @ 23:12
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef Lunaflame het volgende:
ja ik heb het ook gehoord ik hoop dat iemand het heeft opgenomen en er iets mee doet
Yep.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Natasia mag iemand dood wensen?
Dat is haar enige inhoud.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
die vieze tieten pleuren dr ook bijna uit bij haar
Dat kan hoor, maar het viel me bij Amanda gewoon heel erg op, ze heeft haar echt totaal geen kans gegeven en ging al vrij snel over op valse dingen zeggen (iets wat ik van haar niet gewend was).quote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ilona had gewoon een ondefinieerbaar gevoel bij Amanda, je kunt wel iemand in de eerste instantie welkom heten maar dan kan toch blijken dat de vibes niet okay zijn en dat is wat Ilona had (en ik ook zeker bij dat vasle tyfuswijf zou hebben)
Dat verbaasd mij ook.......quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Lunaflame het volgende:
Ik voel zoveel haat tegen iemand die ik niet eens personlijk ken, het is niet normaal.
Hopelijk wel snel. Dit ga ik niet lang uithouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat een nare mensen zijn er over.
Gelukkig komen er 3 nieuwe mensen.
Same for mequote:Op maandag 5 februari 2007 23:13 schreef yellowfirst het volgende:
Stel..ik zeg stel....................dat ik een nieuwe bewoner zou zijn....dan, dan, ging ik. er vrees ik, eruit als de moordenaar van Natasia...........![]()
ik ook ik moet stoppen met kijken die vrouw haalt zoveel slecht uit mequote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Lunaflame het volgende:
Ik voel zoveel haat tegen iemand die ik niet eens personlijk ken, het is niet normaal.
Hebben we al geprobeert ....met popjes en naalden ....niks helpt....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef ron1970 het volgende:
Zomaar een vraagje tussendoor: zou Natasia in voodoo geloven?
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef lady1 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook gehoord ik hoop dat iemand het heeft opgenomen en er iets mee doet
Same hier...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wel snel. Dit ga ik niet lang uithouden.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
ik gok het erop,
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT WIJFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, dan maar een ban, ik kan ff niet anders![]()
![]()
![]()
zeker weten nog niet aangedachtquote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef ron1970 het volgende:
Zomaar een vraagje tussendoor: zou Natasia in voodoo geloven?
Ja dat zegt een wijf wat heel de dag met der blote tieten te koop looptquote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
Amandel; Hij grijpte dr meteen bij dr reet![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt nergens goed beeld..iemand tips?
Jazeker, ze wilde een waardig afscheid voor Ilona. Dat betekent in Natasiataal DOOD!!! Afscheid is als je overleden bent, aanders is het iets anders, dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef Lunaflame het volgende:
ja, maar dat wist Natas niet, voodoo werkt alleen als mensen er zelf in geloven volgens mij kun je haar er echt wel bang mee krijgenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hebben we al geprobeert ....met popjes en naalden ....niks helpt....![]()
Check m'n onderschriftquote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt nergens goed beeld..iemand tips?
Daar is lef voor nodig....................geen lafheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet te geloven dat iemand zich zo laat kennen op de internationale streams. Tien moet nou zo eerlijk zijn om dit walgelijke gedrag ook op de site en de nationale tv te tonen.
ik krijg dat gevoel soms ook, ze weet té weinig.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef Sonique het volgende:
Ik waardeer het wel hoe Amanda het slechte uit Natasia kan halen... HEt lukt haar om Natasia in twee dagen in een algehele egotrip te brengen waar ze niet meer uit komt.
Ze is eigenlijk waanzinnig (en dan heb ik het over de negatieve betekenis)
En toch heb ik het gevoel (hoop het eigenlijk) dat Amanda een dubbele agenda heeft...
Je bent zelf de grootse gefrustreerde en psycho van allemaal erg dat je dat zelf niet door hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Lieve het volgende:
Stil geworden hier bij de streams van de criminele hoeren en loverboys.
Schijnheil ( heil heil, waar heb ik dat heil toch eerder gehoord?) Schijnheil Johnny de Mol! Je krijgt wat je wil joh! Geen kijkers at all. Dode televisie. ( is er dan nog sprake van televisie? Als je geen fatsoenlijke mensen meer over hebt? Gelukkig zoekt soort zijn soort en dus zal de familie de Mol dat niet merken dus)
Nog 1 mens daar. Dag Sylvia! Het ga je goed (steek het scherpste mes bij je en aarzel niet. Geen seconde twijfelen)
Ik doelde meer op grijpte, dat vind ik schokkenderquote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat zegt een wijf wat heel de dag met der blote tieten te koop loopt![]()
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef agter het volgende:
Nataas tegen Amanda: "Ik zei toch tegen d'r 'Ik gun je een waardig afscheid'. Ik bedoeld dus 'Je gaat dood!!!!'"
Dit vind ik echt zo onbeschoft!
Ja, dat heeft ze letterlijk zo gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd?
Ik wist niet hoe snel ik de streams moest muten toen de twee-hersencellige hoerenzusjes in beeld kwamen.
Dat kan dus écht niet hoor. Als Tien nog een beetje respect heeft voor normen, waarden en dat soort dingen schoppen ze dat zwarte kreng nu met een grote boog op straat.
Of nee, in de goot, achter het centraal station, waar ze haar kut nog niet voor 1 eurocent verkocht kan krijgen.
Gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel jaloerziteit zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat zegt een wijf wat heel de dag met der blote tieten te koop loopt![]()
Ik hoor en lees dit heel veel!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef Lunaflame het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |