Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Want Ilona heeft Amanda meteen veroordeeld.
Gaat gebeuren.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Kan Ilona ook niet weer een bommetje werpen door Natasia iets in haar oren te fluisteren?
Net zo laf als die holmaat van haar.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Mooske123 het volgende:
Amanda is echt dom heel die speech gewoon triest.
LOL Natasia in tegenstelling tot jouw houd ik mijn mond, bah bah bah ze is gewoon LAF OM EERLIJK TE ZIJN.
Nee, daar ben ik al een tijdje mee gestoptquote:Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
de kop van zdngmw, lijkt me duidelijk.
Dat kliknkt ehmmmquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Mooske123 het volgende:
Wat loopt Brian ineens over roddellen Eeeehm te praten eeehm hij is zelfs eeeehm de vieze stinkrat die klept en klept eeehm
Dat wordt dweilen dan.............kan de wcpot niet verstouwen............quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet meer luisteren , hang kotsend over de toiletpot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, maar ze zei wel tegen Michel aan de telefoon dat ze zo`n slecht gevoel bij haar heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zelfbeklag van Amanda, niet echt gepast, maar ze heeft wel gelijk.
Want Ilona heeft Amanda meteen veroordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |