Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomenquote:
Mag best hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomen
ook niet op?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomen
True.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef mcDavid het volgende:
In delft hebben ze ook bioscopen. En hey. wij zijn tof! [afbeelding]
Jah wie niet...uhhhh duhhhquote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Bravebart het volgende:
170 doe ik met mn ogen dicht, achteruit gooiend ZONDER dartboard![]()
Dat welquote:
quote:
Wtf lul jequote:
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet wetenquote:
Zover was ik ook alquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet weten![]()
Ja dat was echt zo, zit Fok!Radio teluisteren, en daar werd zo even iets anders genoemd, en dan typ je dat op Gvdquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet weten![]()
quote:
Plaatje doet het niet schat.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een finish met zweefkist. Zoiets zegmaar. Dan is 170 km/h eerder te langzaam als te snel, gevaarlijk zelfs. Zoiets zegmaar:
[afbeelding]
Wanneer gaan we meeten bij SOL?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een finish met zweefkist. Zoiets zegmaar. Dan is 170 km/h eerder te langzaam als te snel, gevaarlijk zelfs. Zoiets zegmaar:
[afbeelding]
Nee schat...had het over jouw darttalent wat je absoluut verder moet gaan ontwikkelen zodat we je volgend jaar kunnen supporteren op de WorldsDartsTrophy.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |