Sja, het zal wel bij de emoties horen ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Als ze weggaan, gaan ze ineens allemaal lieve woordjes zeggen. Terwijl dat juist het moment is dat je er toch niks meer mee te maken hebt![]()
Tja, voor 2 min TV ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef doesss het volgende:
[..]
Moet van de redactie. Contractueel vastgelegd![]()
Zo slim he die meidquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
Ja, geen beelden over Amoebe trekken! Stoute Ilona!
Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Want Ilona heeft Amanda meteen veroordeeld.
Gaat gebeuren.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Kan Ilona ook niet weer een bommetje werpen door Natasia iets in haar oren te fluisteren?
Net zo laf als die holmaat van haar.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Mooske123 het volgende:
Amanda is echt dom heel die speech gewoon triest.
LOL Natasia in tegenstelling tot jouw houd ik mijn mond, bah bah bah ze is gewoon LAF OM EERLIJK TE ZIJN.
Nee, daar ben ik al een tijdje mee gestoptquote:Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
de kop van zdngmw, lijkt me duidelijk.
Dat kliknkt ehmmmquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Mooske123 het volgende:
Wat loopt Brian ineens over roddellen Eeeehm te praten eeehm hij is zelfs eeeehm de vieze stinkrat die klept en klept eeehm
Dat wordt dweilen dan.............kan de wcpot niet verstouwen............quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet meer luisteren , hang kotsend over de toiletpot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, maar ze zei wel tegen Michel aan de telefoon dat ze zo`n slecht gevoel bij haar heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beetje onzin .... ze gaf haar meteen 50 cp's en bood Nena's plek in haar bed aan.
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zelfbeklag van Amanda, niet echt gepast, maar ze heeft wel gelijk.
Mensenkennis?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zelfbeklag van Amanda, niet echt gepast, maar ze heeft wel gelijk.
etceteraquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kliknkt ehmmm
diepzinnig hè, dat ehmmmm
Het is een echte eehmmm
Denker!
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.
Bij elkaar toch zeker een iq van 140....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Jut en Jul blijven op de bank achter
Ja ik ook, ik hoop echt dat de redactie naar de buitenwereld en zijn kijkers luisterdquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoop zo dat er straks 3 tegelijk binnen komen en zich meteen aansluiten bij Sylvia
Daarom is het beter voor Ilona dat ze zich straks weer tussen normale mensen begeeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een nare sfeer, je voelt gewoon dat iedereen eigenlijk blij is dat ze weg is (behalve Sylvia).
Een goede weergavequote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze was gelijk heel sociaal, ging met haar praten, gaf haar 50 punten en bood haar een slaapplaats. Toen trok die snol haar bek open over Nena en dat voelde niet goed en daarom heeft ze terecht afstand genomen.
preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 23:04 schreef Mooske123 het volgende:
Ilona jij kunt sowieso de villa met opgeheven hoofd verlaten, jij hebt je kranig verweerd tegen heel dat hersendode kwallenkamp. Jij hoeft jezelf niks te verwijten en wijs te laten maken door die spuuglelijke Nataapia
.. ik denk dat dat was nadát Amanda al was begonnen met roddelen over Nena en nadat Amanda met haar borsten liep te flashen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, maar ze zei wel tegen Michel aan de telefoon dat ze zo`n slecht gevoel bij haar heeft.
Ilona had gewoon een ondefinieerbaar gevoel bij Amanda, je kunt wel iemand in de eerste instantie welkom heten maar dan kan toch blijken dat de vibes niet okay zijn en dat is wat Ilona had (en ik ook zeker bij dat valse tyfuswijf zou hebben)quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Wat raar was van Ilona was dat ze gelijk een oordeel over Amanda had en vrij snel over haar begon te roddelen. En dat terwijl ze altijd riep dat ze iedereen een kans geeft.
Het moet haar niet boeien wat er tussen Nena en Amanda gebeurd is, dat is hun relatie en hun probleem.
Oh nee.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Michel zit thuis op de bank "dat wordt neuken zoooooo !!"![]()
En toen zat Huub gezellig in de woonkamer met z'n glaasje wijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef partyyboyy het volgende:
Hoor ik daar: "nooit meer naar huis oleeeee oleeeeeeeee" ?
Misschien kende ze die regel niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Het moet haar niet boeien wat er tussen Nena en Amanda gebeurd is, dat is hun relatie en hun probleem.
Dat wijf doet niets anders, die is meer door Nena geobserdeerd dan dat Brian dat is........quote:Op maandag 5 februari 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik denk dat dat was nadát Amanda al was begonnen met roddelen over Nena en nadat Amanda met haar borsten liep te flashen.
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
Zodra dit ILona schouwspel voorbij is, richt iedereen zich tegen Sylvia, let op. wordt ook weer niet prettig. Vanavond nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |